close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
16/12/2024 - 09:02
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας;

Γιώργος Μούζος, 16/12/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με στοχευμένες και εκπαιδευτικές στρατηγικές.

Η οδική βοήθεια αποτελεί μια σταθερή αξία ως πρόσθετη υπηρεσία στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου. Ωστόσο, για να τη μετατρέψετε σε μια πηγή σταθερών εσόδων, είναι απαραίτητο να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για την αξία της και να αναδείξετε πώς καλύπτει πραγματικές ανάγκες τη στιγμή που προκύπτουν. Παρακάτω παρατίθενται στρατηγικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ενισχύσετε τις πωλήσεις αυτής της υπηρεσίας.

Κατανοήστε & αναδείξτε τις ανάγκες του πελάτη
Ο σύγχρονος καταναλωτής δεν ενδιαφέρεται μόνο για την τιμή του ασφαλιστικού προϊόντος, αλλά και για την προστιθέμενη αξία που μπορεί να του προσφέρει. Ως ασφαλιστής, ο ρόλος σας είναι να βοηθήσετε τον πελάτη να αναγνωρίσει πόσο σημαντική είναι η οδική βοήθεια για την καθημερινότητά του. Ναι, ακόμα και αν έχει πάρει ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Ποτέ και κανείς δεν ξέρει πότε θα κάτσει η «στραβή»!

Αναλύστε το προφίλ του πελάτη σας 
Ένας οδηγός που διανύει καθημερινά μεγάλες αποστάσεις έχει διαφορετικές ανάγκες από κάποιον που οδηγεί κυρίως μέσα στην πόλη. Ωστόσο η οδική βοήθεια παρέχει ασφάλεια και υποστήριξη σε κάθε περίπτωση και αυτά τα οφέλη πρέπει να αναδείξετε.

Εξηγήστε τα πράγματα απλά
Σίγουρα το έχετε αντιμετωπίσει με πολλούς πελάτες σας. Δεν κατανοούν πλήρως τι όφελος τους προσφέρει ένα ασφαλιστικό προϊόν. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση της οδικής βοήθειας. Για αυτό καλό είναι να εξηγήσετε με παραδείγματα, όπως «Τι θα κάνατε αν μείνετε από μπαταρία στις διακοπές σας;». Τέτοια βιωματικά παραδείγματα λειτουργούν τις περισσότερες φορές προς όφελος σας.

Χρησιμοποιήστε εκπαιδευτική προσέγγιση για την ενίσχυση της πώλησης
Η οδική βοήθεια είναι κάτι περισσότερο από μια υπηρεσία. Είναι μια λύση που προλαμβάνει τα προβλήματα και προσφέρει άνεση. Χρησιμοποιήστε την εκπαιδευτική προσέγγιση για να εξηγήσετε στους πελάτες σας τα οφέλη.

Παρουσιάστε στατιστικά στοιχεία
Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους. Για παράδειγμα, «Το 40% των βλαβών συμβαίνει σε περιοχές μακριά από συνεργεία.» Αυτό μπορεί να δείξει στον πελάτη πόσο σημαντική είναι η υποστήριξη σε κρίσιμες στιγμές.

Κάντε την πώληση πιο εκπαιδευτική
Κατά τη διάρκεια των πωλήσεων, προσπαθήστε να δημιουργήσετε ένα διαδραστικό περιβάλλον όπου οι πελάτες θα μπορούν να θέτουν ερωτήματα και να μαθαίνουν πώς λειτουργεί η υπηρεσία.

Προσφέρετε λύσεις που αυξάνουν την πιθανότητα πώλησης
Η εμπιστοσύνη του πελάτη κερδίζεται όταν προτείνετε λύσεις που απαντούν στις πραγματικές του ανάγκες.

Δημιουργήστε πακέτα υπηρεσιών
Συνδυάστε την οδική βοήθεια με άλλες πρόσθετες υπηρεσίες, όπως κάλυψη αντικατάστασης οχήματος ή ασφαλιστική προστασία ταξιδιού. Αυτό προσφέρει μια ολοκληρωμένη πρόταση, ενισχύοντας την ελκυστικότητα της προσφοράς σας.

Παρουσιάστε την υπηρεσία ως εργαλείο εξοικονόμησης
Εξηγήστε ότι οι πελάτες μπορούν να αποφύγουν σημαντικά κόστη, όπως ρυμουλκήσεις ή επιδιορθώσεις, που σε διαφορετική περίπτωση θα έπρεπε να καλύψουν από την τσέπη τους.

Αξιοποιήστε ψηφιακά εργαλεία
Χρησιμοποιήστε εργαλεία όπως διαφημίσεις στα social media και ιδανικά email marketing για να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας σχετικά με τα οφέλη της υπηρεσίας. Μια καλή ιδέα είναι να κάνετε βίντεο που εξηγούν με απλό και οπτικό τρόπο τις δυνατότητες, αλλά και τα οφέλη της οδικής βοήθειας.

Η οδική βοήθεια δεν είναι απλώς μια προσθήκη στο συμβόλαιο!
Τουναντίον αποτελεί μια «επένδυση» που ενισχύει την εμπιστοσύνη των πελατών σας και τους προστατεύει σε κρίσιμες στιγμές. Χτίστε σχέσεις εμπιστοσύνης, προσαρμόστε την προσέγγισή σας στις ανάγκες κάθε πελάτη και προσφέρετε εξατομικευμένες λύσεις που πραγματικά κάνουν τη διαφορά. Με τη σωστή στρατηγική, η οδική βοήθεια μπορεί να γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή εργαλεία σας για την αύξηση του τζίρου σας.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Γιώργος Μούζος
  • ασφάλεια αυτοκινήτου
  • οδική βοήθεια
  • πελάτες
  • επικοινωνία

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ανάλυση τηλεματικών δεδομένων: Το «κλειδί» για μείωση ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
    Γιώργος Μούζος, 16/06/2025 - 09:00

    Ανάλυση τηλεματικών δεδομένων: Το «κλειδί» για μείωση ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

  • BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;
    Γιώργος Μούζος, 12/06/2025 - 09:08

    BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;

  • Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης
    Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09

    Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης

  • Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;
    Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00

    Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;

  • Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς

    Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς

    Η ραγδαία άνοδος των υβριδικών αλλάζει τους όρους εκτίμησης κινδύνου και απαιτεί από τους ασφαλιστές νέες στρατηγικές, τεχνογνωσία και εργαλεία. Μέχρι...
    Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00
  • Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές;

    Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές;

    Οι ασφαλιστές καλούνται να αντιμετωπίσουν νέους κινδύνους και να σχεδιάσουν έξυπνες καλύψεις για την εποχή του Internet of Things (IoT). Η...
    Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19
  • AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα;

    AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα;

    Από τα προγράμματα telematics μέχρι το EU AI Act, η ασφάλιση αυτοκινήτου περνά στην εποχή της προγνωστικής τιμολόγησης και αλλάζει...
    Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11
  • Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων;

    Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων;

    Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος...
    Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55
  • Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση

    Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση

    Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές για τις μειωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και την επίδρασή τους στις αποζημιώσεις; Η ταχεία...
    Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55
  • Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές

    Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές

    Πώς οι «over-the-air» αναβαθμίσεις αλλάζουν το τοπίο στην ασφάλιση αυτοκινήτου και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές σήμερα; Η εποχή όπου...
    Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΥ: Πώς επενδύουν οι Ευρωπαίοι millennials, Gen Xers και babyboomers
12:38 ΕΥ: Πώς επενδύουν οι Ευρωπαίοι millennials, Gen Xers και babyboomers
  • 12:12 Νέα Partner η Δέσποινα Παπαχρυσάνθου στον τομέα Transformation & Operations της KPMG
  • 12:06 Nexi Ελλάδος: Η Κάτια Σταθάκη νέα επικεφαλής
  • 11:35 Υπασφαλισμένος: Έρχονται τα "μπιλετάκια" για τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα
  • 11:05 Παρουσίαση του βιβλίου «Παχυσαρκία» της Δρος Γιούλης Αργυρακοπούλου!
  • 10:39 Αποκλειστικό: Δημήτρης Σπυράκος - Ο Δείκτης ΙΟΒΕ δεν ίσχυσε ποτέ - Άκυρες οι αυξήσεις των ασφαλίστρων νοσοκομειακής περίθαλψης με βάση το Δείκτη ΙΟΒΕ
  • 09:40 ΕΑΕΕ: Πρόσκληση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για υποβολή στοιχείων (Call for evidence) σχετικά με πρωτοβουλία για έκδοση Σύστασης για την θέσπιση Λογαριασμών Αποταμίευσης και Επενδύσεων
  • 09:19 Νοσοκομεία και ασφαλιστικά ταμεία οι μεγαλύτεροι «μπαταχτσήδες» του Δημοσίου
  • 09:14 Αντίστροφη μέτρηση ή «μπλόφα» (;) ο …κουρασμένος και ο …πικραμένος, η «μάχη» της Προανακριτικής, ανεβάζουν τον πήχη για τις τράπεζες, η… ευκαιρία για το ευρώ και η «απάντηση» Σαββίδη
  • 09:00 Η επίδραση του πολέμου στα Ασφάλιστρα, για άλλη μια φορά!
  • 16:10 Η Howden Hellas ανακοινώνει τη νέα προσθήκη του Τάσου Κουτσουμπή
  • 15:55 IOBE: Παρουσίαση έργου για την Κλιματική Αλλαγή και την Ελληνική Οικονομία
  • 15:36 Θάνος Πετραλιάς: Τα οφέλη από την πρόωρη αποπληρωμή του δημόσιου χρέους
  • 15:30 Αυξήθηκαν στα 78,2 δισ. ευρώ τα κόκκινα δάνεια που έχουν περάσει στους Servicers
  • 14:33 Κομισιόν-ΟΠΕΚΕΠΕ: Πρόστιμο 415 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα για κακοδιαχείριση αγροτικών ενισχύσεων την περίοδο 2016-2023
  • 14:18 Affidea: Νέο Υπερσύγχρονο Διαγνωστικό Κέντρο στη Γλυφάδα
  • 13:42 Κυριάκος Πιερρακάκης: Αναπτυξιακή ευκαιρία για την Ελλάδα η αξιοποίηση της «ασημένιας οικονομίας»
  • 13:28 Η Κ2 αναζητεί συνεργάτη με εμπειρία στην BlueByte
  • 13:14 Ισραήλ-Παλαιστίνιοι: Πυρά ισραηλινών αρμάτων μάχης σκότωσαν 51 ανθρώπους οι οποίοι περίμεναν φορτηγά που μεταφέρουν βοήθεια στη Γάζα
  • 13:10 ΗΠΑ - δασμοί: Η ΕΕ δεν προτείνει μια δίκαιη συμφωνία και η Ιαπωνία είναι "σκληρή", δήλωσε ο πρόεδρος Τραμπ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/6 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  2. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  3. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  4. 16/6 Οι «βόμβες» στην ελληνική οικονομία, η μεγάλη ανησυχία της κυβέρνησης, η «ιστορική» απόφαση του ΣτΕ και η ηγετική παρουσία της Aktor στη Ρουμανία
  5. 18/6 Αποκλειστικό: Δημήτρης Σπυράκος - Ο Δείκτης ΙΟΒΕ δεν ίσχυσε ποτέ - Άκυρες οι αυξήσεις των ασφαλίστρων νοσοκομειακής περίθαλψης με βάση το Δείκτη ΙΟΒΕ
  6. 11/6 Παγκόσμια Μελέτη για το AI: Γιατί οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν κερδίζουν ακόμα από την Τεχνητή Νοημοσύνη
  7. 16/6 ΤτΕ: Ανακοίνωση για την ασφαλιστική εταιρία "Insurance JSC Dallbogg: Life and Health"

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube