Γιώργος Μούζος, 20/1/2023 - 08:55 facebook twitter linkedin Jeep Avenger: Αυτοκίνητο της χρονιάς και με πλήρες πακέτο ασφάλειας Γιώργος Μούζος, 20/1/2023 facebook twitter linkedin Το Jeep Avenger αποτελεί το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της Jeep, κατέκτησε τον τίτλο Car of the Year 2023 και ξεκινά την πορεία του στην Ελληνική αγορά. Το νέο Jeep Avenger είναι ένα compact SUV, που ξεχωρίζει με τη δυναμική του σχεδίαση, αλλά και χάρη στις προηγμένες λύσεις τεχνολογίας που ενσωματώνει. Παράλληλα διαθέτει όλα τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της Jeep στην εποχή της εξηλεκτρισμένης κίνησης. Οι μπαταρίες του προσφέρουν αυτονομία έως και 550 χλμ., ενώ παράλληλα είναι το πρώτο προσθιοκίνητο Jeep που εφοδιάζεται στο βασικό του εξοπλισμό με τα συστήματα Selec-Τerrain® (έλεγχος πρόσφυσης ανάλογα με τον τύπο του οδοστρώματος) και Hill Descent Control. 100% ηλεκτρικό, 100% αυθεντικό Jeep Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η Jeep παρουσιάζει ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, το οποίο από πλευράς διαστάσεων τοποθετείται στη βάση της γκάμας της. Ένα ξεχωριστό SUV που σχεδιάστηκε ειδικά για την Ευρωπαϊκή αγορά και για ανθρώπους με δυναμικό τρόπο ζωής που αναζητούν ένα συμπαγές όχημα. Το νέο Avenger έχει μήκος 4,08 μέτρα, 16 εκατοστά πιο μικρό από το Renegade, και χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη απόσταση (20 εκατοστά) από το έδαφος και τις αντίστοιχα γενναίες γωνίες προσέγγισης (20ο), ράμπας (20ο) και διαφυγής (32ο) που σε συνδυασμό με τους κοντούς προβόλους υπόσχονται αβαντάζ σε εκτός δρόμους διαδρομές. Καμπίνα που μαγνητίζει Η καμπίνα του ηλεκτρικού μικρού SUV είναι στιλάτη με καθαρές και στιβαρές γραμμές, εμπνευσμένες από το Wrangler, ενώ η οριζόντια διάταξη περιλαμβάνει τους αεραγωγούς, τον κρυφό φωτισμό, αλλά και την οθόνη αφής των 10,25 ιντσών. Στο κάτω μέρος του ταμπλό παρατηρούμε μια ανοικτή επιφάνεια, που λειτουργεί ως αποθηκευτικός χώρος για μικροαντικείμενα, ενώ και η μετακινούμενη κεντρική κονσόλα προσφέρει 34 λίτρα χωρητικότητας. Κλείνοντας, ο χώρος αποσκευών ορίζεται στα 380 λίτρα, ενώ πόντους πρακτικότητας προσθέτει και η -προαιρετική- λειτουργία hands-free στην πόρτα. Στον τομέα της τεχνολογίας, οι επιβάτες ενημερώνονται και ψυχαγωγούνται μέσω του συστήματος πολυμέσων Uconnect με την οθόνη των 10,25 ιντσών και τον επίσης ψηφιακό πίνακα οργάνων (από 7 έως 10,25 ίντσες ανάλογα με την έκδοση). Το σύστημα επίσης προσφέρει ασύρματη λειτουργία mirroring με Android Auto και Car Play, διαμόρφωση της οθόνης με widgets, πλοήγηση της TomTom με φωνητικές εντολές και αναβαθμίσεις μέσω διαδικτύου. Παράλληλα μέσω της εφαρμογής Jeep Mobile App, οι χρήστες μπορούν να εντοπίζουν μέσω του κινητού τους το όχημα, να κλειδώνουν και να ξεκλειδώνουν τις πόρτες, να ρυθμίζουν τον κλιματισμό, να προγραμματίζουν την ώρα φόρτισης, κ.ά. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Full ασφάλεια Το Jeep Avenger διαθέτει ένα πλήρες πακέτο συστημάτων ασφαλείας που δίνουν τη δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2. Η λίστα περιλαμβάνει εκτός των άλλων ενεργό σύστημα διατήρησης της πορείας και της ταχύτητας, σύστημα αυτόματης πέδησης με αναγνώριση πεζών, σύστημα επόπτευσης τυφλής γωνίας, αυτόματο παρκάρισμα, κ.α. Αυξημένη ασφάλεια προσφέρουν και τα συστήματα Selec-Terrain και Hill Descent Control. Το σύστημα Selec-Terrain προσφέρει έξι επιλογές: “Normal” για την καθημερινή χρήση, “Eco” για μέγιστη αυτονομία, “Sport” για υψηλότερη απόδοση, “Snow” για μέγιστη πρόσφυση σε παγωμένες συνθήκες, “Mud” για μέγιστη απόδοση σε λασπωμένες διαδρομές και “Sand”, η οποία περιορίζει την πιθανότητα το όχημα να ακινητοποιηθεί σε αμμώδες έδαφος. Ισχυρός ηλεκτροκινητήρας, ικανοποιητική αυτονομία Το εντυπωσιακό Avenger κινείται από το νέο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αρχιτεκτονικής 400V, που αποτελείται από ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 156 ίππων και 260 Nm ροπής. Η μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh υπόσχεται μέση αυτονομία 400 χλμ. σε μικτές συνθήκες και τα 550 χλμ. σε αστικές συνθήκες κίνησης. Η νέα μπαταρία που πέρασε με επιτυχία δοκιμές άνω των 2 εκατομμυρίων χιλιομέτρων, είναι εξαιρετικά συμπαγής και δεν μειώνει την ευρυχωρία της καμπίνας. Παράλληλα προστατεύεται ακόμα και στις εκτός δρόμου διαδρομές από τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος, αλλά και με μεταλλικές προστατευτικές ποδιές. Έχει τη δυνατότητα φόρτισης σε ταχυφορτιστή DC 100 kW, όπου χρειάζεται μόλις 24 λεπτά για να φτάσει από το 20% στο 80%. Η φόρτιση 0% - 100% σε φορτιστή AC ισχύος 11 kW διαρκεί 5,5 ώρες. Στην Ελλάδα από 27.500 ευρώ Το νέο Jeep Avenger είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελίες σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού και επωφελείται από το κρατικό πρόγραμμα επιδότησης «Κινούμαι Ηλεκτρικά Β΄». Με την επιδότηση η τιμή του ξεκινάει από τα 27.500 ευρώ. Το σύνολο της γκάμας του νέου μοντέλου καλύπτεται από 4ετή εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως και 160.000χλμ. (8ετής και έως 160.000χλμ. για την μπαταρία). Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00