Γιώργος Μούζος, 24/3/2016 - 08:30 facebook twitter linkedin Ιδού το ανανεωμένο Nissan GT-R Γιώργος Μούζος, 24/3/2016 facebook twitter linkedin Η Nissan παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, την ανανεωμένη έκδοση του supercar GT-R, που χαρακτηρίζεται από μια συναρπαστική εμφάνιση τόσο στο εσωτερικό του όσο και εξωτερικά, καθώς και από σημαντικές βελτιώσεις στον τομέα της οδήγησης και των επιδόσεων. Εξωτερικά, το νέο GT-R φέρει μια εξ’ ολοκλήρου νέα μάσκα από χρώμιο με το χαρακτηριστικό σχήμα V, που άλλωστε αποτελεί και μία από τις τελευταίες υπογραφές στον σχεδιασμό της Nissan. Εκτός από την εμφάνιση, η νέα διευρυμένη μάσκα, παρέχει και καλύτερη ψύξη στον κινητήρα, ενώ διαθέτει και ένα νέο σχέδιο πλέγματος. Οι αλλαγές συνεχίζονται με το νέο καπό, με το σύνολο των αλλαγών στο εμπρόσθιο μέρος, να συμπληρώνουν το ανασχεδιασμένο σπόιλερ, αλλά και η ποδιά του προφυλακτήρα. Στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου οι αλλαγές είναι εκτεταμένες, με το σήμα κατατεθέν των τεσσάρων φωτεινών δακτυλίων να παραμένει, σε συνδυασμό με ένα νέο σχήμα που συμβάλει στη βελτίωση της ροής του αέρα, αλλά και με την προσθήκη αεραγωγών στα πίσω και δίπλα από τις απολήξεις της εξάτμισης. Στο εσωτερικό, το ταμπλό και ο πίνακας οργάνων είναι καινούρια και φέρουν επένδυση από δέρμα υψηλής ποιότητας. Στο κέντρο της κονσόλας, η ολοκληρωμένη μονάδα πλοήγησης και ηχοσυστήματος, φέρει πλέον μόνο έντεκα διακόπτες από 27 που είχε το προηγούμενο μοντέλο. Η οθόνη αφής 8 ιντσών διαθέτει μεγάλα εικονίδια για ακόμα καλύτερη λειτουργικότητα, ενώ η νέα εμφάνιση στον πίνακα ελέγχου, επιτρέπει τον εύκολο χειρισμό πολλαπλών λειτουργιών, στο μέσο της ανθρακονημάτινης κονσόλας. Τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων έχουν τοποθετηθεί σε ένα νέο τιμόνι, επιτρέποντας στον οδηγό να αλλάζει ταχύτητες χωρίς να χρειάζεται να πάρει τα χέρια του από αυτό. Η καρδιά του GT-R, ο βραβευμένος 3.8 λίτρων, V6, 24 βαλβίδων twin-turbo κινητήρας, που συναρμολογείται στο χέρι, πλέον αποδίδει 570 ίππους και 633 Nm ροπής. Η βελτιωμένη απόδοση στο νέο μοντέλο είναι αποτέλεσμα του ακριβέστερου ελέγχου ανάφλεξης-χρονισμού των κυλίνδρων και της επιπλέον πίεσης από τους υπερσυμπιεστές. Το μηχανικό σύνολο συμπληρώνεται με ένα τέλεια ρυθμισμένο εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που χαρακτηρίζεται από ομαλότερες αλλαγές και λιγότερο θόρυβο. Ο γνώριμος ήχος του κινητήρα του GT-R έχει επίσης αναβαθμιστεί, παρέχοντας ένα τέλειο ακουστικό αποτέλεσμα. Σε αυτό συνεπικουρούν τόσο τα νέα τελικά κομμάτια των εξατμίσεων από τιτάνιο, όσο και το σύστημα Active Sound Enhancement (ASE) που προσδίδουν μια μοναδική οδηγική εμπειρία. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00