Γιώργος Μούζος, 11/7/2016 - 15:10 facebook twitter linkedin Πώληση αυτοκινήτου μέσω Twitter για την Nissan! Γιώργος Μούζος, 11/7/2016 facebook twitter linkedin Η Nissan πρωτοπορεί για μια ακόμα φορά, καθώς κατάφερε να γίνει η πρώτη μάρκα αυτοκινήτων στην Ευρώπη που πούλησε ένα όχημα αποκλειστικά και μέσω του Twitter. Η όλη επικοινωνία μεταξύ της Ισπανικής αντιπροσωπείας της Nissan Antamotor και του πελάτη Raul Escolano, από την πρώτη επαφή έως την τελική απόφαση για την αγορά (μετά από διάστημα έξι ημερών), πραγματοποιήθηκε ψηφιακά μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης. Για την ιστορία, ο @escolano, «έριξε το γάντι» σε αρκετές μάρκες αυτοκινήτων σε όλη την Ισπανία, προκαλώντας να τον υποστηρίξουν στην απόφασή του να αγοράσει ένα αυτοκίνητο, αποκλειστικά μέσω της χρήσης των κοινωνικών δικτύων. Μάλιστα για τον σκοπό αυτό χρησιμοποίησε το hashtag #compraruncocheportwitter (που στα Ελληνικά σημαίνει «αγορά αυτοκινήτου μέσω Twitter»). H Nissan με την αντιπροσωπεία της Antamotor στη Λα Κορούνια, εντυπωσίασε τον Escolano για την καινοτόμο προσέγγιση στη διαδικασία, χρησιμοποιώντας τη δημοφιλή νέα πλατφόρμα Periscope, προκειμένου να κινηματογραφήσει και να προβάλει το X-Trail στον υποψήφιο αγοραστή, παρουσιάζοντας όλα τα βασικά χαρακτηριστικά του οχήματος με μια προσωποποιημένη λήψη που μεταδόθηκε με live streaming. Στη συνέχεια, η Nissan «διαγωνίστηκε» με αντίπαλα μοντέλα σε μια δημοσκόπηση στο Twitter, που διοργανώθηκε από τον Escolano, στην οποία οι followers κλήθηκαν να βαθμολογήσουν τα υποψήφια αυτοκίνητα. Η δημοσκόπηση, η οποία έλαβε 2,6 εκατομμύρια impressions (πηγή: Brandwatch), κατέταξε το X-Trail πρώτο, συγκεντρώνοντας το 43% των ψήφων, επιδρώντας καταλυτικά στο κλείσιμο της αγοράς για λογαριασμό της Nissan. Στο πνεύμα της παραπάνω πραγματικά καινοτόμου διαδικασίας αγοράς, η Nissan παρέδωσε τα κλειδιά του X-Trail απευθείας στο σπίτι του Escolano με courier, ολοκληρώνοντας έτσι την online αγορά. Κατόπιν ο πελάτης προσήλθε στις κεντρικές εγκαταστάσεις της φίρμας στην Ισπανία, όπου και παρέλαβε προσωπικά το νέο του X-Trail ! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38 Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα
Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27 Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών
Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54 Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος
Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41 Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών!
Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα; Ένας πρακτικός, επίκαιρος και καθόλου θεωρητικός οδηγός για το τι οφείλετε να έχετε ήδη εξηγήσει στους ασφαλισμένους σας, ώστε να... Γιώργος Μούζος, 21/11/2025 - 08:40
ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια; Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού μειώνουν τα ατυχήματα, αλλά φέρνουν ακριβότερες ζημιές, γκρίζες ζώνες ευθύνης και νέο πονοκέφαλο για κάθε ασφαλιστή... Γιώργος Μούζος, 19/11/2025 - 14:47
Όταν «ρίχνει καρέκλες», βρέχει ζημιές! Γιατί κάθε καταιγίδα είναι stress test για τα συμβόλαιά σου και πώς μπορείς να μειώσεις τις ζημιές πριν σηκώσει ο... Γιώργος Μούζος, 17/11/2025 - 09:09
Η Kaspersky επισημαίνει έναν ακόμα ασφαλιστικό κίνδυνο! Οι νέες ψηφιακές απειλές στα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα αυξάνουν τον κίνδυνο για οδηγούς, επιβάτες και ασφαλιστικές εταιρείες, απαιτώντας άμεση... Γιώργος Μούζος, 12/11/2025 - 08:50
Φωτιστικά σώματα: Ασπίδα ασφάλειας για τους πελάτες σας! Γιατί η κατάσταση και η τεχνολογία των φωτιστικών σωμάτων αποτελούν καθοριστικό παράγοντα στην πρόληψη ατυχημάτων και στη μείωση των ασφαλιστικών... Γιώργος Μούζος, 10/11/2025 - 08:45
Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας Η καθημερινή διαδρομή που κρύβει τον μεγαλύτερο κίνδυνο. Τι αποκαλύπτουν τα νέα δεδομένα και πώς αλλάζει το παιχνίδι για τους... Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43