Γιώργος Μούζος, 24/11/2023 - 09:21 facebook twitter linkedin ΜΙΝΙ Countryman S All4: Τι αλλάζει στην οδική ασφάλεια με το Driving Assistant Professional; Γιώργος Μούζος, 24/11/2023 facebook twitter linkedin Το MINI Countryman ανανεώθηκε και προσφέρεται στο πιστό κοινό του με περισσότερη πολυτέλεια, αλλά και μεγαλύτερη ασφάλεια. Το πακέτο ασφαλείας που ενσωματώνει προσφέρει μεγαλύτερη άνεση, αλλά και υψηλότερα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας, ενώ ενσωματώνει λειτουργία ημιαυτόνομης οδήγησης. Μεγαλύτερο σε ύψος και μήκος κατά έξι και δεκατρία εκατοστά αντίστοιχα, το νέο MINI Countryman είναι αισθητά μεγαλύτερο συγκρινόμενο με τον προκάτοχό του. Με φαρδύτερους θόλους τροχών, χαρισματικό χαρακτήρα και σύγχρονη μινιμαλιστική σχεδίαση με καθαρές επιφάνειες, το αυτοκίνητο κάνει τώρα ακόμα πιο αισθητή την παρουσία του. Στην γκάμα επιλογών είναι και το ΜΙΝΙ Countryman S All4 συνδυάζει τις δυνατότητες ενός crossover με έξυπνο σύστημα τετρακίνησης. Εξωτερική σχεδίαση: εκφραστικός μινιμαλισμός με χαρακτήρα Η νέα σχεδίαση εντυπωσιάζει με την καθαρή αισθητική της. Από μπροστά, το όχημα δείχνει ισορροπημένο και χαρακτηρίζεται από το τονισμένο σχήμα του καπό και τη νέα οκταγωνική εμπρός μάσκα. Οι προβολείς MINI LED τονίζουν τη μοναδικότητα της λιτής σχεδίασης μέσω μεμονωμένων χαρακτηριστικών λειτουργιών. Οι κοντοί πρόβολοι και το λεπτό περίγραμμα είναι ομοίως τυπικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά MINI, όπως και η οροφή που δημιουργεί αντίθεση. Η φαρδιά και στητή σιλουέτα του νέου MINI Countryman υπογραμμίζει την παρουσία και τον στιβαρό εκτός δρόμου χαρακτήρα του. Τα κάθετα φώτα πλαισιώνουν τις γραμμές στο πίσω μέρος και κάνουν το νέο crossover μοντέλο της MINI να δείχνει ιδιαίτερα στητό και σπορτίφ. Ποιοτικό εσωτερικό με καινοτόμα υλικά Στο εσωτερικό του νέου MINI Countryman S ALL4, καθαρά σχήματα υπογραμμίζουν τη νέα σχεδιαστική γλώσσα. Τα υψηλής ποιότητας υλικά, η καινοτόμος τεχνολογία και ο ανεξάρτητα ρυθμιζόμενος φωτισμός δημιουργούν μια εμπειρία οδήγησης που ικανοποιεί τις αισθήσεις. Ένα από τα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά του νέου MINI Countryman είναι τα MINI Experience Modes. Κάθε Mode έχει τη δική του σχεδιαστική ταυτότητα με ανάλογο εσωτερικό φωτισμό. Επιπλέον στην καμπίνα ξεχωρίζει η στρογγυλή οθόνη OLED υψηλής ανάλυσης. Με διάμετρο 240 χιλιοστά και γυάλινη επιφάνεια υψηλής ποιότητας, ο πίνακας οργάνων θέτει νέα πρότυπα. Για τον άνετο χειρισμό των συστημάτων ενημέρωσης/ψυχαγωγίας και υποβοήθησης, η μονάδα MINI Interaction Unit μεταφέρθηκε πιο κοντά στον οδηγό και τον συνοδηγό. Με το νέο MINI Operating System 9, όλες οι λειτουργίες του οχήματος μπορούν να ελέγχονται διαισθητικά μέσω αφής ή φωνητικών βοηθών. Ισχυρός κινητήρας και έξυπνη τετρακίνηση Το MINI Countryman S ALL4 αποδίδει 218 ίππους και ροπή 360 Nm με τον ομαλής λειτουργίας 2λιτρο τετρακύλινδρο turbo κινητήρα του. Το ήπια υβριδικό σύστημα 48V υποστηρίζει τις επιδόσεις του οχήματος στις χαμηλές στροφές λειτουργίας του κινητήρα και παρέχει στιγμιαία αύξηση ισχύος κατά 14 kW. Το σύστημα τετρακίνησης ALL4 βελτιώνει αισθητά την πρόσφυση, την ασφάλεια, την οδηγική ευστάθεια και την ευελιξία. Χάρη στον γρήγορο και ακριβή ηλεκτρονικό έλεγχο του συστήματος, η ισχύς κατανέμεται μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών ανάλογα με τις απαιτήσεις σε όλες τις οδικές και καιρικές συνθήκες. Φουλ ασφάλεια με δυνατότητα ημιαυτόνομης οδήγησης Εκτός από το γνώριμο Automatic Active Cruise Control, το Steering & Lane Assistant, το νέο MINI Countryman υποστηρίζει την πλευρική καθοδήγηση ως μέρος του προαιρετικού πακέτου Driving Assistant Plus. Το ακριβές και άμεσης απόκρισης σύστημα διεύθυνσης βοηθά τον οδηγό να παραμείνει στη σωστή πορεία. Το σύστημα συνδυάζει εύκολο, άνετο και άριστο έλεγχο του οχήματος, ενώ παράλληλα απαλλάσσει τον οδηγό από τις μονότονες και λιγότερο απαιτητικές πτυχές της οδήγησης. Το ολοκληρωμένο πακέτο επιλογών Driving Assistant Professional περιλαμβάνει μια νέα λειτουργία που βοηθά τον οδηγό να αλλάξει λωρίδα με βάση την αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2. Χρησιμοποιώντας τους αισθητήρες του οχήματος και άλλα συστήματα υποβοήθησης, ο βοηθός εντοπίζει τα κενά στην κυκλοφορία που είναι απαραίτητα για την αλλαγή λωρίδας προς την έξοδο και διασφαλίζει ότι το όχημα κινείται με τη βέλτιστη ταχύτητα για την υποβοηθούμενη αλλαγή λωρίδας. Για πρώτη φορά, το MINI Countryman προσφέρει επίσης ημιαυτόνομη οδήγηση σε διαδρομές που μοιάζουν με αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες έως 60 χλμ./ώρα. Μέχρι αυτή την ταχύτητα, ο οδηγός μπορεί να πάρει τα χέρια του από το τιμόνι με την προϋπόθεση ότι συνεχίζει να παρακολουθεί με προσοχή την κυκλοφορία. Ο οδηγός πρέπει να είναι έτοιμος να στρίψει και να φρενάρει ανά πάσα στιγμή. Αυτή η λειτουργία βασίζεται στα υπόλοιπα συστήματα υποβοήθησης, αναλαμβάνοντας τόσο την καθοδήγηση κατά τον διαμήκη και πλευρικό άξονα εντός της τρέχουσας λωρίδας κυκλοφορίας. Όλες οι επιλογές που προσφέρονται από τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού οπτικοποιούνται σε πραγματικό χρόνο μέσω του Assisted View στην οθόνη OLED. Το γεγονός ότι οι υποδείξεις για τον έλεγχο του οχήματος που παρέχουν τα συστήματα υποβοήθησης είναι απλές και κατανοητές, καθιστά τα νέα συστήματα πιο εύχρηστα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00