Γιώργος Μούζος, 14/6/2016 - 21:30 facebook twitter linkedin Ανανεώθηκε η Maserati Quattroporte Γιώργος Μούζος, 14/6/2016 facebook twitter linkedin Ήρθε η ώρα και η έκτη γενιά της Maserati Quattroporte ανανεώθηκε στα σημεία. Το ιταλικό σεντάν θα είναι διαθέσιμο σε δυο εκδόσεις, GranLusso και GranSport. Όπως μαρτυρούν άλλωστε και οι ονομασίες των εκδόσεων αυτών κάθε μια έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά. Η πρώτη θα διακρίνεται για την πολυτέλειά της, μιας και θα έχει αρκετές πινελιές από χρώμιο, ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών και ασημί δαγκάνες στα φρένα. Αντιθέτως η GranSport θα είναι ελαφρώς πιο άγρια εμφανισιακά, μιας και θα φέρει ζάντες 21 ιντσών, όπου από πίσω θα διακρίνονται οι κόκκινες δαγκάνες του συστήματος πέδησης. Επιπρόσθετα ξεχωρίζουν το εμπρός σπόιλερ σε μαύρο χρώμα, καθώς και οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και οι τετράγωνες απολήξεις του συστήματος εξαγωγής. Οι Ιταλοί σχεδιαστές έκαναν ότι καλύτερο μπορούσαν και βελτιώσαν και τον αεροδυναμικό συντελεστή του πολυτελούς μοντέλου, ο οποίος έχει μειωθεί κατά 10%. Στο εσωτερικό, η GranSport διαθέτει, εκτός από δέρμα, αρκετές δόσεις από ανθρακονήματα, σε αντίθεση με την GranLusso, που κοσμείται από ξύλο. Από εκεί και πέρα, αμφότερες είναι εφοδιασμένες με μια νέα εκδοχή του συστήματος infotainment της Maserati, το οποίο, όντας συμβατό πλέον με τα Android Auto και Apple CarPlay, συναπαρτίζεται από μια οθόνη διαμέτρου 8,4 ιντσών. Σε ότι έχει να κάνει με την κινητήρια γκάμα, η Maserati βελτίωσε τον 3λιτρο 6κυλινδρο κινητήρα, ο οποίος πλέον αποδίδει 350 ίππους, 20 παραπάνω από αυτόν που κινούσε την προηγούμενη γενιά Quattroporte. Διαθέσιμη είναι και μια ισχυρότερη έκδοση, η ισχύς της οποίας αγγίζει τους 410 ίππους, ενώ στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ένας 8κυλινδρος κινητήρας 3,8 λίτρων, ο οποίος έχει δεχτεί τη φροντίδα της Ferrari και αποδίδει 530 ίππους. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00 Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25 Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι... Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47
Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις! Δίνει ο πελάτης σας στο ανήλικο παιδί του το αυτοκίνητο, έστω και για έναν γύρο στο τετράγωνο; Ενημερώστε τον πως... Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03
Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ Μια «αθώα» συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού, περιπλέκει τις αποζημιώσεις και φουσκώνει τον δείκτη ζημιών. Πώς πρέπει να συμβουλέψετε... Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55
Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας; Μήπως η ανανέωση κρίνεται και από άλλους παράγοντες και δεν είναι μόνο θέμα τιμής; Πώς μπορείτε να διατηρήσετε το χαρτοφυλάκιο... Γιώργος Μούζος, 17/09/2025 - 08:57
Κρύβει τις πινακίδες του ο πελάτης σας; Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται και για τις κρυμμένες πινακίδες προβλέπει αυστηρά πρόστιμα, μέσω του άρθρου 94! Τι πρέπει να... Γιώργος Μούζος, 15/09/2025 - 08:55