Γιώργος Μούζος, 14/8/2016 - 01:04 facebook twitter linkedin Έρευνα σοκ: Ευάλωτα στους κλέφτες τα περισσότερα κλειδιά με τηλεχειρισμό! Γιώργος Μούζος, 14/8/2016 facebook twitter linkedin Ερευνητές από το πανεπιστήμιο του Birmingham και από την εταιρεία Kasper & Oswald, ανέφεραν πως τα κλειδιά με τηλεχειρισμό για περισσότερα από 100 εκατομμύρια αυτοκίνητα είναι ευάλωτα στους επίδοξους κλέφτες! Όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν οι ερευνητές, ένας κλέφτης με μικρές τεχνικές γνώσεις και με ηλεκτρονικό εξοπλισμό που δεν ξεπερνάει τα 40 ευρώ μπορεί πολύ εύκολα να παραβιάσει το αυτοκίνητο σας χωρίς να αφήσει το παραμικρό ίχνος, ενώ είναι τρομερά εύκολο να παρακάμψει ακόμα και το immobilizer, να το θέσει σε λειτουργία και φυσικά το αυτοκίνητό σας απλά να κάνει φτερά. Η έρευνα επικεντρώθηκε σε μοντέλα του Volkswagen Group, με τους ερευνητές να αναφέρουν πως τα αυτοκίνητα του Group είναι αρκετά ευάλωτα σε hacking, μιας και η εταιρεία χρησιμοποιεί μόνο τέσσερις βασικούς αλγορίθμους για την προστασία του συστήματος τηλεχειρισμού των μοντέλων της από το 2002 κι έπειτα. Για το θέμα τοποθετήθηκε γραπτώς ο εκπρόσωπος της εταιρείας, Mark Gillies, ο οποίος ανέφερε: «Η εταιρεία λαμβάνει πολύ σοβαρά την ασφάλεια των μοντέλων της και κατ᾽επέκταση των πελατών της. Τα ηλεκτρονικά που αφορούν την ασφάλεια των αυτοκινήτων VW εξελίσσονται συνεχώς ώστε να είναι πλήρως θωρακισμένα ενάντια σε κάθε επίδοξο κλέφτη». Βέβαια το ζήτημα δεν είναι τι θα κάνει η VW για την ασφάλεια των αυτοκινήτων της, αλλά το γεγονός πως με την εξέλιξη της τεχνολογίας το hacking ακόμα και των αυτοκινήτων μας, γίνεται ένα χειροπιαστός εφιάλτης. Βλέπετε τα περισσότερα μοντέλα πλέον βρίθουν τεχνολογίας σε μια σειρά παραμέτρων που αφορούν τόσο την κίνηση τους (π.χ. αυτόνομη οδήγηση), όσο και στον τρόπο με τον οποίο προστατεύονται ενάντια σε επίδοξους κλέφτες. Τι θα γίνει όμως με τις ασφάλειες μερικής κι ολικής κλοπής στο άμεσο μέλλον; Αν η κλοπή οφείλεται σε αδυναμία του συστήματος ασφαλείας λόγω της κατασκευάστριας εταιρείας, η εκάστοτε ασφαλιστική εταιρεία θα αποζημιώσει τον πελάτη της; Ή θα τον αποζημιώσει και εν συνεχεία (μιας και θα έχει κάθε δικαίωμα) θα στραφεί ενάντια στην κατασκευάστρια εταιρεία, αξιώνοντας τα χρήματα που κατέβαλε! Και κάπως έτσι το κουτί της Πανδώρας ανοίγει! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12 Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45 Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται
Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50
Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας! Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω... Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι... Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47