Γιώργος Μούζος, 31/3/2016 - 10:23 facebook twitter linkedin Το Hyundai ix35 μονάδα παραγωγής ενέργειας! Γιώργος Μούζος, 31/3/2016 facebook twitter linkedin Οι ερευνητές του Τεχνολογικού Πανεπιστήμιου στο Delft της Ολλανδίας, σε στενή συνεργασία με την Hyundai Motor και άλλους εμπορικούς εταίρους μετέτρεψαν ένα ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου (FCEV) μηδενικών ρύπων, σε μια κινούμενη μονάδα παραγωγής ενέργειας: μια Ευρωπαϊκή πρωτιά. «Οι ερευνητές με επικεφαλής τον καθηγητή Ad van Wijk του TU Delft είναι οι πρώτοι στην Ευρώπη που έχουν καταφέρει να κάνουν το επόμενο μεγάλο βήμα προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον βασισμένο σε αυτοκίνητα κυψελών καυσίμου ως μια καθαρή πηγή ενέργειας», λέει ο Frank Meijer, Head of Fuel Cell Electric Vehicle της Hyundai Motor Europe. «Τα αυτοκίνητα κυψελών καυσίμου παράγουν ηλεκτρική ενέργεια, θερμότητα και καθαρό νερό χωρίς υδρογόνο που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε σπίτια, σχολεία και γραφεία και είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που το πρώτο αυτοκίνητο που παρέχει αυτού του είδους καθαρή ενέργεια είναι ένα Hyundai Motor ix35 Fuel Cell». Η ιδέα των ερευνητών, βασίστηκε στην εξής παραδοχή κι αφορά ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, που χρησιμοποιούν τα οχήματά τους για μετακινήσεις μόνο στο 5% του χρόνου κίνησής του. Σε αντίθεση με ένα όχημα που κινείται με ορυκτά καύσιμα, ένα όχημα κυψελών καυσίμου, όταν είναι σταθμευμένο μπορεί να παράγει ηλεκτρική ενέργεια από υδρογόνο, καθαρότερο και πιο αποτελεσματικό από ό,τι το σημερινό σύστημα ηλεκτρικής ενέργειας. Το Hyundai ix35 κυψελών καυσίμου με την μετατροπή αυτή έχει χωρητικότητα δέκα κιλοβάτ (kW), αρκετή για να ηλεκτροδοτήσει κατά μέσο όρο δέκα σπίτια. Με την υποδοχή σε ειδική θέση, οι ερευνητές κατάφεραν να τροποποιήσουν το αυτοκίνητο κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορεί να διανείμει ηλεκτρική ενέργεια προς το δίκτυο ή απευθείας σε ένα σπίτι. Οι εφαρμογές αυτές θα ερευνηθούν και δοκιμαστούν στο επόμενο στάδιο του προγράμματος. Το έργο αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας GreenVillage (http://www.thegreenvillage.org/) του TU Delft με στόχο την προώθηση καινοτόμων συστημάτων για ένα βιώσιμο μέλλον. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00