Γιώργος Μούζος, 25/6/2016 - 13:53 facebook twitter linkedin Brexit κι αυτοκινητοβιομηχανίες: Τι μέλλει γενέσθαι; Γιώργος Μούζος, 25/6/2016 facebook twitter linkedin Πως βρίσκει η επόμενη μέρα του κρίσιμου δημοψηφίσματος στη Μεγάλη Βρετανία τις αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιούνται εκεί; Πως αυτή η απόφαση θα επηρεάσει τις τιμές, αλλά και τις εργασίες πολλών ανθρώπων; Αναμφίβολα η αναστάτωση που έχει προκαλέσει το Brexit είναι σε όλες τις εκφάνσεις της οικονομίας. Ένας από τους κλάδους που αναμένεται να επηρεαστεί είναι κι αυτός του αυτοκινήτου, μιας κι αρκετές βιομηχανίες δραστηριοποιούνται στη Μεγάλη Βρετανία. Τα επίσημα στοιχεία κάνουν λόγο για παραγωγή που αγγίζει σχεδόν το 1,7 εκατομμύρια μονάδων (στοιχεία για το 2015), ενώ απασχολούνται και περισσότεροι από 800.000 υπάλληλοι. Ο κλάδος των αυτοκινήτων συνδράμει στην οικονομία της χώρας με το ποσό των 20,2 δις ευρώ σε ετήσιο επίπεδο. Νούμερο διόλου ευκαταφρόνητα, δεδομένων πάντα των οικονομικών συνθηκών που επικρατούν την τρέχουσα περίοδο. Ζημιά που μπορεί να αγγίξει τα 8 δις ευρώ! Είναι σαφές ότι καμία εκ των εταιρειών δεν ήθελαν το Brexit, αλλά την παραμονή της Μεγ. Βρετανίας στην Ε.Ε. καθότι κανείς δεν γνωρίζει το ντόμινο των αρνητικών αντιδράσεων που μπορεί να έχει αυτή η απόφαση. Έτσι είναι πολύ πιθανό οι περισσότερες μη βρετανικές εταιρείς να θελήσουν να φύγουν για άλλες χώρες (Nissan, Toyota, Honda BMW), αλλά ουδείς γνωρίζει τις μελλοντικές κινήσεις από Land Rover, Jaguar, που είναι βρετανικές φίρμες. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι το 77% των ανθρώπων που εργάζονται στο κλάδο του αυτοκινήτου ήταν υπέρ του Bremain. Επιπρόσθετα μετά τη δημοσιοποίηση του αποτελέσματος του δημοψηφίσματος, απηύθυναν έκκληση προς όλους για διατήρηση του ελεύθερου εμπορίου μεταξύ Ε.Ε. και Βρετανίας. Αν αυτό δεν υλοποιηθεί, τότε στη διακίνηση αυτοκινήτων μεταξύ κρατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Βρετανίας, τότε θα επιβάλλεται επιπλέον εισαγωγικός δασμός 10%, κάτι που θα προκαλέσει μεγάλη αύξηση στις τιμές πώλησης των αυτοκινήτων. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 11/09/2025 - 08:55 Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς
Γιώργος Μούζος, 03/09/2025 - 08:50 Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές; Μετά την αγορά κατοικίας, η επόμενη μεγάλη πίεση για την ασφαλιστική βιομηχανία έρχεται από την ασφάλιση αυτοκινήτου. Η κλιματική αλλαγή δεν... Γιώργος Μούζος, 01/09/2025 - 09:02
Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα; Τεχνητή νοημοσύνη, τηλεματική & big data: Η νέα πραγματικότητα στην απόδοση ευθύνων; Για δεκαετίες, η απόδοση ευθύνης σε ένα τροχαίο βασιζόταν... Γιώργος Μούζος, 29/08/2025 - 08:51
OTA Updates: O νέος πονοκέφαλος του ασφαλιστικού κλάδου Αν οι οδηγοί αγνοούν τις ασύρματες ενημερώσεις, ίσως οι ασφαλιστικές να κληθούν να πληρώσουν μεγάλο λογαριασμό. Η αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει με ρυθμούς... Γιώργος Μούζος, 27/08/2025 - 09:11
Γιατί οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κρατούν σε εγρήγορση τον ασφαλιστικό κλάδο; Η ηλεκτροκίνηση τρέχει, αλλά μαζί της μεγαλώνουν οι κίνδυνοι: πυρκαγιές σε κλειστούς χώρους, ηλεκτροπληξίες, κυβερνοεπιθέσεις, διακοπές λειτουργίας και νέες ρυθμιστικές... Γιώργος Μούζος, 25/08/2025 - 08:50
Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις; Συσκευές παρακολούθησης και έξυπνα προγράμματα υπόσχονται λιγότερα ατυχήματα. Αλλά το κλειδί είναι πώς θα τα χρησιμοποιήσουν οι ασφαλιστικές. Είναι γεγονός πως... Γιώργος Μούζος, 20/08/2025 - 08:55
Ο πιο επικίνδυνος «συνεπιβάτης» του καλοκαιριού δεν είναι η κούραση. Είναι το μυαλό. Η ύπνωση του αυτοκινητόδρομου σκοτώνει χωρίς να το καταλάβεις – κυριολεκτικά. Και ναι, έχεις πελάτες που κινδυνεύουν αυτό το Δεκαπενταύγουστο. Η... Γιώργος Μούζος, 14/08/2025 - 08:49