Γιώργος Μούζος, 19/8/2024 - 12:04 facebook twitter linkedin Το εγχειρίδιο που πρέπει να έχουν οι πελάτες σας με ηλεκτρικό αυτοκίνητο Γιώργος Μούζος, 19/8/2024 facebook twitter linkedin Η σημασία του συγκεκριμένου εγχειριδίου ή διαφορετικά του φύλλου διάσωσης σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος είναι τεράστια και μπορεί να σώσει ζωές. Όλοι οι οδηγοί γνωρίζουν τα βασικά έγγραφα που πρέπει να έχουν μαζί τους κατά την οδήγηση, όπως η άδεια κυκλοφορίας και η ασφάλεια του αυτοκινήτου. Ωστόσο, υπάρχει ένα έγγραφο που πολλοί αγνοούν, αλλά μπορεί να αποδειχθεί σωτήριο σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος στο οποίο έχει εμπλακεί ηλεκτρικό όχημα. Αυτό το έγγραφο, το λεγόμενο φύλλο διάσωσης, είναι ένα εγχειρίδιο που περιέχει κρίσιμες πληροφορίες για τη δομή του οχήματος, διευκολύνοντας τις ομάδες διάσωσης να ενεργήσουν με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα. Τι είναι ακριβώς το φύλλο διάσωσης; Το φύλλο διάσωσης είναι ένα έγγραφο, ουσιαστικά η «ακτινογραφία» του ηλεκτρικού οχήματος. Περιλαμβάνει λεπτομερείς πληροφορίες για τη θέση των βασικών εξαρτημάτων του αυτοκινήτου, όπως οι αερόσακοι, οι πυροκροτητές τους, το ρεζερβουάρ καυσίμου, τα σημεία ενίσχυσης του αμαξώματος, αλλά και που βρίσκονται τα καλώδια υψηλής τάσης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Αυτές οι πληροφορίες είναι κρίσιμες για τους διασώστες, καθώς τους επιτρέπουν να ξέρουν ποια σημεία μπορούν να κόψουν με ασφάλεια σε περίπτωση που πρέπει να απεγκλωβίσουν επιβάτες από ένα τρακαρισμένο ηλεκτρικό όχημα. Και το να γνωρίζουν τα σημεία είναι ζωτικής σημασίας μιας κι έτσι θα αποφύγουν μια πιθανή ηλεκτροπληξία από τα καλώδια υψηλής τάσης του οχήματος. Πώς μπορούν οι πελάτες σας να αποκτήσουν το φύλλο διάσωσης; Αν και το φύλλο διάσωσης δεν είναι υποχρεωτικό σύμφωνα με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, είναι ωστόσο το έγγραφο που κάθε υπεύθυνος οδηγός – πελάτης σς θα πρέπει να έχει. Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες παρέχουν τη δυνατότητα λήψης αυτού του εγχειριδίου μέσω των ιστοσελίδων τους. Είναι μια απλή διαδικασία που μπορεί να σώσει ζωές. Σε κάθε περίπτωση, η παρουσία του φύλλου διάσωσης στο όχημά σας μπορεί να είναι ο παράγοντας που θα εξασφαλίσει την ασφάλεια των επιβατών σε περίπτωση ενός σοβαρού τροχαίου ατυχήματος. Η σημασία του είναι τεράστια και η απόκτηση του είναι εύκολη. Οπότε προτρέψτε τους πελάτες σας να κάνουν αυτό το μικρό, αλλά σημαντικό βήμα για την ασφάλειά τους. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00 Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25 Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;
Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας! Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω... Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι... Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47
Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις! Δίνει ο πελάτης σας στο ανήλικο παιδί του το αυτοκίνητο, έστω και για έναν γύρο στο τετράγωνο; Ενημερώστε τον πως... Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03
Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ Μια «αθώα» συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού, περιπλέκει τις αποζημιώσεις και φουσκώνει τον δείκτη ζημιών. Πώς πρέπει να συμβουλέψετε... Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55
Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας; Μήπως η ανανέωση κρίνεται και από άλλους παράγοντες και δεν είναι μόνο θέμα τιμής; Πώς μπορείτε να διατηρήσετε το χαρτοφυλάκιο... Γιώργος Μούζος, 17/09/2025 - 08:57