Γιώργος Μούζος, 25/6/2016 - 13:53 facebook twitter linkedin Brexit κι αυτοκινητοβιομηχανίες: Τι μέλλει γενέσθαι; Γιώργος Μούζος, 25/6/2016 facebook twitter linkedin Πως βρίσκει η επόμενη μέρα του κρίσιμου δημοψηφίσματος στη Μεγάλη Βρετανία τις αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιούνται εκεί; Πως αυτή η απόφαση θα επηρεάσει τις τιμές, αλλά και τις εργασίες πολλών ανθρώπων; Αναμφίβολα η αναστάτωση που έχει προκαλέσει το Brexit είναι σε όλες τις εκφάνσεις της οικονομίας. Ένας από τους κλάδους που αναμένεται να επηρεαστεί είναι κι αυτός του αυτοκινήτου, μιας κι αρκετές βιομηχανίες δραστηριοποιούνται στη Μεγάλη Βρετανία. Τα επίσημα στοιχεία κάνουν λόγο για παραγωγή που αγγίζει σχεδόν το 1,7 εκατομμύρια μονάδων (στοιχεία για το 2015), ενώ απασχολούνται και περισσότεροι από 800.000 υπάλληλοι. Ο κλάδος των αυτοκινήτων συνδράμει στην οικονομία της χώρας με το ποσό των 20,2 δις ευρώ σε ετήσιο επίπεδο. Νούμερο διόλου ευκαταφρόνητα, δεδομένων πάντα των οικονομικών συνθηκών που επικρατούν την τρέχουσα περίοδο. Ζημιά που μπορεί να αγγίξει τα 8 δις ευρώ! Είναι σαφές ότι καμία εκ των εταιρειών δεν ήθελαν το Brexit, αλλά την παραμονή της Μεγ. Βρετανίας στην Ε.Ε. καθότι κανείς δεν γνωρίζει το ντόμινο των αρνητικών αντιδράσεων που μπορεί να έχει αυτή η απόφαση. Έτσι είναι πολύ πιθανό οι περισσότερες μη βρετανικές εταιρείς να θελήσουν να φύγουν για άλλες χώρες (Nissan, Toyota, Honda BMW), αλλά ουδείς γνωρίζει τις μελλοντικές κινήσεις από Land Rover, Jaguar, που είναι βρετανικές φίρμες. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι το 77% των ανθρώπων που εργάζονται στο κλάδο του αυτοκινήτου ήταν υπέρ του Bremain. Επιπρόσθετα μετά τη δημοσιοποίηση του αποτελέσματος του δημοψηφίσματος, απηύθυναν έκκληση προς όλους για διατήρηση του ελεύθερου εμπορίου μεταξύ Ε.Ε. και Βρετανίας. Αν αυτό δεν υλοποιηθεί, τότε στη διακίνηση αυτοκινήτων μεταξύ κρατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Βρετανίας, τότε θα επιβάλλεται επιπλέον εισαγωγικός δασμός 10%, κάτι που θα προκαλέσει μεγάλη αύξηση στις τιμές πώλησης των αυτοκινήτων. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31 Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!
Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12 Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50
Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας! Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω... Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45