close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Σταθμούς φόρτισης αυτοκινήτων κάθε 60 χλμ. ζητούν οι ευρωβουλευτές!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
20/10/2022 - 14:18
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σταθμούς φόρτισης αυτοκινήτων κάθε 60 χλμ. ζητούν οι ευρωβουλευτές!

Nextdeal newsroom, 20/10/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Για να μπορέσει η ΕΕ να καταστεί κλιματικά ουδέτερη, οι ευρωβουλευτές ζητούν σταθμούς φόρτισης ανά 60 χλμ., ανεφοδιασμού με υδρογόνο ανά 100 χλμ., και λιγότερες εκπομπές από πλοία.

Την Τετάρτη, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε τη θέση του σχετικά με σχέδιο κανόνων της ΕΕ, αφενός σχετικά με την ανάπτυξη σταθμών φόρτισης και εφοδιασμού με εναλλακτικά καύσιμα (π.χ. με υδρογόνο) για αυτοκίνητα, φορτηγά, τρένα και αεροπλάνα, αφετέρου σχετικά με τη χρήση βιώσιμων οχημάτων. Οι νέοι κανόνες αποτελούν μέρος της δέσμης μέτρων προσαρμογής στον στόχο του 55% για το 2030 («Fit for 55»), δηλαδή του σχεδίου της ΕΕ για μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά τουλάχιστον 55% σε σύγκριση με τα επίπεδα του 1990 έως το 2030.

Περισσότεροι σταθμοί φόρτισης και εφοδιασμού

Οι ευρωβουλευτές συμφώνησαν να θέσουν ελάχιστους υποχρεωτικούς εθνικούς στόχους για την ανάπτυξη υποδομών εναλλακτικών καυσίμων. Τα κράτη μέλη θα πρέπει να υποβάλουν τα σχέδιά τους σχετικά με τον τρόπο επίτευξης των εν λόγω στόχων έως το 2024.

Σύμφωνα με το κείμενο που εγκρίθηκε, θα πρέπει να υπάρχει τουλάχιστον ένας σταθμός ηλεκτρικής φόρτισης για αυτοκίνητα ανά 60 χλμ. κατά μήκος των κύριων οδών της ΕΕ έως το 2026. Η ίδια απαίτηση θα ισχύει για τα φορτηγά και τα λεωφορεία, αλλά μόνο στα κεντρικά διευρωπαϊκά δίκτυα και με πιο ισχυρούς σταθμούς. Θα υπάρξουν ορισμένες εξαιρέσεις για τις εξόχως απόκεντρες περιοχές, τα νησιά και τους δρόμους με ελάχιστη κυκλοφορία.

Το ΕΚ προτείνει επίσης τη δημιουργία περισσότερων σταθμών ανεφοδιασμού με υδρογόνο κατά μήκος των κύριων οδών της ΕΕ (ανά 100 χλμ. σε αντίθεση με κάθε 150 χλμ., όπως προτείνει η Επιτροπή) και να ολοκληρωθεί το εν λόγω εγχείρημα γρηγορότερα (έως το 2028 αντί έως το 2031).

Απλούστερη φόρτιση

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Οι εναλλακτικοί σταθμοί ανεφοδιασμού θα πρέπει να εξυπηρετούν όλα τα οχήματα ανεξαρτήτως κατασκευαστή και η πληρωμή θα πρέπει να είναι εύκολη. Θα πρέπει ακόμη να αναγράφουν τις τιμές ανά κιλοβατώρα (kWh) ή ανά κιλό, οι οποίες θα πρέπει να είναι οικονομικά προσιτές και συγκρίσιμες. Οι ευρωβουλευτές επιθυμούν επίσης να δημιουργηθεί μια κοινή πλατφόρμα για τα δεδομένα εναλλακτικών καυσίμων στην ΕΕ έως το 2027, η οποία θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα, τους χρόνους αναμονής και τις τιμές σε διάφορους σταθμούς σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Βιώσιμα καύσιμα για τη ναυτιλία

Το ΕΚ υιοθέτησε επίσης τη θέση του για το σχέδιο κανόνων της ΕΕ για τη χρήση ανανεώσιμων καυσίμων και καυσίμων χαμηλών ανθρακούχων εκπομπών στις θαλάσσιες μεταφορές. Το Κοινοβούλιο επιθυμεί ο ναυτιλιακός τομέας να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από τα πλοία κατά 2% από το 2025, 20% από το 2035 και 80% από το 2050 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2020 (η Επιτροπή πρότεινε μείωση κατά 13% και 75%).

Τα μέτρα θα ισχύσουν για τα πλοία ολικής χωρητικότητας άνω των 5.000 τόνων, τα οποία ευθύνονται κατ’ αρχήν για το 90% των εκπομπών διοξειδίων του άνθρακα, για το σύνολο της ενέργειας που χρησιμοποιείται επί των πλοίων εντός ή μεταξύ λιμένων της ΕΕ, και για το 50% της ενέργειας που χρησιμοποιείται εν πλω όταν ο λιμένας αναχώρησης ή κατάπλου βρίσκεται εκτός της ΕΕ ή στις εξόχως απόκεντρες περιοχές της.

Οι ευρωβουλευτές έθεσαν επίσης ως στόχο το 2% στη χρήση ανανεώσιμων καυσίμων και υποχρέωσαν τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα επιβατηγά πλοία να χρησιμοποιούν ηλεκτρική τροφοδότηση από ξηράς ενώ είναι ελλιμενισμένα στα κύρια λιμάνια της ΕΕ από το 2030, μέτρο που θα μειώσει σημαντικά την ατμοσφαιρική ρύπανση.

Προκειμένου να εξασφαλιστεί η συμμόρφωση με τους κανόνες, το ΕΚ τάσσεται υπέρ της θέσπισης κυρώσεων. Τα έσοδα που θα προκύπτουν θα πρέπει να διοχετεύονται στο Ταμείο Ωκεανών και να συμβάλλουν στην απαλλαγή του ναυτιλιακού τομέα από τις ανθρακούχες εκπομπές, την ενεργειακή απόδοση και τις τεχνολογίες πρόωσης μηδενικών εκπομπών.

Ο εισηγητής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τις υποδομές εναλλακτικών καυσίμων Ismail Ertug (Σοσιαλιστές, Γερμανία) δήλωσε: «Επί του παρόντος διαθέτουμε 377.000 σταθμούς φόρτισης στην ΕΕ, αλλά αυτό αντιστοιχεί στο μισό του στόχου που θα έπρεπε να είχε επιτευχθεί εάν οι χώρες της ΕΕ τηρούσαν τις υποσχέσεις τους. Πρέπει να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα της απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές και να αναπτύξουμε γρήγορα τις υποδομές εναλλακτικών καυσίμων για να διασώσουμε την Πράσινη Συμφωνία.»

Ο εισηγητής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τα βιώσιμα ναυτιλιακά καύσιμα Jörgen Warborn (ΕΛΚ, Σουηδία) τόνισε: «Αυτή είναι μακράν η πιο φιλόδοξη οδός για την απαλλαγή των θαλάσσιων μεταφορών από τις ανθρακούχες εκπομπές. Η θέση του Κοινοβουλίου διασφαλίζει ότι οι στόχοι μας για το κλίμα θα επιτευχθούν γρήγορα και αποτελεσματικά, διασφαλίζοντας αφενός την ανταγωνιστικότητα του ναυτιλιακού τομέα, αφετέρου ότι δεν θα σημειωθεί λεγόμενη διαρροή άνθρακα και δε θα χαθούν θέσεις εργασίας.»

Η διαπραγματευτική εντολή για την ανάπτυξη υποδομών εναλλακτικών καυσίμων εγκρίθηκε με 485 ψήφους υπέρ, 65 κατά και 80 αποχές και για τα βιώσιμα ναυτιλιακά καύσιμα με 451 ψήφους υπέρ, 137 και 54 αποχές. Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο είναι πλέον έτοιμο να αρχίσει διαπραγματεύσεις με τα κράτη μέλη.
 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
  • Ευρωκοινοβούλιο
  • ΕΕ
  • ευρωβουλευτές
  • σταθμοί φόρτισης
  • φόρτιση
  • ηλεκτρικά αυτοκίνητα
  • βιώσιμα καύσιμα
  • ναυτιλία
  • πλοία
  • βιωσιμότητ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο επικαιροποιεί τα μέτρα στήριξης λόγω πανδημίας για τις αερομεταφορές
    Nextdeal newsroom, 6/10/2022

    Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο επικαιροποιεί τα μέτρα στήριξης λόγω πανδημίας για τις αερομεταφορές

  • Πραγματικότητα από το 2024 ο κοινός φορτιστής για όλες τις φορητές συσκευές!
    Nextdeal newsroom, 5/10/2022

    Πραγματικότητα από το 2024 ο κοινός φορτιστής για όλες τις φορητές συσκευές!

  • Για την καλύτερη θωράκιση της Υγείας των κρατών μελών ψήφισαν οι Ευρωβουλευτές

    Για την καλύτερη θωράκιση της Υγείας των κρατών μελών ψήφισαν οι Ευρωβουλευτές

    Εγκρίθηκε το πρώτο πακέτο για την Ευρωπαϊκή Ένωση Υγείας Με βάση τα «μαθήματα» που πήρε η κοινότητα από την πανδημία του...
    Ανθή Αγγελοπούλου, 05/10/2022 - 08:09 5/10/2022
  • Η ΕΕ στηρίζει την προώθηση της χρήσης των ΑΠΕ - Ευκαιρία για τις ασφαλιστικές;

    Η ΕΕ στηρίζει την προώθηση της χρήσης των ΑΠΕ - Ευκαιρία για τις ασφαλιστικές;

    Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο θέλει να αυξηθεί κατά πολύ η χρήση των ΑΠΕ, αλλά και να μειωθεί σημαντικά η κατανάλωση ενέργειας,...
    Nextdeal newsroom, 15/09/2022 - 08:34 15/9/2022
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ενεργειακή Συνεργασία στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και την Ανατολική Μεσόγειο: Ένα Σημείο Καμπής για την Ενεργειακή Ασφάλεια της Ε.Ε.
16:29 Ενεργειακή Συνεργασία στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και την Ανατολική Μεσόγειο: Ένα Σημείο Καμπής για την Ενεργειακή Ασφάλεια της Ε.Ε.
  • 13:53 Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις: Αύξηση ενεργητικού 2,1%, στα 21,5 δις. στο β΄3μηνο 2025
  • 13:42 Νέος CEO της Ευρώπη Holdings ο Γιάννης Παπαβασιλείου
  • 13:23 Στην κόψη του ξυραφιού η πολιτική σταθερότητα στη Γαλλία
  • 11:59 Ευρώπη Holdings: Σήμερα η γενική συνέλευση – Τα θέματα που θα συζητηθούν
  • 11:33 Νέο Ειδικό Αναπτυξιακό Πρόγραμμα Δ.Α.Μ, στο πλαίσιο του Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης, αρχικού προϋπολογισμού 186,7 εκ. ευρώ
  • 10:32 Παράνομη η τετράωρη στάση εργασίας της Ένωσης Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδος - Δεν θα επηρεαστούν οι πτήσεις
  • 10:19 Νέο εργασιακό νομοσχέδιο: Τι προβλέπει για Υγεία και Ασφάλιση – Οι 16 + 1 ερωταπαντήσεις
  • 09:32 IRIS: Αύξηση στα ημερήσια όρια μεταφοράς χρημάτων ανακοίνωσε ο Πιερρακάκης
  • 09:23 Επιχειρήσεις: Τι είναι η αναδρομική διακοπή εργασιών που φέρνει ΑΑΔΕ και γιατί είναι σημαντική για χιλιάδες νομικές οντότητες
  • 09:11 OTA Updates: O νέος πονοκέφαλος του ασφαλιστικού κλάδου
  • 08:59 Η Γαλλία «απειλεί» την Ευρώπη και ο δρόμος προς το ΔΝΤ(;), τα ελληνικά και γαλλικά ομόλογα, ο κίνδυνος… τρύπας στον «Ηρακλή», στο «κλαμπ» του FTSE η Metlen
  • 08:47 Ασφαλίσεις αεροσκαφών, ένας τελείως ανεκμετάλλευτος κλάδος ασφαλίσεων στην Ελλάδα!
  • 15:02 Σύσκεψη στην ΤτΕ για τη διαχείριση του ιδιωτικού χρέους
  • 13:44 Επαναλειτουργεί το σιντριβάνι στην πλατεία Συντάγματος
  • 13:27 Επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Ιπποκράτειο - Νέο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών
  • 12:53 Θ. Κοντογεώργης για ΔΕΘ: Φοροαπαλλαγές για τη μεσαία τάξη και ενίσχυση της οικογένειας
  • 12:20 Εσύ ξέρεις πόσο σημαντική είναι η ιδιωτική ασφάλιση μετά τις διακοπές;
  • 12:14 Παροχή ευελιξίας από την AEGEAN για όσους έχουν προγραμματίσει να ταξιδέψουν την Πέμπτη 28 Αυγούστου 2025
  • 12:09 ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ: Ποιες είναι οι «ασθένειες» του Ενιαίου Δείκτη Υγείας στις ασφαλίσεις υγείας
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 21/8 Allianz: Η συγχώνευση έφερε έκρηξη παραγωγής και κερδοφορίας
  2. 22/8 Generali Hellas: Οι εταιρείες κρίνονται όχι μόνο από τους αριθμούς αλλά και το ήθος τους
  3. 27/8 Νέος CEO της Ευρώπη Holdings ο Γιάννης Παπαβασιλείου
  4. 25/8 Η εγγραφή των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στα ειδικά μητρώα, το ενιαίο σημείο πληροφόρησης και το ασυμβίβαστο συνεργασιών!
  5. 27/8 OTA Updates: O νέος πονοκέφαλος του ασφαλιστικού κλάδου
  6. 26/8 ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ: Ποιες είναι οι «ασθένειες» του Ενιαίου Δείκτη Υγείας στις ασφαλίσεις υγείας
  7. 25/8 20ο Διεθνές Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών στο Αγρίνιο

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube