close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

H έγκαιρη οδική βοήθεια αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών σας
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
29/9/2022 - 08:08
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

H έγκαιρη οδική βοήθεια αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών σας

Γιώργος Μούζος, 29/9/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η ικανοποίηση των πελατών μιας ασφαλιστικής εταιρείας επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες. Κι η παροχή της οδικής βοήθειας είναι ένας εξ αυτών. Όσο πιο γρήγορα, με συνέπεια κι αξιοπιστία εξυπηρετείται ένας πελάτης που έχει υποστεί μια βλάβη ή ένα ατύχημα, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να παραμείνει πιστός στην ασφαλιστική εταιρεία που έχει επιλέξει.

Ως γνωστόν η οδική βοήθεια είναι η πιο άμεση και κοινή αλληλεπίδρασή μεταξύ της ασφαλιστικής εταιρείας και του ασφαλισμένου. Μπορεί η οδική βοήθεια να αντιπροσωπεύει ένα σχετικά μικρό μέρος των υπηρεσιών μιας ασφαλιστικής εταιρείας (και τις περισσότερες φορές ανατίθεται σε εξωτερικό συνεργάτη της ασφαλιστικής) ωστόσο έχει μεγάλο αντίκτυπο σε ότι αφορά την εμπειρία του πελάτη. Κι αυτό γιατί όταν ένας πελάτης βρεθεί ακινητοποιημένος στην άκρη του δρόμου να αγωνιά πως θα γυρίσει σπίτι του και η οδική βοήθεια να αργεί να φανεί, η οργή του από την ελλιπή εξυπηρέτηση θα στραφεί προς την ασφαλιστική του εταιρεία. Με απλά λόγια, οι μεγάλοι χρόνοι αναμονής κι η κακή εξυπηρέτηση φέρει χαμηλές βαθμολογίες στους δείκτες εξυπηρέτησης των ασφαλιστικών εταιρειών. 

Για να αντιμετωπίσουν οι εταιρείες οδικής βοήθειας το φόρτο εργασίας δίνουν προτεραιότητα στη διεκπεραίωση των κοντινών αιτημάτων, ώστε να ολοκληρώσουν όσο το δυνατόν περισσότερα αιτήματα. Ως γνωστόν οι περισσότερες εταιρείες οδικής βοήθειας, έχουν υπ΄ευθύνη τους μια συγκεκριμένη περιοχή στην οποία κινούνται. Έτσι εάν υπάρχουν πιο κοντινές υποθέσεις, ο πάροχος είναι πιθανό να τις κάνει πρώτα, γιατί με αυτόν τον τρόπο μπορεί να ολοκληρώσει περισσότερες εργασίες σε μια μέρα και περισσότερος όγκος σημαίνει περισσότερα έσοδα. 

Το GPS βελτιώνει την υπηρεσία της οδικής βοήθειας

Υπάρχει μια τεχνολογική λύση σε αυτό το πρόβλημα και δεν είναι άλλη από την τεχνολογία του GPS. Σε έναν κόσμο όπου το GPS είναι πανταχού παρόν χάρη στα smartphones τα αναλυτικά στοιχεία που δίνει το GPS μπορούν να αυξήσουν την παραγωγικότητα των εταιρειών οδικής βοήθειας. Κατά αυτόν τον τρόπο οι ασφαλισμένοι που αντιμετωπίζουν κάποια μηχανική βλάβη λαμβάνουν ταχύτερη εξυπηρέτηση κι έτσι οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν ευτυχισμένους πελάτες και καλύτερες βαθμολογίες NPS. 

Φυσικά, η αποστολή τοποθεσίας μέσω GPS δεν θα λύσει πλήρως τα τρέχοντα προβλήματα των υπηρεσιών οδικής βοήθειας, αλλά σίγουρα μπορεί να μετριάσει τις επιπτώσεις τους και να παρέχει ταχύτερους χρόνους απόκρισης. Στοιχείο που όπως προαναφέραμε αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών. Και οι ικανοποιημένοι πελάτες είναι και πιστοί πελάτες.
 

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • οδική βοήθεια
  • GPS
  • τεχνολογία
  • αποστολή τοποθεσίας

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η νέα τεχνολογία υλικών που αδρανοποιεί τους ιούς στο αυτοκίνητο!
    Γιώργος Μούζος, 27/9/2022

    Η νέα τεχνολογία υλικών που αδρανοποιεί τους ιούς στο αυτοκίνητο!

  • Έρευνα: Η ασφάλιση βάσει χρήσης ενισχύει την οδική ασφάλεια!
    Γιώργος Μούζος, 21/9/2022

    Έρευνα: Η ασφάλιση βάσει χρήσης ενισχύει την οδική ασφάλεια!

  • Αυτές είναι οι βασικότερες απορίες γύρω από τα αυτόνομα αυτοκίνητα και την ασφάλισή τους

    Αυτές είναι οι βασικότερες απορίες γύρω από τα αυτόνομα αυτοκίνητα και την ασφάλισή τους

    Οι κυβερνήσεις των ευρωπαϊκών χωρών προετοιμάζονται για την άφιξη των αυτόνομων αυτοκινήτων και ετοιμάζουν αλλαγές του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, αλλά...
    Γιώργος Μούζος, 19/09/2022 - 08:44 19/9/2022
  • To ηλεκτρικό μέλλον του αυτοκινήτου είναι ευκαιρία για τις ασφαλιστικές;

    To ηλεκτρικό μέλλον του αυτοκινήτου είναι ευκαιρία για τις ασφαλιστικές;

    Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν αρχίσει να μεγαλώνουν το μερίδιο αγοράς τους. Το αγοραστικό κοινό έχει αντιληφθεί πλέον πως αυτό είναι...
    Γιώργος Μούζος, 15/09/2022 - 08:15 15/9/2022
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο Γιωργος Καραβίας επίτιμος πρόεδρος του ΣΕΜΑ!
11:03 Ο Γιωργος Καραβίας επίτιμος πρόεδρος του ΣΕΜΑ!
  • 11:00 "Το Στίγμα στην Υγεία" από το Δημοτικό Συμβούλιο Νέων Θεσσαλονίκης!
  • 10:30 Σήμερα η ημερίδα με θέμα: ''Η θέση της Γυναίκας στην Ελλάδα του σήμερα'' με την υποστήριξη της Eurolife FFH!
  • 09:47 Τα αποταμιευτικά προγράμματα και τα powerbanks
  • 09:34 Υπεγράφη σύμβαση για τη μεταβίβαση των περιουσιακών στοιχείων του Ναυπηγείου της ΕΝΑΕ στον Σκαραμαγκά
  • 09:30 Αύξηση παραγωγής κατά 21,4% για την Atradius Hellas το 2022!
  • 09:27 Oι ΕΕ και διεθνείς χορηγοί διαθέτουν 7 δισ. ευρώ για την ανάκαμψη του λαού της Τουρκίας και της Συρίας από τους καταστροφικούς σεισμούς!
  • 09:17 Προκήρυξη θέσης εργασίας Ψυχολόγου για το συμβουλευτικό κέντρο «Μέριμνα»
  • 09:12 Στις ράγες ξανά τρένα και προαστιακός!
  • 09:07 Εγκαίνια του Οικοτροφείου ΦΑΡΟΣ για ψυχογηριατρικούς ασθενείς, του Ψ.Ν.Α., στον Κορυδαλλό
  • 09:04 Μαζεύοντας ήλιο στην Ομόνοια, του Ηλία Προβόπουλου
  • 09:01 Πώς ένα ευρώ μπορεί να μας σώσει από σημαντικό ατύχημα;
  • 08:57 Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του κοινωνικού - επικοινωνιακού πωλητή;
  • 08:47 Τι λάθος κάνουν πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές στο πρώτο συμβόλαιο;
  • 08:44 Εποπτεύων Χ: Η "ώρα" της Fed, η "ψήφος" στις ελληνικές τράπεζες και το deal ΑΝΤ1+ με Fairfax
  • 23:42 Κυριάκος Μητσοτάκης: Το Μάιο θα γίνουν οι εθνικές εκλογές
  • 21:28 Το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία» βραβεύθηκε ως ένα από τα κορυφαία της Ευρώπης
  • 19:48 Εκλογές ΣΕΜΑ: Αυτό είναι το νέο ΔΣ
  • 18:13 Μ. Βαρβιτσιώτης: Η Ελλάδα ξεπέρασε τους στόχους σε επενδύσεις και ανάπτυξη
  • 18:00 Παρουσίαση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoE 2023 στη Vallelunga
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 17/3 Η εποπτική αρχή της Ρουμανίας αφαίρεσε την άδεια λειτουργίας της Euroins Romania!
  2. 17/3 Πώς να βοηθήσουμε το παιδί μας να ψηλώσει! Τι επηρεάζει το ύψος του;
  3. 20/3 Τα Unit Linked, η SVB, η Credit Suisse και οι υποψήφιοι πελάτες μας!
  4. 16/3 Το πλάνο Διαχείρισης Κινδύνων ενός Νοικοκυριού
  5. 16/3 Hellenic Train: Άρχισε να καταβάλλει αποζημιώσεις στα θύματα του δυστυχήματος!
  6. 17/3 Ανακοίνωση της Euroins Ελλάδος σχετικά με τη Euroins Romania
  7. 20/3 Πού επενδύουν οι ασφαλιστικές εταιρείες;

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube