Γιώργος Μούζος, 27/6/2016 - 23:10 facebook twitter linkedin Παρουσιάζουμε το νέο VW Tiguan Γιώργος Μούζος, 27/6/2016 facebook twitter linkedin Το νέο VW Tiguan μπήκε στη 2η γενιά του και είναι πιο δυναμικό κι ολοκληρωμένο από ποτέ! Μια λαϊκή ρήση λέει πως «ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις». Έτσι και στην περίπτωση της αντικατάστασης ενός επιτυχημένου μοντέλου είναι δύσκολη αποστολή. Όπως στην περίπτωση του Tiguan, το οποίο είχε καταφέρει να πουλήσει στην 1η του γενιά πάνω από 2,8 εκατομμύρια οχήματα. Βασισμένο στην πλατφόρμα MQB Η 2η γενιά του Tiguan, είναι το πρώτο SUV του ομίλου Volkswagen, το οποίο βασίζεται εξ’ ολοκλήρου στην πλατφόρμα MQB. Αυτή η πλατφόρμα, έδωσε τη δυνατότητα στους μηχανικούς να διαφοροποιήσουν τις αναλογίες του νέου Tiguan, μεγαλώνοντας αρχικά το μήκος του αμαξώματος και μειώνοντας παράλληλα το ύψος του. Πιο συγκεκριμένα το μήκος αγγίζει τα 4.486 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ., ενώ αυξημένο είναι και το μεταξόνιο, το οποίο αγγίζει τα 2.681 χλστ, με την αύξηση να φτάνει τα 77 χλστ. Σε ότι αφορά το φαίνεσθαι τώρα, η εμφάνιση του νέου Tiguan διακρίνεται για τις έντονες ακμές του αμαξώματος, χαρακτηριστικό που βρίσκουμε σε όλα τα μοντέλα του Group. Βέβαια οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι το νέο look του Tiguan του δίνει έναν πιο premium χαρακτήρα. Εσωτερική ποιότητα κι εργονομία Η εσωτερική σχεδίαση του ταμπλό του νέου VW Tiguan κινείται στα πρότυπα που συναντάμε και σε άλλα μοντέλα της φίρμας. Η εργονομία είναι αυξημένη, η ποιότητα των υλικών είναι πολύ καλή, ενώ highlight στην κεντρική κονσόλα είναι η μεγάλη οθόνη του συστήματος infotainment, η διάσταση της οποίας αγγίζει τις 8 ίντσες. Το νέο Tiguan διαθέτει αυξημένη συνδεσιμότητα με το χρήστη, μιας και διαθέτει αρκετές λειτουργίες, μέσω της πλατφόρμας Car-Net η οποία διαθέτει: • App Connect: Διασύνδεση του αυτοκινήτου με το smartphone • Guide & Inform: On Line υπηρεσίες ραδιοπλοήγησης, οι οποίες ολοκληρώνονται με την έλευση των υπηρεσιών Security & Service. Αυτές οι υπηρεσίες θα προσφέρουν τις εξής δυνατότητες σύνδεσης του αυτοκινήτου με: • την Volkswagen (emergency call σε περίπτωση ατυχήματος) • τον Εξουσιοδοτημένο Έμπορο (προγραμματισμός ραντεβού για service) • το smartphone του πελάτη. Επιπρόσθετα το νέο Tiguan ενσωματώνει όλα τα προηγμένα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού όπως το Front Assist με City Emergency Braking και προστασία πεζών (pedestrian protection) και το Lane Assist, ενώ στην κορυφαία του εξοπλιστική έκδοση διαθέτει και Adaptive Cruise Control. Κινητήρες για όλες τις απαιτήσεις Το νέο Tiguan προσφέρεται με 4 κινητήρες βενζίνης και 4 πετρελαίου. Στους βενζινοκινητήρες βασικός είναι ο 1,4 TSI των 125 ίππων, ενώ με την ίδια χωρητικότητα προσφέρεται κι ένα δυνατότερο μηχανικό σύνολο με 150 ίππους. Ο δίλιτρος TSΙ θα είναι διαθέσιμος με απόδοση 180 ή 220 ίππων. Οι λάτρεις των diesel θα μπορούν να έχουν το νέο Tiguan με τον 1,6 λτ. TDI με τους 115 ίππους, ενώ διαθέσιμος είναι ο 2λιτρος TDI με 3 διαφορετικές αποδόσεις: 150, 190 και 240 ίππων (Bi-Turbo) αντίστοιχα. Οι κινητήρες αυτοί πλην των βασικών εκδόσεων βενζίνης και diesel των 125 και 115 ίππων αντίστοιχα, θα συνδυάζονται είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε με τα ημιαυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη DSG της Volkswagen των 6 και 7 σχέσεων. Τέλος, στη γκάμα του Tiguan αναμένεται να υπάρχει και μια plug-in hybrid έκδοση, η GTE η οποία διαθέτει έναν κινητήρα 1,4 λτ. TSI απόδοσης 150 ίππων με ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες 13kWh, συνδυαστικής ισχύος 218 ίππων. Από 24.950 ευρώ Η τιμή εκκίνησης για το νέο VW Tiguan ξεκινάει από τα 24.950 ευρώ για την έκδοση 1.4 TSI 125 PS, ενώ η 4κίνητη version του θα κοστίζει από 27.900 ευρώ. Σε ό,τι αφορά στο diesel, το νέο Tiguan 1.6 TDI 115 PS αρχίζει από τις 27.500 ευρώ, ενώ το 2.0 TDI 150 PS από τις 32.150 ευρώ. Το 4κίνητο Tiguan 2.0 TDI 150 PS 4MOTION DSG7 θα κοστολογείται από 34.700 ευρώ. Όσοι επιθυμούν να το αποκτήσουν με κιβώτιο DSG θα πρέπει να γνωρίζουν ότι η χρέωσή του αρχίζει από τα 1.300 ευρώ έως και τα 1.550 ευρώ. Για το σύστημα 4κινησης 4ΜΟΤΙΟΝ οι αντίστοιχες χρεώσεις είναι 800 ευρώ έως 1.000 ευρώ. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00