Γιώργος Μούζος, 25/1/2016 - 22:30 facebook twitter linkedin H VW δεν αποζημιώνει τους Ευρωπαίους πελάτες της! Γιώργος Μούζος, 25/1/2016 facebook twitter linkedin Τελειωμό δεν φαίνεται να έχει το dieselgate με τους κινητήρες της VW. Σε αυτό το επεισόδιο έχουμε το θέμα των αποζημιώσεων για το ευρωπαϊκό πελατειακό κοινό της φίρμας. Η επίτροπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη βιομηχανία Elzbieta Bienkowska, ασκεί έντονες πιέσεις στη γερμανική εταιρεία ώστε να αποζημιώσει τους ιδιοκτήτες εκείνων των πετρελαιοκίνητων μοντέλων που εφοδιάζονταν με το «πειραγμένο» λειτουργικό. Μάλιστα ήρθε και σε επαφή με τον CEO της γερμανικής εταιρείας Matthias Mueller, όπου και του έδωσε μια λίστα με συγκεκριμένες απαιτήσεις. Οι προσπάθειες της επιτρόπου όμως έπεσαν στο κενό, μιας και η VW ανακοίνωσε πως δεν προτίθεται να τους αποζημιώσει κι αυτό γιατί προωθεί λύσεις για το εν λόγω ζήτημα. Η στάση που διατηρεί η VW Ευρώπης είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με αυτή που εφαρμόζει η φίρμα στην Αμερική, μιας και εκεί οι ιδιοκτήτες με τον diesel κινητήρα με το παραποιημένο λειτουργικό, λαμβάνουν ένα πακέτο αποζημίωσης το οποίο περιλαμβάνει: Μια prepaid Visa των 500 δολαρίων, ακόμα μια δωροκάρτα, με επιπλέον 500 δολάρια, αλλά και τρία χρόνια δωρεάν οδικής βοήθειας. Βέβαια στις Η.Π.Α. η VW πρέπει να αποζημιώσει 482.000 αυτοκίνητα, εν αντιθέσει με την VW Ευρώπης που έχει 8,5 εκατομμύρια. Το κόστος μιας τέτοιας αποζημίωσης αντιλαμβάνεστε ότι είναι τεράστιο και αναμφίβολα μπορεί να δημιουργήσει τρομερό οικονομικό πρόβλημα στην κατασκευάστρια εταιρεία! Για το λόγο αυτό και τα υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας εξέδωσαν μια ανακοίνωση, η οποία αναφέρει: «Στην Γηραιά Ήπειρο η VW έχει επικεντρωθεί στην επιδιόρθωση των εμπλεκομένων κινητήρων, αλλά και των γενικότερων υπηρεσιών της φίρμας». Τώρα μένει να δούμε ποιος θα υπερισχύσει σε αυτό το μπρα ντε φέρ: Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ή ο γερμανικός αυτοκινητιστικός κολοσσός; Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31 Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25