Γιώργος Μούζος, 13/9/2016 - 14:12 facebook twitter linkedin Βροχή και οδήγηση: Τι να προσέχετε! Γιώργος Μούζος, 13/9/2016 facebook twitter linkedin Το βρεγμένο οδόστρωμα και ειδικά έπειτα από τις πρώτες βροχές είναι αρκετά ολισθηρό και η έλλειψη προσοχής ή ακόμα και οι υπερβολές κατά την οδήγηση (αυξημένη ταχύτητα, μη τήρηση των ασφαλών αποστάσεων από το προπορευόμενο όχημα) μπορούν να έχουν ως επακόλουθο κάποιο τροχαίο ατύχημα. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να έχουμε αυξημένη τη προσοχή μας και τα αντανακλαστικά μας να είσαι συνεχώς σε επαγρύπνηση. Η οδήγηση στη βροχή είναι μια διαδικασία δύσκολη, σαφώς δυσκολότερη από την οδήγηση σε στεγνό οδόστρωμα. Ας δούμε μερικές συμβουλές που θα μας βοηθήσουν να φτάσουμε με ασφάλεια στο προορισμό μας, ενώ θα έχουμε και ήσυχο τον ασφαλιστικό μας σύμβουλο, γλιτώνοντας το όποιο ατύχημα. Πριν ξεκινήσετε την οδήγηση σε βροχή θα πρέπει να ελέγξετε την κατάσταση των ελαστικών σας, μιας και είναι αυτά που σας εξασφαλίζουν την επαφή με την άσφαλτο. Βεβαιωθείτε ότι ελαστικά που φοράτε είναι σε άρτια κατάσταση με επαρκές πάχος πέλματος, δεν είναι πολυκαιρισμένα και δεν έχουν σκληρύνει με τα χρόνια. Έπειτα ελέγξτε τους υαλοκαθαριστήρες. Θα πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση, να καθαρίζουν επαρκώς το παρμπρίζ, χωρίς να αφήνουν ενοχλητικά σημάδια τα οποία θα εμποδίζουν το οπτικό σας πεδίο. Στην πλυστική θα πρέπει να υπάρχει επαρκής ποσότητα καθαριστικού για τα τζάμια, μιας και έτσι θα μπορέσετε να απομακρύνεται λάσπες και άλλες βρωμιές. Σε ότι αφορά τώρα αμιγώς το κομμάτι της οδήγησης, θα πρέπει αρχικά να αφήνετε αρκετή απόσταση από τα άλλα οχήματα. Σε ένα βρεγμένο οδόστρωμα οι αποστάσεις φρεναρίσματος διπλασιάζονται. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει κι εσείς να διπλασιάσετε την απόσταση που θα έχετε από τα προπορευόμενα οχήματα. Επιπρόσθετα θα πρέπει και η ταχύτητα που θα κινείστε να είναι μικρότερη, ενώ και οι κινήσεις στο τιμόνι αρκετά πιο ήρεμες. Η υψηλή ταχύτητα θα επιφέρει το φαινόμενο της υδρολίσθησης. Τι είναι αυτό το φαινόμενο; Κινούμενοι με υψηλές ταχύτητες, το νερό δεν προλαβαίνει να απαχθεί από το πέλμα του ελαστικού με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα φιλμ νερού ανάμεσα στο δρόμο και το ελαστικό. Το τιμόνι ελαφραίνει κατά πολύ κι αν ο οδηγός δεν αντιδράσει εγκαίρως (μειώνοντας ταχύτητα και κάνοντας ήρεμες κινήσεις με το τιμόνι) τότε το αυτοκίνητο μπορεί να χάσει τη πορεία του. Τέλος, ο οδηγός θα πρέπει να αποφεύγει τα σημεία που λιμνάζουν νερά, καθώς μια λακκούβα με νερό μπορεί να είναι πιο βαθιά από ότι υπολογίζουμε και να κάνουμε κάποια μεγάλη βλάβη στο αυτοκίνητό μας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00