Γιώργος Μούζος, 26/1/2016 - 08:30 facebook twitter linkedin Τι θα γίνει με το αυτοκίνητο της Apple; Γιώργος Μούζος, 26/1/2016 facebook twitter linkedin Εδώ και καιρό είναι γνωστό πως η Apple φιλοδοξεί να κατασκευάσει το δικό της αυτοκίνητο και μάλιστα έχει επικεντρώσει όλες τις δυνάμεις της για την επίτευξη του στόχου της. Όμως το project Titan φαίνεται πως είναι αρκετά απαιτητικό και επίπονο στη υλοποίηση του και μάλιστα ως φαίνεται κάνει τα υψηλόβαθμα στελέχη να εγκαταλείψουν το εν λόγω εγχείρημα. Μια σημαντική αποχώρηση ήταν αυτή του υπευθύνου εξέλιξης του προγράμματος, Zadesky, ο οποίος ανέφερε ότι αποχωρεί για προσωπικούς του λόγους. Βέβαια ο αμερικανικός κολοσσός στον τομέα των ηλεκτρονικών δεν τοποθετήθηκε επί του θέματος. Άλλωστε επίσημα η Apple δεν έχει επιβεβαιώσει ότι εργάζεται πάνω στην κατασκευή ενός δικού της αυτοκινήτου. Βέβαια αυτό που είναι γνωστό στο κόσμο της αυτοκίνησης, είναι πως η Apple και μάλιστα με την βοήθεια του Zadesky, έχει στελεχώσει μια ομάδα εξέλιξης που αποτελείται από μηχανολόγους, αλλά και επιστήμονες που ειδικεύονται στην κατασκευή μπαταριών, αλλά και στην ρομποτική. Μάλιστα έχει ακουστεί πως ο Zadesky είχε αποσπάσει στελέχη και από την Tesla, τα οποία ενσωμάτωσε στην δική του ομάδα. Στόχος της Apple είναι το δικό της αυτοκίνητο να είναι έτοιμο προς παραγωγή το 2020. Άλλωστε ο ίδιος ο CEO της Apple Tim Cook είχε περιηγηθεί στις εγκαταστάσεις της BMW στη Λειψία, όπου κατασκευάζεται το ηλεκτρικό μοντέλο της, το i3, ώστε να δει όλα τα στάδια κατασκευής του αυτοκινήτου. Όμως οι συνομιλίες της Apple με την BMW δεν απέδωσαν καρπούς, μιας και η Apple θέλει να εξελίξει μόνη της το αυτοκίνητό της κι από την άλλη η BMW δεν επιθυμεί να γίνει απλά ο προμηθευτής της Apple. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12 Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45 Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται
Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50
Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας! Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω... Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι... Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47