Γιώργος Μούζος, 9/5/2016 - 17:25 facebook twitter linkedin Δοκιμάζουμε το Nissan Pulsar 1,2 DIG-T 115 PS Γιώργος Μούζος, 9/5/2016 facebook twitter linkedin Το εξαιρετικό μικρομεσαίο της Nissan, εφοδιάζεται με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας 1,2 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 115 ίππους και εξοπλίζει αρκετά μοντέλα, τόσο της Nissan, όσο και της Renault. To Pulsar αποτελεί ένα μοντέλο το οποίο εκπροσωπεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη Nissan στη δύσκολη κατηγορία των μικρομεσαίων hatchback. Πλούσια γκάμα κινητήρων, εξαιρετικά ευρύχωρη καμπίνα, είναι μερικά μόνο από τα προτερήματα που διαθέτει το ιαπωνικό μικρομεσαίο. Ας το δούμε λίγο καλύτερα. Μοντέρνα εμφάνιση Εξωτερικά το Nissan Pulsar διαθέτει αρκετές σχεδιαστικές πινελιές που είχαμε δει και στο μικρομεσαίο crossover της φίρμας, Qashqai. Στο εμπρόσθιο τμήμα ξεχωρίζει η γρίλια σε σχήμα V, η οποία ενισχύει κατά πολύ τη δυναμικότητα του αμαξώματος, όπως και τα πίσω φωτιστικά σώματα, τα οποία έρχονται από το μεγαλύτερο Qashqai. Κινητήρας που προσφέρει ότι ζητάς Κάτω από το νευρώδες καπό του Pulsar, κρύβεται ένα γνώριμο μηχανικό σύνολο, η χωρητικότητα του οποίου ανέρχεται σε 1,2 λίτρα, ενώ η απόδοσή του φτάνει τους 115 ίππους και η ροπή τα 190 Nm, διαθέσιμα από τις 2.000 σ.α.λ. Νούμερα που κινούν σβέλτα το αμάξωμα των 1.330 κιλών. Ο κινητήρας διαθέτει ραφιναρισμένη λειτουργία, ενώ η κλιμάκωση του κιβωτίου των 6 σχέσεων βοηθάει να αναδειχθούν όλες οι αρετές του. Σύμφωνα με την Nissan τα πρώτα 100 χλμ/ώρα έρχονται 10,7 δλ., με την τελική να αγγίζει τα 190 χλμ/ώρα. Ο συνδυασμός κινητήρας – κιβώτιο συνεισφέρει τρομερά στην χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, με τη μέση εργοστασιακή κατανάλωση να ανέρχεται σε 5 λτ./100 χλμ, και οι εκπομπές ρύπων τα 117 γρ./χλμ. Ποιοτικό εσωτερικό και ευρύχωρο Η καμπίνα του ιαπωνικού μικρομεσαίου διαθέτει ότι ακριβώς επιθυμεί ο σύγχρονος οδηγός. Φτιαγμένη από ποιοτικά υλικά, με εξαιρετικό φινίρισμα και συναρμογή, θα κεντρίσει το ενδιαφέρον ακόμα και του πιο απαιτητικού καταναλωτή, όντας και εργονομική. Όμως εκεί που το Pulsar είναι ασυναγώνιστο, είναι στους χώρους επιβατών. Κάτι που το οφείλει στο μεταξόνιο των 2,7 μέτρων, το οποίο είναι το μεγαλύτερο της κατηγορίας, με το συνολικό μήκος του, να αγγίζει τα 4,387 μέτρα, φιλοξενώντας άνετα πέντε επιβάτες. Στοιχείο του ο ανοιχτός αυτοκινητόδρομος Το Nissan Pulsar είναι ένα μικρομεσαίο μοντέλο που έχει φτιαχτεί για να «καταπίνει» με άνεση άπειρα χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο, πηγαίνοντάς σας ατσαλάκωτους στον τελικό προορισμό σας. Η δύναμη του κινητήρα ανεβάζει με άνεση το δείκτη του κοντέρ, χωρίς όμως να κινεί αντίστροφα αυτόν του καυσίμου. Η ανάρτηση (γόνατα McPhershon με ψαλίδια βάσης εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) φιλτράρει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, προσφέροντας άνεση σε κάθε είδους διαδρομή, ενώ δεν θα σας αρνηθεί να «παίξετε» και σε μια στριφτερή διαδρομή, γρήγορα και προπαντός με ασφάλεια. Το NextAuto λέει: To Nissan Pulsar είναι ένα μικρομεσαίο μοντέλο που δεν κάνει εκπτώσεις πουθενά, προσφέροντας ότι ακριβώς ζητάει ο σύγχρονος οδηγός. Κορυφαίοι χώροι, εξαιρετικά επίπεδα άνεσης και ασφάλειας, θα αγαπηθεί από τον σύγχρονο οικογενειάρχη που θέλει να κινείται παντού χωρίς συμβιβασμούς. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31 Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!
Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12 Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50