Γιώργος Μούζος, 5/5/2016 - 23:03 facebook twitter linkedin Δοκιμάζουμε το νέο Honda Jazz 1,3 102 PS Γιώργος Μούζος, 5/5/2016 facebook twitter linkedin Το πρακτικό μικρό της Honda μπήκε στην τρίτη του γενιά, φέροντας μικρές, αλλά κομβικές αλλαγές, συνεχίζοντας την φιλοσοφία των προηγούμενων δυο γενεών, όντας ευέλικτο και με μεγάλους χώρους. Το μεγάλο νέο όμως είναι η τοποθέτηση του νέου κινητήρα, χωρητικότητας 1,3 λτ., αλλά και η νέα πλατφόρμα πάνω στην οποία πατάει το νέο Jazz. Κερασάκι στη τούρτα, οι αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις με το μήκος να είναι μεγαλύτερο κατά 95 χλστ., ενώ το μεταξόνιο είναι αυξημένο κατά 30 χλστ., αγγίζοντας συνολικά τα 2.530 χλστ., νούμερα που αυξάνουν ακόμα περισσότερο την εσωτερική ευρυχωρία. Αμάξωμα ενός όγκου Το νέο Honda Jazz δεν έχει διαφοροποιηθεί έντονα από το μοντέλο που αντικατέστησε. Σαφώς κι έχει διατηρήσει το πρακτικό αμάξωμα ενός όγκου, ενώ διαθέτει μερικές πινελιές που τονίζουν το ενιαίο δυναμικό του σχήμα. Εμπρός βλέπουμε το σχεδιαστικό μοτίβο της Honda, που το ονομάζει «solidwing» με την μάσκα και τα φωτιστικά σώματα να ενώνονται προσδίδοντας έτσι ακόμα περισσότερο δυναμισμό. Οι δυναμικές γραμμές όμως συνεχίζονται και στο πλάι όπου ένα έντονο νεύρο διατρέχει όλο το αμάξωμα, ενώ πίσω τα μεγάλα φωτιστικά σώματα σου κεντρίζουν το βλέμμα. Στιβαρό και καλοσχεδιασμένο εσωτερικό Με το που μπεις στο εσωτερικό του Honda Jazz αμέσως το μάτι σου θα πέσει στην μεγάλη οθόνη 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων Honda Connect με λειτουργία Mirror Link. Η γενικότερη σχεδίασή του εσωτερικού παραμένει πιστή στα ιαπωνικά πρότυπα, όντας λιτή, αλλά η κατασκευή είναι εξαιρετικά στιβαρή και με εξαιρετικό φινίρισμα. Σαφώς και υπάρχουν αρκετές θήκες που θα βολέψουν τα όποια μικροαντικείμενά σας, αυξάνοντας έτσι την πρακτικότητα. Εκεί που το Jazz είναι ασυναγώνιστο, είναι στους χώρους επιβατών. Οι πίσω επιβάτες θα απολαύσουν άπλετο χώρο για το κεφάλι και τα πόδια τους, ενώ και οι αποσκευές σας θα βολευτούν με άνεση, μιας και για αυτό φροντίζουν τα 354 λίτρα του χώρου αποσκευών. Και σε αυτή τη γενιά όμως υπάρχουν τα Magic Seat καθίσματα, τα οποία παρέχουν άπειρες δυνατότητες διαμόρφωσης. Πρόθυμος κινητήρας και σταθερό στο δρόμο! Κάτω από το καπό του νέου Honda Jazz υπάρχει μόνο ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας χωρητικότητας 1,3 λίτρων, που αποδίδει 102 ίππους. Στις χαμηλές στροφές λειτουργεί με κύκλο Atkinson και στις υψηλές με κλασικό κύκλο Otto, ενώ η αλλαγή γίνεται μέσω του συστήματος VTEC. Προσφέρει καλές επιδόσεις, ενώ δεν αποδεικνύεται και απαιτητικός σε καύσιμο, μιας και η μέση εργοστασιακή κατανάλωση φτάνει τα 5,0 λτ./100 χλμ. Στο δρόμο το Jazz είναι εξαιρετικό, όντας σταθερό ακόμα και υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο. Η ανάρτηση δουλεύει πολύ καλά ακόμα και σε δρόμο με στροφές, χωρίς να αφήνει το αμάξωμα να πάρει μεγάλες κλίσεις, ενώ απορροφά ικανοποιητικά και τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. To Next Deal Auto λέει: Το Honda Jazz αποτελεί μια σταθερά στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων. Διαθέτει compact διαστάσεις, οι οποίες συνδυάζονται με εξαιρετική ευρυχωρία στους χώρους επιβατών. Ο κινητήρας αν και παραμένει ατμοσφαιρικός, αποδεικνύεται ικανοποιητικός και ολιγαρκής. Η αγορά του Jazz απευθύνεται σε εκείνους που θα βάλουν στην άκρη την ελαφρώς υψηλή τιμή απόκτησης και θα εστιάσουν στα πλεονεκτήματα και την αξιοπιστία που προσφέρει το μικρό της Honda. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 23/06/2025 - 09:04 Νέο Audi Q3: Η τεχνολογία ασφαλείας συναντά την premium καθημερινότητα - Τι βοηθά τον ασφαλιστή;
Γιώργος Μούζος, 20/06/2025 - 09:05 Η Τεχνητή Νοημοσύνη αναδιατυπώνει τους κανόνες της ασφάλισης οχημάτων
Γιώργος Μούζος, 16/06/2025 - 09:00 Ανάλυση τηλεματικών δεδομένων: Το «κλειδί» για μείωση ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
Γιώργος Μούζος, 12/06/2025 - 09:08 BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;
Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης Οι άμεσες μετρήσεις από τη μπαταρία, τη θερμοκρασία και τη συμπεριφορά του οδηγού καθιστούν την πρόληψη ζημιών πρακτικό εργαλείο για... Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09
Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις; Η τεχνολογία blockchain υπόσχεται επανάσταση στη διαχείριση απαιτήσεων, μειώνοντας δραστικά την απάτη και το κόστος για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Οι ψευδείς... Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00
Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς Η ραγδαία άνοδος των υβριδικών αλλάζει τους όρους εκτίμησης κινδύνου και απαιτεί από τους ασφαλιστές νέες στρατηγικές, τεχνογνωσία και εργαλεία. Μέχρι... Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00
Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές; Οι ασφαλιστές καλούνται να αντιμετωπίσουν νέους κινδύνους και να σχεδιάσουν έξυπνες καλύψεις για την εποχή του Internet of Things (IoT). Η... Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19
AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα; Από τα προγράμματα telematics μέχρι το EU AI Act, η ασφάλιση αυτοκινήτου περνά στην εποχή της προγνωστικής τιμολόγησης και αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11
Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων; Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος... Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55