Γιώργος Μούζος, 28/3/2016 - 09:23 facebook twitter linkedin Οι δρόμοι στο άμεσο μέλλον δεν θα έχουν φανάρια! Γιώργος Μούζος, 28/3/2016 facebook twitter linkedin Οι περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων (κι όχι μόνο αυτοί) έχουν ρίξει αρκετό από το βάρος και το budget της έρευνας κι εξέλιξης τους στην εξέλιξη, αλλά και την κατασκευή των αυτόνομων οχημάτων, όπου θεωρούν ότι αυτά θα είναι τα οχήματα του μέλλοντος. Όμως αυτή η εξέλιξη θα φέρει και σωρεία αλλαγών στον τρόπο που κινούμαστε ως τώρα. Μια βασική αλλαγή που θεωρούν οι ερευνητές ότι θα επέλθει, είναι πως οι δρόμοι πλέον δεν θα έχουν τους χαρακτηριστικούς φωτεινούς σηματοδότες. Κι αυτό γιατί τα αυτόνομα οχήματα θα είναι πιο ασφαλή και θα μπορούν να οριοθετούν μόνα τους τη θέση τους στο οδόστρωμα και μάλιστα σε συνδυασμό με την κίνηση και των υπόλοιπων αυτόνομων οχημάτων. Η ιδέα αυτή βασίζεται στο γεγονός πως κάθε όχημα θα είναι συνδεδεμένο, με τη ροή της κυκλοφορίας να ελέγχεται από ένα δίκτυο στα γύρω κτίρια, το οποίο θα δίνει την απαραίτητη πληροφόρηση σχετικά με την κίνηση των υπολοίπων οχημάτων. Όλα τα παραπάνω γίνονται με γνώμονα τις ασφαλείς και προπαντός άνευ ατυχημάτων μετακινήσεις, οι οποίες κατά κύριο λόγο οφείλονται στον ανθρώπινο παράγοντα. Ακόμα ένα όφελος που θα προ έκυπτε από κάτι τέτοιο ήταν η μείωση των εκπομπών ρύπων, καθώς και η μείωση των μποτιλιαρισμάτων στους δρόμους. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31 Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!
Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12 Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50