Γιώργος Μούζος, 8/8/2024 - 09:48 facebook twitter linkedin Τι πρέπει να προσέχουν οι πελάτες σας, στις καλοκαιρινές τους εξορμήσεις; Γιώργος Μούζος, 8/8/2024 facebook twitter linkedin Είναι γεγονός πως το καλοκαίρι όλοι μας και κατ’ επέκταση και οι πελάτες σας, χαλαρώνουμε για να φορτίσουμε μπαταρίες εν όψει του χειμώνα. Όμως ως ασφαλιστές καλό θα ήταν να δώσετε μερικές συμβουλές στους πελάτες σας για να απολαύσουν τις διακοπές τους με ασφάλεια! Υπάρχουν μερικές επικίνδυνες καλοκαιρινές συνήθειες που καλό θα ήταν οι πελάτες σας να τις αποβάλουν, μιας και μπορεί να οδηγήσουν σε μπελάδες, θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια τους. Ας τις δούμε όμως αναλυτικότερα. • Δεν οδηγούμε με σαγιονάρες ή μαγιό: Γενικά ο ρουχισμός παραλίας δεν ενδείκνυται για οδήγηση. Οι σαγιονάρες, μπορούν πανεύκολα να γλιστρήσουν ή να σκαλώσουν στα ποδοστήρια. Επίσης μην ξεχνάτε ότι σε πολλές χώρες η χρήση τους κατά την οδήγηση, τιμωρείται. Οι οδηγοί πρέπει πάντα να φορούν παπούτσια ελαφριά, μαλακά, μικρά σε όγκο και σόλες που δεν εξέχουν. • Η οδήγηση χωρίς ένα μπλουζάκι (που γίνεται από το 25% των οδηγών σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Ίδρυμα για την Αυτοκινητοβιομηχανία) μπορεί να αλλοιώσει την αποτελεσματικότητα της ζώνης ασφαλείας. • Έχοντας αφήσει ένα αυτοκίνητο για ώρες στον ήλιο, ενώ οδηγός και επιβάτες απολαμβάνουν τις βουτιές τους, η ζέστη που έχει αναπτυχθεί στην καμπίνα είναι αφόρητη. Πριν μπει σε λειτουργία το κλιματισμό στο full, ο οδηγός θα πρέπει να ανοίξει όλα τα παράθυρα για μερικά λεπτά, ώστε να αεριστεί η καμπίνα, να πέσει η θερμοκρασία και να γίνει η δουλειά του κλιματιστικού ευκολότερη. • Οι πελάτες σας σε καμία των περιπτώσεων δεν πρέπει να βάζουν παραπάνω επιβάτες από ότι αναγράφετε στην άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου τους. Ακόμα και αν το ταξίδι είναι μόνο μερικά χιλιόμετρα, η μεταφορά περισσότερων ατόμων στο αυτοκίνητο από τον αριθμό των καθισμάτων είναι επικίνδυνη, καθώς κάποιος ή κάποιοι δεν θα έχουν ζώνη ασφαλείας. • Η ενυδάτωση είναι αναγκαία σε ένα μεγάλο ταξίδι. Μπορεί οδήγηση και κατανάλωση φαγητού και ροφημάτων κατά την οδήγηση να μην είναι κι ότι καλύτερο, εν τούτοις και ειδικά τις εξαιρετικά θερμές μέρες, ο οδηγός πρέπει να ενυδατώνει τον οργανισμό του. Όπως άλλωστε αναφέρει και το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Ενυδάτωσης, ένας αφυδατωμένος οδηγός έχει την ίδια ταχύτητα αντίληψης με κάποιον που έχει καταναλώσει 8 ποτήρια κρασί. Οπότε είναι καλύτερο ο οδηγός να πίνει νερό πριν ξεκινήσει το ταξίδι του και σε τακτά χρονικά διαστήματα, αφού πρώτα σταματήσει κάπου με ασφάλεια. Σε μερικά σύγχρονα μοντέλα, υπάρχει προτροπή προς το οδηγό κι έπειτα από ώρες συνεχόμενης οδήγησης να κάνει ένα διάλλειμα για όλα τα παραπάνω. • Πάντα τα δυο χέρια στο τιμόνι: Το να είναι το ένα χέρι εκτός οχήματος, εκτός ότι ελλοχεύει κίνδυνο σοβαρού τραυματισμού σε περίπτωση σύγκρουσης, επηρεάζει και την ικανότητα ελέγχου του οχήματος. Επίσης όχι πόδια συνοδηγού στο ταμπλό! Σε περίπτωση ατυχήματος, ο εμπρόσθιος αερόσακος όχι μόνο δεν θα κρατήσει τον επιβάτη σωστά, αλλά μπορεί να προκαλέσει σοβαρή σωματική βλάβη. • Όχι στη διαπασών η μουσική: Μια ακόμα επικίνδυνη συνήθεια, καθώς ο οδηγός δεν ακούει διάφορους άλλους ήχους από το περιβάλλοντα χώρο, (σειρήνες οχημάτων έκτακτης ανάγκης κ.α.) οπότε να γίνεται επικίνδυνος και για τους άλλους χρήστες του δρόμου. • Σωστή συντήρηση του αυτοκινήτου: Εννοείται ότι πριν από ένα προγραμματισμένο μεγάλο ταξίδι, ο κάτοχος του θα πρέπει να έχει προβεί στην απαραίτητη συντήρηση του αυτοκινήτου του για να είναι σίγουρος για την άρτια λειτουργία του. Πέρα όμως από αυτό, μείζονος σημασίας είναι και η κατάσταση των ελαστικών. Ο μεγαλύτερος εχθρός των ελαστικών είναι οι υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος και δρόμου. Γι αυτό και οι πιέσεις των ελαστικών πρέπει να είναι όσο ακριβώς (ελέγχονται με τα ελαστικά κρύα) συνιστά ο κατασκευαστής, ενώ στην περίπτωση που τα ελαστικά είναι στο όριο της ζωής τους, πρέπει να αντικατασταθούν το συντομότερο. Καλές εξορμήσεις με ασφάλεια σε όλους σας! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38 Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα
Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27 Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών
Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54 Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος
Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών! Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει μια τεράστια αγορά. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργεί σύνθετους κινδύνους που ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί πλέον να αγνοεί. Η... Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41
Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα; Ένας πρακτικός, επίκαιρος και καθόλου θεωρητικός οδηγός για το τι οφείλετε να έχετε ήδη εξηγήσει στους ασφαλισμένους σας, ώστε να... Γιώργος Μούζος, 21/11/2025 - 08:40
ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια; Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού μειώνουν τα ατυχήματα, αλλά φέρνουν ακριβότερες ζημιές, γκρίζες ζώνες ευθύνης και νέο πονοκέφαλο για κάθε ασφαλιστή... Γιώργος Μούζος, 19/11/2025 - 14:47
Όταν «ρίχνει καρέκλες», βρέχει ζημιές! Γιατί κάθε καταιγίδα είναι stress test για τα συμβόλαιά σου και πώς μπορείς να μειώσεις τις ζημιές πριν σηκώσει ο... Γιώργος Μούζος, 17/11/2025 - 09:09
Η Kaspersky επισημαίνει έναν ακόμα ασφαλιστικό κίνδυνο! Οι νέες ψηφιακές απειλές στα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα αυξάνουν τον κίνδυνο για οδηγούς, επιβάτες και ασφαλιστικές εταιρείες, απαιτώντας άμεση... Γιώργος Μούζος, 12/11/2025 - 08:50
Φωτιστικά σώματα: Ασπίδα ασφάλειας για τους πελάτες σας! Γιατί η κατάσταση και η τεχνολογία των φωτιστικών σωμάτων αποτελούν καθοριστικό παράγοντα στην πρόληψη ατυχημάτων και στη μείωση των ασφαλιστικών... Γιώργος Μούζος, 10/11/2025 - 08:45