Γιώργος Μούζος, 5/12/2022 - 08:54 facebook twitter linkedin Aviva: Αναμένεται αύξηση στην ασφαλιστική απάτη! Γιώργος Μούζος, 5/12/2022 facebook twitter linkedin Η Aviva μια κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία, με πελάτες σε όλο το κόσμο, μας προειδοποιεί πως η ασφαλιστική απάτη στον κλάδο του αυτοκινήτου αναμένεται να αυξηθεί αν δεν ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα. Πιο συγκεκριμένα οι αναλυτές της Aviva εντόπισαν αύξηση 16% στις αιτήσεις ασφαλιστικών αποζημιώσεων στον κλάδο του αυτοκινήτου, από την αρχή του έτους έως τον Οκτώβριο, συγκριτικά με το ίδιο διάστημα πέρσι. Στην τελευταία έκθεσή της, η ασφαλιστική εταιρεία είπε ότι μπλόκαρε περισσότερες από 23.300 δόλιες ή ύποπτες αιτήσεις ασφάλισης ή αποζημίωσης μέχρι τον Οκτώβριο, σε σύγκριση με μόλις 20.000 την ίδια περίοδο το 2021. Άλλα βασικά ευρήματα της έρευνας περιλαμβάνουν τα ακόλουθα: Το 33% των ασφαλισμένων απέκρυψε τουλάχιστον μια υλική λεπτομέρεια στην αίτηση ασφάλισης αυτοκινήτου για να εξοικονομήσουν χρήματα. Το 88% θεώρησε απαράδεκτη την ασφαλιστική απάτη, ενώ το 87% είπε ότι εξαιτίας της απάτης αυξάνεται το κόστος ασφάλισης. Το 17% παραδέχτηκε ότι ασφάλισε ένα αυτοκίνητο στο όνομά του ακόμα κι αν κάποιος άλλος, όπως το παιδί του, είναι ο κύριος οδηγός. Το 27% δήλωσε ότι θα εξετάσει το ενδεχόμενο να πει ψέματα σε μια αίτηση ασφάλισης για να εξοικονομήσει χρήματα. Ο Iain Hamilton, επικεφαλής του κλάδου αυτοκινήτων της Aviva, δήλωσε ότι η ομάδα της ασφαλιστικής του εταιρείας έχει δεσμευτεί να ελαχιστοποιήσει τις πιθανότητες απάτης στον κλάδο. Ωστόσο, η αύξηση της απάτης στις αιτήσεις δείχνει ότι οι ασφαλιστές δεν πρέπει να εφησυχάζουν. Ως εκ τούτου, ο Hamilton τόνισε τη σημασία της σωστής ενημέρωσης των υποψήφιων ασφαλισμένων σχετικά με τη σωστή και ολοκληρωμένη ασφαλιστική κάλυψη. Παράλληλα ανέφερε ότι και οι ασφαλιστικές εταιρείες θα πρέπει να εφαρμόσουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για να καταφέρουν να εξαλείψουν τις διαφορετικές μορφές απάτης. Και συνέχισε λέγοντας: «Εάν οι ασφαλισμένοι έχουν οποιαδήποτε αμφιβολία για το ασφαλιστικό τους πακέτο, θα πρέπει να μιλήσουν με τον ασφαλιστή τους ώστε να ενημερωθούν επακριβώς για τις καλύψεις τους. Όταν πρόκειται για αίτηση για ασφάλιση, η ειλικρίνεια είναι πραγματικά η καλύτερη τακτική. Οι υποψήφιοι ασφαλισμένοι θα πρέπει να αποφύγουν να πουν ψέματα σε μια προσπάθεια να εξοικονομήσουν μερικά ευρώ, καθώς οι κυρώσεις για απάτη μπορεί να είναι δαπανηρές και να αυξήσουν τα ασφάλιστρα για όλους τους υπόλοιπους». Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00 Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25 Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;
Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας! Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω... Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι... Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47
Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις! Δίνει ο πελάτης σας στο ανήλικο παιδί του το αυτοκίνητο, έστω και για έναν γύρο στο τετράγωνο; Ενημερώστε τον πως... Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03
Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ Μια «αθώα» συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού, περιπλέκει τις αποζημιώσεις και φουσκώνει τον δείκτη ζημιών. Πώς πρέπει να συμβουλέψετε... Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55
Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας; Μήπως η ανανέωση κρίνεται και από άλλους παράγοντες και δεν είναι μόνο θέμα τιμής; Πώς μπορείτε να διατηρήσετε το χαρτοφυλάκιο... Γιώργος Μούζος, 17/09/2025 - 08:57