Γιώργος Μούζος, 25/6/2016 - 13:53 facebook twitter linkedin Brexit κι αυτοκινητοβιομηχανίες: Τι μέλλει γενέσθαι; Γιώργος Μούζος, 25/6/2016 facebook twitter linkedin Πως βρίσκει η επόμενη μέρα του κρίσιμου δημοψηφίσματος στη Μεγάλη Βρετανία τις αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιούνται εκεί; Πως αυτή η απόφαση θα επηρεάσει τις τιμές, αλλά και τις εργασίες πολλών ανθρώπων; Αναμφίβολα η αναστάτωση που έχει προκαλέσει το Brexit είναι σε όλες τις εκφάνσεις της οικονομίας. Ένας από τους κλάδους που αναμένεται να επηρεαστεί είναι κι αυτός του αυτοκινήτου, μιας κι αρκετές βιομηχανίες δραστηριοποιούνται στη Μεγάλη Βρετανία. Τα επίσημα στοιχεία κάνουν λόγο για παραγωγή που αγγίζει σχεδόν το 1,7 εκατομμύρια μονάδων (στοιχεία για το 2015), ενώ απασχολούνται και περισσότεροι από 800.000 υπάλληλοι. Ο κλάδος των αυτοκινήτων συνδράμει στην οικονομία της χώρας με το ποσό των 20,2 δις ευρώ σε ετήσιο επίπεδο. Νούμερο διόλου ευκαταφρόνητα, δεδομένων πάντα των οικονομικών συνθηκών που επικρατούν την τρέχουσα περίοδο. Ζημιά που μπορεί να αγγίξει τα 8 δις ευρώ! Είναι σαφές ότι καμία εκ των εταιρειών δεν ήθελαν το Brexit, αλλά την παραμονή της Μεγ. Βρετανίας στην Ε.Ε. καθότι κανείς δεν γνωρίζει το ντόμινο των αρνητικών αντιδράσεων που μπορεί να έχει αυτή η απόφαση. Έτσι είναι πολύ πιθανό οι περισσότερες μη βρετανικές εταιρείς να θελήσουν να φύγουν για άλλες χώρες (Nissan, Toyota, Honda BMW), αλλά ουδείς γνωρίζει τις μελλοντικές κινήσεις από Land Rover, Jaguar, που είναι βρετανικές φίρμες. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι το 77% των ανθρώπων που εργάζονται στο κλάδο του αυτοκινήτου ήταν υπέρ του Bremain. Επιπρόσθετα μετά τη δημοσιοποίηση του αποτελέσματος του δημοψηφίσματος, απηύθυναν έκκληση προς όλους για διατήρηση του ελεύθερου εμπορίου μεταξύ Ε.Ε. και Βρετανίας. Αν αυτό δεν υλοποιηθεί, τότε στη διακίνηση αυτοκινήτων μεταξύ κρατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Βρετανίας, τότε θα επιβάλλεται επιπλέον εισαγωγικός δασμός 10%, κάτι που θα προκαλέσει μεγάλη αύξηση στις τιμές πώλησης των αυτοκινήτων. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 15/12/2025 - 08:45 Συνδεδεμένα αυτοκίνητα: Ποιος ελέγχει πραγματικά τα δεδομένα του αυτοκινήτου;
Γιώργος Μούζος, 11/12/2025 - 08:40 Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα
Γιώργος Μούζος, 09/12/2025 - 08:55 Over-the-air ενημερώσεις: Η νέα πρόκληση για ασφαλιστικές και συνεργεία
Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα Οι στόλοι οχημάτων γίνονται στόχος οργανωμένων κυβερνοεπιθέσεων. Για τις ασφαλιστικές εταιρείες, αυτό δεν είναι τεχνολογικό ζήτημα. Είναι κίνδυνος επιχειρησιακής κατάρρευσης. Μέχρι... Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38
Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών Το να κολλήσει το γκάζι είναι ο χειρότερος εφιάλτης κάθε οδηγού. Και ναι, μπορεί να συμβεί τόσο σε εσάς, όσο... Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27
Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος Το συνεργείο του 2025 δεν είναι πλέον μόνο μια αίθουσα με εργαλεία. Είναι ένας ψηφιακός κόμβος δεδομένων και αυτό αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54
Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών! Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει μια τεράστια αγορά. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργεί σύνθετους κινδύνους που ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί πλέον να αγνοεί. Η... Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41
Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα; Ένας πρακτικός, επίκαιρος και καθόλου θεωρητικός οδηγός για το τι οφείλετε να έχετε ήδη εξηγήσει στους ασφαλισμένους σας, ώστε να... Γιώργος Μούζος, 21/11/2025 - 08:40
ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια; Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού μειώνουν τα ατυχήματα, αλλά φέρνουν ακριβότερες ζημιές, γκρίζες ζώνες ευθύνης και νέο πονοκέφαλο για κάθε ασφαλιστή... Γιώργος Μούζος, 19/11/2025 - 14:47