Γιώργος Μούζος, 22/7/2024 - 09:09 facebook twitter linkedin Αν οι πελάτες σας φρενάρουν λάθος, οι αποζημιώσεις θα αυξάνονται! Γιώργος Μούζος, 22/7/2024 facebook twitter linkedin To σωστό φρενάρισμα αποσοβεί μεγάλα ατυχήματα, τα οποία μπορεί να έχουν κόστος τόσο σε ανθρώπους, όσο και σε υλικά. Ως ασφαλιστές το έργο σας είναι και εκπαιδευτικό και θα πρέπει να δείχνετε στους πελάτες σας τους τρόπους για το πώς να είναι πιο ασφαλείς στο δρόμο. Το σωστό φρενάρισμα είναι γεγονός πως καμία σχολή οδηγών δεν το διδάσκει. Όμως η οδήγηση είναι μια διαδικασία που απαιτεί προσοχή και ακρίβεια. Ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια της είναι το φρενάρισμα, το οποίο συχνά εγείρει το ερώτημα: Ποιο πεντάλ πρέπει να πατηθεί πρώτο, το φρένο ή ο συμπλέκτης; Ποιος είναι όμως ο σωστός τρόπος; Η απάντηση στο ερώτημα αυτό είναι ξεκάθαρη: για να κόψει το όχημα ταχύτητα, ο οδηγός πρέπει να πατήσει πρώτα το φρένο και μετά τον συμπλέκτη. Αυτή η σειρά βοηθά στην αποτελεσματική επιβράδυνση του οχήματος, καθώς το φρένο είναι το κύριο μέσο για να μειωθεί η ταχύτητα. Πατώντας πρώτα το φρένο, ο οδηγός εκμεταλλεύεται το μοτέρ του αυτοκινήτου που βοηθά με τη σειρά του στην επιβράδυνση, κάτι που ονομάζεται φρένο κινητήρα. Τι κινδύνους ελλοχεύει αν πατάει ο οδηγός πρώτα τον συμπλέκτη; Πατώντας πρώτα τον συμπλέκτη, αυτό που κάνει ο οδηγός είναι να αποσυνδέει τον κινητήρα από τους τροχούς. Αυτή η κίνηση έχει ως αποτέλεσμα να χάνει το πλεονέκτημα του φρεναρίσματος του κινητήρα. Έτσι η επιβράδυνση βασίζεται αποκλειστικά στα φρένα, τα οποία καταπονούνται περισσότερο και φθείρονται πιο γρήγορα. Επιπλέον, όταν πατάει ο οδηγός πρώτα τον συμπλέκτη, υπάρχει κίνδυνος να μην έχει τον απόλυτο έλεγχο του αυτοκινήτου, ιδιαίτερα σε ολισθηρές επιφάνειες. Χρήσιμες συμβουλές για ασφαλές φρενάρισμα Χαμηλές στροφές: Όταν η ταχύτητα του κινητήρα πέσει κάτω από τις 1.500 στροφές, τότε μπορεί ο οδηγός να πατήσει τον συμπλέκτη για να αλλάξει ταχύτητα ή να φέρει το όχημα σε νεκρά. Ομαλή επιβράδυνση: Το φρενάρισμα πρέπει να ξεκινά με ήπια πίεση στο πεντάλ του φρένου και σταδιακή αύξηση, αποφεύγοντας τα απότομα φρεναρίσματα που μπορεί να οδηγήσουν σε απώλεια ελέγχου. Διατηρούμε απόσταση ασφαλείας: Ο οδηγός πρέπει να διατηρεί πάντα επαρκή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, ώστε να έχει τον χρόνο και το χώρο να φρενάρει ομαλά και με ασφάλεια. Η σωστή τεχνική κάνει τη διαφορά Η σωστή τεχνική φρεναρίσματος είναι κρίσιμη για την ασφάλεια των πελατών σας και την αποτελεσματική επιβράδυνση του αυτοκινήτου. Πατώντας πρώτα το φρένο και μετά τον συμπλέκτη, ο οδηγός εξασφαλίζει ότι το αυτοκίνητο θα επιβραδύνει με τον πιο ασφαλή και αποδοτικό τρόπο. Αυτή η προσέγγιση προστατεύει επίσης τα φρένα και τον κινητήρα από περιττή φθορά. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00