Γιώργος Μούζος, 14/12/2022 - 13:28 facebook twitter linkedin Citroen C5 X: Με σύνολο συστημάτων βοήθειας του οδηγού για ασφαλέστερη οδήγηση! Γιώργος Μούζος, 14/12/2022 facebook twitter linkedin Το C5 X είναι ένας μοναδικός συνδυασμός της κομψότητας ενός πολυτελούς sedan, του δυναμισμού ενός sport wagon και της αυξημένης απόστασης από το έδαφος ενός SUV. Επιπρόσθετα βρίσκεται επίσης στην αιχμή της τεχνολογίας στον τομέα των συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης. Η Citroën παρουσίασε τη νέα ναυαρχίδα της, το C5 X, που φέρνει νέα δεδομένα στην κατηγορία των μεγάλων αυτοκινήτων, με ένα πρωτότυπο σχέδιο που συνδυάζει χαρακτηριστικά saloon και station wagon. Αποτελεί μια καινοτόμο πρόταση που έρχεται να εμφανιστεί ως συνέχεια της πιο αγνής παράδοσης των αυτοκινήτων Citroën. Το νέο μοντέλο, είναι διαθέσιμο τόσο σε εκδόσεις βενζίνης, όσο και σε plug-in υβριδικές! Με μοντέρνο και καινοτόμο στυλ Το στυλ του αμαξώματος του C5 X κερδίζει άμεσα τις εντυπώσεις της πρώτης ματιάς, όντας δυναμικό, στιβαρό και διακριτικό. Διαθέτει ένα fast back αμάξωμα που συνδυάζει χαρακτηριστικά salon και station wagon, προσθέτοντας ορισμένα στοιχεία από αυτά που κάνουν τα SUV τόσο ελκυστικά. Το μακρύ καπό, οι ρευστές και αεροδυναμικές γραμμές, οι ψηλοί “ώμοι” του αμαξώματος και η χαρακτηριστική διαμόρφωση πάνω από τους πίσω τροχούς κάνουν το μοντέλο ιδιαίτερα δυναμικό και ξεχωριστό. Η πίσω πόρτα, ένα άλλο ξεχωριστό χαρακτηριστικό των μεγάλων αυτοκινήτων της Citroën, προσφέρει όλη την πρακτικότητα ενός wagon: διαθέτει ένα μεγάλο, λειτουργικό άνοιγμα και χαμηλό κατώφλι φόρτωσης για ευκολία και πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση. Άνετη και τεχνολογικά προηγμένη καμπίνα Η καμπίνα επιβατών του C5 X διακρίνεται με την ευρυχωρία της, ενώ η κομψότητα και η άνεση, σε συνδυασμό με την πρωτοποριακή, αλλά διακριτική τεχνολογία, ενθουσιάζουν. Οδηγός και επιβάτες κάθονται άνετα χάρη στα καθίσματα Advanced Comfort. Η ευρυχωρία ενισχύεται περαιτέρω από τη φωτεινότητα που προκύπτει από τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες 360 μοιρών περιμετρικά του αυτοκινήτου, στις οποίες περιλαμβάνονται τα 4 παράθυρα στις πλευρές και η μεγάλη γυάλινη ηλιοροφή που ανοίγει και επιτρέπει στο φως να πλημμυρίζει το χώρο όποτε απαιτείται. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Επιπλέον το C5 X διαθέτει οθόνη αφής 12 ιντσών HD, 4 υποδοχές USB Type C και ασύρματη φόρτιση smartphone, με το σύστημα να ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο μέσω του Cloud και διαθέτει λειτουργία οθόνης Mirror χωρίς να χρειάζεται να συνδέσετε το smartphone σας. Η λειτουργία του συστήματος έχει σχεδιαστεί σαν να ήταν tablet. Ένα σύνολο συστημάτων βοήθειας του οδηγού για ασφαλέστερη οδήγηση Το C5 X βρίσκεται επίσης στην αιχμή της τεχνολογίας στον τομέα των συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, χρησιμοποιώντας διάφορες συσκευές που είναι εγκατεστημένες σε όλο το όχημα: ραντάρ, κάμερες και αισθητήρες. Το C5 X προσφέρει εμπειρία ημι-αυτόνομης οδήγησης (Επιπέδου 2) εναρμονισμένη σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Το Highway Driver Assist, συνδυάζει Adaptive Cruise Control με Stop & Go και Lane Keeping Assist. Χάρη σε αυτό το σύνολο, ο οδηγός υπό προϋποθέσεις, δε χρειάζεται πλέον να διαχειρίζεται ταχύτητα ή πορεία, καθώς το όχημα φροντίζει όλες αυτές τις παραμέτρους. Πολλές άλλες λειτουργίες διευκολύνουν την καθημερινή ζωή, όπως η ανίχνευση τυφλού σημείου μεγάλης εμβέλειας, το Rear Cross Traffic Alert, το οποίο εντοπίζει τυχόν κίνδυνο κατά τη διάρκεια της οπισθοπορείας, το Top 360 Vision, το οποίο διευκολύνει τους ελιγμούς προβάλλοντας το εξωτερικό περιβάλλον στο tablet με οθόνη αφής και το Proximity Hands-Free που δίνει πρόσβαση και εκκίνηση του κινητήρα χωρίς να κάνει ο οδηγός κάποια ενέργεια, ενώ κλειδώνει και ξεκλειδώνει αυτόματα τις πόρτες, όταν ο οδηγός πλησιάζει ή φεύγει από το όχημα. Ικανοποιεί η γκάμα κινητήρων Η γκάμα κινητήρων του νέου C5 X περιλαμβάνει δύο εκδόσεις, μία βενζίνης και μία plug-in hybrid. Η βενζινοκίνητη εφοδιάζεται με τον πολυβραβευμένο 3κύλινδρο 1,2 PureTech των 130 ίππων που συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, ενώ η Plug-in Hybrid με σύστημα κίνησης που περιλαμβάνει τον 4κύλινδρο 1,6 PureTech και ηλεκτρομοτέρ με συνδυαστική ισχύ 225 ίππων. Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης διαθέτει αυτόματο σασμάν e-EAT8, ενώ η ηλεκτρική αυτονομία που προσφέρει φτάνει τα 50 χλμ. Παράλληλα, με εκπομπές ρύπων 29 γρ./χλμ., δεν επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη με ετήσια τέλη κυκλοφορίας και λόγω υβριδικής φύσης μπορεί να εισέρχεται καθημερινά στο Δακτύλιο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31 Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!
Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12 Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50