Γιώργος Μούζος, 13/6/2016 - 21:00 facebook twitter linkedin Ιδού το νέο Ford Ka Γιώργος Μούζος, 13/6/2016 facebook twitter linkedin Η Ford Ευρώπης αποκάλυψε το νέο KA, με κύρια χαρακτηριστικά την εξαιρετική ευρυχωρία, την οικονομία καυσίμου και την δυναμική συμπεριφορά σε προσιτή τιμή. Πλαισιώνοντας τη γκάμα μικρών μοντέλων Ford δίπλα στο δημοφιλές Fiesta, το KA αποτελεί μία ελκυστική εναλλακτική πρόταση για όσους επιθυμούν ένα στυλάτο, πλούσια εξοπλισμένο και υψηλής ποιότητας μικρό αυτοκίνητο σε προσιτή τιμή. Ευρυχωρία για πέντε Το νέο Ford KA βασίζεται στην παγκόσμια πλατφόρμα μικρών αυτοκινήτων της Ford, και προσφέρει άφθονους χώρους για πέντε άτομα, έχοντας συνολικό μήκος κάτω από 4 μέτρα, προσφέροντας εξαιρετικούς χώρους για το κεφάλι και τα πόδια των επιβατών του. Ο χώρος αποσκευών του αγγίζει τα 270 λίτρα, ενώ διαθέτει και 21 αποθηκευτικούς χώρους για μικροαντικείμενα σε όλη την καμπίνα. Σε αυτούς συμπεριλαμβάνεται το MyFord Dock που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό οργάνων και προσφέρεται για τη φύλαξη, μεταφορά και φόρτιση κινητών συσκευών όπως τηλέφωνα και συστήματα πλοήγησης. Δυναμική εμφάνιση μέσα - έξω! Εμπνευσμένο από την τελευταία σχεδιαστική γλώσσα της Ford, το στυλάτο εξωτερικό του KA υιοθετεί τη χαρακτηριστική τραπεζοειδή μάσκα με μεγάλους προβολείς ‘τραβηγμένους’ προς τα πίσω. Όλα τα μοντέλα KA χαρακτηρίζονται από κομψό φινίρισμα με λεπτομέρειες χρωμίου στη μάσκα, σε συνδυασμό με προφυλακτήρες, λαβές θυρών και εξωτερικούς καθρέπτες βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος. Στο εσωτερικό, κυριαρχεί ένα ελκυστικό ‘σαγρέ’ φινίρισμα στο ταμπλό και ανθεκτικές, σύγχρονες ταπετσαρίες σε μοντέρνα σκούρα, ανθρακί απόχρωση. Στοιχεία χρωμίου κοσμούν εξαρτήματα όπως οι λαβές των θυρών, τα κουμπιά της κεντρικής κονσόλας και οι αεραγωγοί. Ζωηρός και οικονομικός κινητήρας Τα νέο KA+ διαθέτει μία απλουστευμένη γκάμα κινητήρων, βασισμένη στο νέο αποδοτικό βενζινοκινητήρα 1.2 λτ. Duratec. Ο κινητήρας 1.2L που διατίθεται σε εκδόσεις 70 και 85 ίππων προέρχεται από την ίδια οικογένεια με τον 1.25λτ. του Fiesta. Διαθέτει τεχνολογία διπλού, μεταβλητού χρονισμού εκκεντροφόρων για βελτίωση των επιδόσεων, της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων. Σύμφωνα με τη Ford, η βελτιωμένη οικονομία καυσίμου οφείλεται στη βελτιστοποιημένη χαρτογράφηση, το σύστημα έξυπνης φόρτισης που εξοικονομεί καύσιμο διατηρώντας υψηλά επίπεδα φόρτισης στη μπαταρία του οχήματος ανακτώντας ηλεκτρική ενέργεια κατά το ρολάρισμα ή φρενάρισμα. Ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και νέες αεροδυναμικές λεπτομέρειες όπως ένα βελτιστοποιημένο εμπρός σπόιλερ και ανοίγματα στη μάσκα συμβάλλουν ομοίως στη βελτιωμένη απόδοση. Και οι δύο εκδόσεις κινητήρων πετυχαίνουν εκπομπές CO2 114 γρ/χλμ με μέση κατανάλωση 5,0 λτ/100 χλμ. Μία πρόσθετη, πολύ αποδοτική έκδοση 85 ίππων διατίθεται σε ορισμένες αγορές με μακρύτερη σχέση τελικής μετάδοσης και διαφοραετική χαρτογράφησηώστε οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να μην υπερβαίνουν τα 110 γρ/χλμ. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00