Γιώργος Μούζος, 2/11/2022 - 08:36 facebook twitter linkedin Καθησυχάστε τους πελάτες σας! Το 60% νιώθει υπο-ασφαλισμένο! Γιώργος Μούζος, 2/11/2022 facebook twitter linkedin Μια πρόσφατη έρευνα της ψηφιακής ασφαλιστικής πλατφόρμας VIU by HUB φανέρωσε πως το 60% των κατόχων συμβολαίων από τον κλάδο αυτοκινήτου νιώθουν ανασφάλεια για την ασφαλιστική τους κάλυψη. Αιτία για αυτό είναι η αύξηση του πληθωρισμού και το συνεχώς αυξανόμενο κόστος. Η έρευνα διεξήχθη τον περασμένο Αύγουστο σε 2.000 άτομα, εκ των οποίων τα 1.656 είχαν κάποιου είδους συμβόλαιο. Όπως δήλωσε κι ο Bryan Davis, επικεφαλής της VIU by HUB, «Οι καταναλωτές έχουν δίκιο να ανησυχούν για την πιθανότητα κενών κάλυψης, καθώς η οικονομία αλλάζει γρήγορα και πολλοί άνθρωποι είναι εν αγνοία τους υποασφαλισμένοι. Η εκπαίδευση τους ως πελάτες και η διορατικότητα μπορούν να βοηθήσουν στην άμβλυνση αυτών των ανησυχιών. Όμως εξαιρετικά σημαντική είναι η συμβουλή ενός ειδικού η οποία καθησυχάζει, αλλά το κυριότερο προσφέρει πάντοτε την ιδανική κάλυψη και προστασία». Όπως ανέδειξε η έρευνα το 81% των κατόχων συμβολαίου αισθάνονται ότι δεν κατανοούν πλήρως τις ασφαλιστικές καλύψεις και επιθυμούν να μάθουν περισσότερα. Από τους ερωτηθέντες, το 40% που υπέβαλε αίτηση αποζημίωσης τα τελευταία πέντε χρόνια έχει βιώσει ένα γεγονός όπου το ασφαλιστήριό τους δεν τους κάλυπτε όπως το περίμεναν. Σύμφωνα με τους ερευνητές αυτό είναι αποτέλεσμα της έλλειψης κατανόησης των ασφαλιστικών καλύψεων από τον αντισυμβαλλόμενο, καθώς και των συνεχιζόμενων οικονομικών αλλαγών που επηρεάζουν τον ασφαλιστικό κλάδο. Σχεδόν τρεις στους τέσσερις ιδιοκτήτες συμβολαίου έχουν υποβάλει αίτηση για κάποιου είδους ασφαλιστική αποζημίωση, το 12% των ερωτηθέντων έχει υποβάλει μια αντίστοιχη αίτηση το περασμένο έτος και τα τελευταία πέντε χρόνια, το 46%! Το κόστος επισκευής κι ο πληθωρισμός πιέζουν τον ασφαλιστικό κλάδο Καθώς ο πληθωρισμός και τα επιτόκια συνεχίζουν να αυξάνονται, το ίδιο συμβαίνει και με το κόστος επισκευής και ανταλλακτικών των αυτοκινήτων. Ως αποτέλεσμα, είτε οι ασφαλιστικές πρέπει να αυξήσουν τα ασφάλιστρα, είτε οι ασφαλισμένοι θα πρέπει να πληρώσουν μεγαλύτερα ποσά απαλλαγής. Άλλωστε το κόστος ασφάλισης αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για το 65% των αντισυμβαλλομένων όταν καλούνται να επιλέξουν την ασφαλιστική τους εταιρεία. Το 91% των ερωτηθέντων δήλωσε πως θα ανησυχούσαν σημαντικά αν μάθαιναν πως η κάλυψή τους δεν είναι επαρκής, ενώ το 29% ανέφερε πως δεν θα μπορούσε να καλύψει το ύψος της απαλλαγής για να προβεί στην επισκευή του οχήματός του. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας; Ένα στοιχείο ασφαλείας που πολλοί δεν γνωρίζουν, αλλά επηρεάζει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις περισσότερο από όσο νομίζετε. Οι μαύρες κουκίδες γύρω από... Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10