Γιώργος Μούζος, 14/6/2016 - 21:30 facebook twitter linkedin Ανανεώθηκε η Maserati Quattroporte Γιώργος Μούζος, 14/6/2016 facebook twitter linkedin Ήρθε η ώρα και η έκτη γενιά της Maserati Quattroporte ανανεώθηκε στα σημεία. Το ιταλικό σεντάν θα είναι διαθέσιμο σε δυο εκδόσεις, GranLusso και GranSport. Όπως μαρτυρούν άλλωστε και οι ονομασίες των εκδόσεων αυτών κάθε μια έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά. Η πρώτη θα διακρίνεται για την πολυτέλειά της, μιας και θα έχει αρκετές πινελιές από χρώμιο, ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών και ασημί δαγκάνες στα φρένα. Αντιθέτως η GranSport θα είναι ελαφρώς πιο άγρια εμφανισιακά, μιας και θα φέρει ζάντες 21 ιντσών, όπου από πίσω θα διακρίνονται οι κόκκινες δαγκάνες του συστήματος πέδησης. Επιπρόσθετα ξεχωρίζουν το εμπρός σπόιλερ σε μαύρο χρώμα, καθώς και οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και οι τετράγωνες απολήξεις του συστήματος εξαγωγής. Οι Ιταλοί σχεδιαστές έκαναν ότι καλύτερο μπορούσαν και βελτιώσαν και τον αεροδυναμικό συντελεστή του πολυτελούς μοντέλου, ο οποίος έχει μειωθεί κατά 10%. Στο εσωτερικό, η GranSport διαθέτει, εκτός από δέρμα, αρκετές δόσεις από ανθρακονήματα, σε αντίθεση με την GranLusso, που κοσμείται από ξύλο. Από εκεί και πέρα, αμφότερες είναι εφοδιασμένες με μια νέα εκδοχή του συστήματος infotainment της Maserati, το οποίο, όντας συμβατό πλέον με τα Android Auto και Apple CarPlay, συναπαρτίζεται από μια οθόνη διαμέτρου 8,4 ιντσών. Σε ότι έχει να κάνει με την κινητήρια γκάμα, η Maserati βελτίωσε τον 3λιτρο 6κυλινδρο κινητήρα, ο οποίος πλέον αποδίδει 350 ίππους, 20 παραπάνω από αυτόν που κινούσε την προηγούμενη γενιά Quattroporte. Διαθέσιμη είναι και μια ισχυρότερη έκδοση, η ισχύς της οποίας αγγίζει τους 410 ίππους, ενώ στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ένας 8κυλινδρος κινητήρας 3,8 λίτρων, ο οποίος έχει δεχτεί τη φροντίδα της Ferrari και αποδίδει 530 ίππους. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00