Γιώργος Μούζος, 24/11/2023 - 09:21 facebook twitter linkedin ΜΙΝΙ Countryman S All4: Τι αλλάζει στην οδική ασφάλεια με το Driving Assistant Professional; Γιώργος Μούζος, 24/11/2023 facebook twitter linkedin Το MINI Countryman ανανεώθηκε και προσφέρεται στο πιστό κοινό του με περισσότερη πολυτέλεια, αλλά και μεγαλύτερη ασφάλεια. Το πακέτο ασφαλείας που ενσωματώνει προσφέρει μεγαλύτερη άνεση, αλλά και υψηλότερα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας, ενώ ενσωματώνει λειτουργία ημιαυτόνομης οδήγησης. Μεγαλύτερο σε ύψος και μήκος κατά έξι και δεκατρία εκατοστά αντίστοιχα, το νέο MINI Countryman είναι αισθητά μεγαλύτερο συγκρινόμενο με τον προκάτοχό του. Με φαρδύτερους θόλους τροχών, χαρισματικό χαρακτήρα και σύγχρονη μινιμαλιστική σχεδίαση με καθαρές επιφάνειες, το αυτοκίνητο κάνει τώρα ακόμα πιο αισθητή την παρουσία του. Στην γκάμα επιλογών είναι και το ΜΙΝΙ Countryman S All4 συνδυάζει τις δυνατότητες ενός crossover με έξυπνο σύστημα τετρακίνησης. Εξωτερική σχεδίαση: εκφραστικός μινιμαλισμός με χαρακτήρα Η νέα σχεδίαση εντυπωσιάζει με την καθαρή αισθητική της. Από μπροστά, το όχημα δείχνει ισορροπημένο και χαρακτηρίζεται από το τονισμένο σχήμα του καπό και τη νέα οκταγωνική εμπρός μάσκα. Οι προβολείς MINI LED τονίζουν τη μοναδικότητα της λιτής σχεδίασης μέσω μεμονωμένων χαρακτηριστικών λειτουργιών. Οι κοντοί πρόβολοι και το λεπτό περίγραμμα είναι ομοίως τυπικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά MINI, όπως και η οροφή που δημιουργεί αντίθεση. Η φαρδιά και στητή σιλουέτα του νέου MINI Countryman υπογραμμίζει την παρουσία και τον στιβαρό εκτός δρόμου χαρακτήρα του. Τα κάθετα φώτα πλαισιώνουν τις γραμμές στο πίσω μέρος και κάνουν το νέο crossover μοντέλο της MINI να δείχνει ιδιαίτερα στητό και σπορτίφ. Ποιοτικό εσωτερικό με καινοτόμα υλικά Στο εσωτερικό του νέου MINI Countryman S ALL4, καθαρά σχήματα υπογραμμίζουν τη νέα σχεδιαστική γλώσσα. Τα υψηλής ποιότητας υλικά, η καινοτόμος τεχνολογία και ο ανεξάρτητα ρυθμιζόμενος φωτισμός δημιουργούν μια εμπειρία οδήγησης που ικανοποιεί τις αισθήσεις. Ένα από τα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά του νέου MINI Countryman είναι τα MINI Experience Modes. Κάθε Mode έχει τη δική του σχεδιαστική ταυτότητα με ανάλογο εσωτερικό φωτισμό. Επιπλέον στην καμπίνα ξεχωρίζει η στρογγυλή οθόνη OLED υψηλής ανάλυσης. Με διάμετρο 240 χιλιοστά και γυάλινη επιφάνεια υψηλής ποιότητας, ο πίνακας οργάνων θέτει νέα πρότυπα. Για τον άνετο χειρισμό των συστημάτων ενημέρωσης/ψυχαγωγίας και υποβοήθησης, η μονάδα MINI Interaction Unit μεταφέρθηκε πιο κοντά στον οδηγό και τον συνοδηγό. Με το νέο MINI Operating System 9, όλες οι λειτουργίες του οχήματος μπορούν να ελέγχονται διαισθητικά μέσω αφής ή φωνητικών βοηθών. Ισχυρός κινητήρας και έξυπνη τετρακίνηση Το MINI Countryman S ALL4 αποδίδει 218 ίππους και ροπή 360 Nm με τον ομαλής λειτουργίας 2λιτρο τετρακύλινδρο turbo κινητήρα του. Το ήπια υβριδικό σύστημα 48V υποστηρίζει τις επιδόσεις του οχήματος στις χαμηλές στροφές λειτουργίας του κινητήρα και παρέχει στιγμιαία αύξηση ισχύος κατά 14 kW. Το σύστημα τετρακίνησης ALL4 βελτιώνει αισθητά την πρόσφυση, την ασφάλεια, την οδηγική ευστάθεια και την ευελιξία. Χάρη στον γρήγορο και ακριβή ηλεκτρονικό έλεγχο του συστήματος, η ισχύς κατανέμεται μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών ανάλογα με τις απαιτήσεις σε όλες τις οδικές και καιρικές συνθήκες. Φουλ ασφάλεια με δυνατότητα ημιαυτόνομης οδήγησης Εκτός από το γνώριμο Automatic Active Cruise Control, το Steering & Lane Assistant, το νέο MINI Countryman υποστηρίζει την πλευρική καθοδήγηση ως μέρος του προαιρετικού πακέτου Driving Assistant Plus. Το ακριβές και άμεσης απόκρισης σύστημα διεύθυνσης βοηθά τον οδηγό να παραμείνει στη σωστή πορεία. Το σύστημα συνδυάζει εύκολο, άνετο και άριστο έλεγχο του οχήματος, ενώ παράλληλα απαλλάσσει τον οδηγό από τις μονότονες και λιγότερο απαιτητικές πτυχές της οδήγησης. Το ολοκληρωμένο πακέτο επιλογών Driving Assistant Professional περιλαμβάνει μια νέα λειτουργία που βοηθά τον οδηγό να αλλάξει λωρίδα με βάση την αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2. Χρησιμοποιώντας τους αισθητήρες του οχήματος και άλλα συστήματα υποβοήθησης, ο βοηθός εντοπίζει τα κενά στην κυκλοφορία που είναι απαραίτητα για την αλλαγή λωρίδας προς την έξοδο και διασφαλίζει ότι το όχημα κινείται με τη βέλτιστη ταχύτητα για την υποβοηθούμενη αλλαγή λωρίδας. Για πρώτη φορά, το MINI Countryman προσφέρει επίσης ημιαυτόνομη οδήγηση σε διαδρομές που μοιάζουν με αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες έως 60 χλμ./ώρα. Μέχρι αυτή την ταχύτητα, ο οδηγός μπορεί να πάρει τα χέρια του από το τιμόνι με την προϋπόθεση ότι συνεχίζει να παρακολουθεί με προσοχή την κυκλοφορία. Ο οδηγός πρέπει να είναι έτοιμος να στρίψει και να φρενάρει ανά πάσα στιγμή. Αυτή η λειτουργία βασίζεται στα υπόλοιπα συστήματα υποβοήθησης, αναλαμβάνοντας τόσο την καθοδήγηση κατά τον διαμήκη και πλευρικό άξονα εντός της τρέχουσας λωρίδας κυκλοφορίας. Όλες οι επιλογές που προσφέρονται από τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού οπτικοποιούνται σε πραγματικό χρόνο μέσω του Assisted View στην οθόνη OLED. Το γεγονός ότι οι υποδείξεις για τον έλεγχο του οχήματος που παρέχουν τα συστήματα υποβοήθησης είναι απλές και κατανοητές, καθιστά τα νέα συστήματα πιο εύχρηστα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 01/09/2025 - 09:02 Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές;
Γιώργος Μούζος, 29/08/2025 - 08:51 Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα;
Γιώργος Μούζος, 25/08/2025 - 08:50 Γιατί οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κρατούν σε εγρήγορση τον ασφαλιστικό κλάδο;
Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις; Συσκευές παρακολούθησης και έξυπνα προγράμματα υπόσχονται λιγότερα ατυχήματα. Αλλά το κλειδί είναι πώς θα τα χρησιμοποιήσουν οι ασφαλιστικές. Είναι γεγονός πως... Γιώργος Μούζος, 20/08/2025 - 08:55
Ο πιο επικίνδυνος «συνεπιβάτης» του καλοκαιριού δεν είναι η κούραση. Είναι το μυαλό. Η ύπνωση του αυτοκινητόδρομου σκοτώνει χωρίς να το καταλάβεις – κυριολεκτικά. Και ναι, έχεις πελάτες που κινδυνεύουν αυτό το Δεκαπενταύγουστο. Η... Γιώργος Μούζος, 14/08/2025 - 08:49
Ξέρετε τι είναι το «φαινόμενο του ελέφαντα»; Οι πελάτες σας το αγνοούν και κινδυνεύουν και στις διακοπές τους! Πίσω καθίσματα χωρίς ζώνη, βαλίτσες χωρίς στήριξη και επιβάτες που μετατρέπονται σε απρόβλεπτο κίνδυνο. Πράγματα που δεν ξέρουν οι πελάτες... Γιώργος Μούζος, 11/08/2025 - 10:58
Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές; Από την οδήγηση με σαγιονάρες μέχρι την αφυδάτωση, το καλοκαίρι κρύβει παγίδες που οι πελάτες σας αγνοούν. Πώς θα τους... Γιώργος Μούζος, 07/08/2025 - 08:53
Ο «ασφαλιστικός» κίνδυνος της ανακύκλωσης αέρα στα οχήματα! Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές; Η παρατεταμένη χρήση του συστήματος ανακύκλωσης αέρα μπορεί να δημιουργήσει συνθήκες επικίνδυνες για τη ζωή των επιβατών, επηρεάζοντας σοβαρά την... Γιώργος Μούζος, 04/08/2025 - 08:55
Μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων: Η “καρδιά” των EV είναι ο νέος πονοκέφαλος των ασφαλιστικών Ο εξελισσόμενος σχεδιασμός μπαταριών στα ηλεκτρικά οχήματα φέρνει νέες προκλήσεις για τον ασφαλιστικό κλάδο, αλλά και ευκαιρίες για καινοτόμα προϊόντα... Γιώργος Μούζος, 30/07/2025 - 09:26