Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48 facebook twitter linkedin Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 facebook twitter linkedin Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη του. Η εικόνα της αυτοκινητοβιομηχανίας αλλάζει με ιλιγγιώδεις ρυθμούς. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κερδίζουν σιγά, σιγά τη μάχη της δημοτικότητας, τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού (ADAS) έχουν ενσωματωθεί στα νέα μοντέλα και η νομοθεσία αλλάζει συνεχώς. Ο ασφαλιστής που αγνοεί αυτές τις εξελίξεις ρισκάρει να μείνει πίσω, ενώ εκείνος που τις παρακολουθεί διαμορφώνει πιο ευέλικτα και στοχευμένα ασφαλιστικά συμβόλαια, χτίζοντας γερά θεμέλια στη σχέση με τον πελάτη. Στην πράξη, η γνώση γύρω από τις νέες τεχνολογίες και τους κανονισμούς μετατρέπει τον ασφαλιστή σε έναν αξιόπιστο σύμβουλο, που αντιλαμβάνεται τις ανάγκες του οδηγού και προσφέρει κάτι περισσότερο από ένα απλό ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Κατανόηση της τεχνολογίας για καλύτερες προσφορές Φανταστείτε να συναντάτε έναν πελάτη που μόλις αγόρασε ένα τελευταίας τεχνολογίας, ηλεκτρικό SUV. Το όχημα αυτό ενσωματώνει μπαταρίες τελευταίας τεχνολογίας, προηγμένα λογισμικά και σίγουρα, συστήματα ημιαυτόνομης οδήγησης. Αν γνωρίζετε πώς λειτουργούν αυτά τα συστήματα, κατανοείτε καλύτερα γιατί ένα δυστύχημα μπορεί να κοστίσει ακριβά στην επισκευή και τα ανταλλακτικά. Έτσι, δημιουργείτε ένα πακέτο ασφάλισης που αντικατοπτρίζει τις πραγματικές ανάγκες, χωρίς να επιβαρύνετε τον πελάτη με περιττά κόστη. Η ίδια λογική εφαρμόζεται και στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Όταν γνωρίζετε ότι το αυτοκίνητο διαθέτει αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας ή ανίχνευση τυφλού σημείου, συνειδητοποιείτε πως οι πιθανότητες σοβαρού ατυχήματος μειώνονται. Έτσι, τιμολογείτε την ασφάλιση πιο δίκαια και προσφέρετε κίνητρα σε πελάτες που επενδύουν σε ασφαλή και «έξυπνα» αυτοκίνητα. Αυτή η εστίαση στις πραγματικές ανάγκες του οδηγού δημιουργεί αμοιβαία εμπιστοσύνη και σιγουριά. Από τη νομοθεσία στην ευελιξία: Η δύναμη του ενημερωμένου ασφαλιστή Η αγορά δεν περιορίζεται μόνο στις τεχνολογικές εξελίξεις. Οι νομικές ρυθμίσεις γύρω από τις εκπομπές ρύπων, τις νέες προδιαγραφές ασφαλείας και τις υποχρεωτικές δοκιμές σύγκρουσης καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό το ποιες επιλογές θα έχει ο οδηγός στο μέλλον. Αν ενημερώνεστε συνεχώς, γνωρίζετε ποιες αλλαγές θα επηρεάσουν την αξία των αυτοκινήτων και την πιθανότητα ατυχημάτων. Τότε, προσφέρετε ασφαλιστικά προϊόντα που προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες και δεν αιφνιδιάζεστε από νομοθετικές τροποποιήσεις. Αντίθετα, αξιοποιείτε αυτές τις αλλαγές προς όφελος του πελάτη. Ο ενημερωμένος ασφαλιστής δεν προσφέρει απλά προγράμματα· προτείνει λύσεις. Δώστε στον πελάτη σας να καταλάβει ότι η επένδυση στην τεχνολογία και τα νέα συστήματα υποβοήθησης όχι μόνο προστατεύουν την οικογένειά του, αλλά συμβάλλουν και στη μείωση των συνολικών δαπανών του. Όταν ο πελάτης βλέπει τον ασφαλιστή να κινείται με άνεση σε αυτό το πολύπλοκο τοπίο, αισθάνεται σιγουριά και εκτίμηση. Η γνώση βελτιώνει τη στρατηγική πωλήσεων Όταν γνωρίζετε σε βάθος τις νέες τάσεις, δεν αρκείστε απλά στην μεταφορά πληροφοριών. Χρησιμοποιείτε τη γνώση ως εργαλείο, χτίζοντας πιο ζωντανές σχέσεις με τους πελάτες. Προσαρμόζετε το ασφαλιστικό προϊόν ώστε να ταιριάζει στο προφίλ του κάθε οδηγού, είτε εκείνος οδηγεί ένα μοντέλο με υβριδικό σύστημα πρόωσης, είτε έχει ένα «απλό» μοντέλο. Οι πελάτες σας θέλουν ο ασφαλιστής τους να κατανοεί τις ανησυχίες τους και τις προτεραιότητές τους. Όταν μιλάτε τη «γλώσσα» του αυτοκινήτου, δείχνετε ότι δεν είστε απλώς ένας ακόμα κρίκος σε μια αλυσίδα πώλησης, αλλά ο σύμμαχός τους. Το αποτέλεσμα; Οι πελάτες αρχίζουν να βλέπουν στην ασφαλιστική εταιρεία κάτι περισσότερο από έναν πάροχο υπηρεσίας. Τη βλέπουν ως ένα κέντρο ενημέρωσης και καθοδήγησης, έναν χώρο όπου μπορούν να λάβουν εξατομικευμένες συμβουλές και να νιώσουν πως οι αποφάσεις τους στηρίζονται σε έγκυρη πληροφόρηση. Ο ασφαλιστής που διαθέτει αυτή τη γνώση αναδεικνύεται σε έναν επαγγελματία εμπιστοσύνης, που ακούει, εξηγεί, καθοδηγεί και τελικά ενισχύει τη δέσμευση των πελατών προς το brand. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31 Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!
Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12 Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50