close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

#NotWomensFootball: Εκστρατεία της Volkswagen για την ενίσχυση της ισότητας ανάμεσα στα δύο φύλα
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
6/7/2022 - 16:23
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

#NotWomensFootball: Εκστρατεία της Volkswagen για την ενίσχυση της ισότητας ανάμεσα στα δύο φύλα

Nextdeal newsroom, 6/7/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin
  • Το σύνθημα «Women play football. #NotWomensFootball» έχει σκοπό να προάγει τον κοινωνικό διάλογο
  • Η καμπάνια «360-degree» εκφράζει την μακροπρόθεσμη δέσμευση της Volkswagen για την ενίσχυση της διαφορετικότητας και των ίσων ευκαιριών
  • Imelda Labbé, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου: «Εμείς στην Volkswagen πιστεύουμε στη δύναμη της διαφορετικότητας σε όλα τα πεδία»
  • Alexandra Popp, ποδοσφαιριστής, αρχηγός εθνικής ομάδας: «Αυτό το hashtag θα προκαλέσει πολλές συζητήσεις. Νομίζω ότι είναι καλό που η Volkswagen ηγείται αυτής της προσπάθειας»

Η Volkswagen, Επίσημος Χορηγός Μετακίνησης του UEFA Women’s EURO 2022 και της Γερμανικής Ομοσπονδίας Ποδοσφαίρου, επισημαίνει τις ανισότητες που υπάρχουν στο ποδόσφαιρο λίγο πριν ξεκινήσει η φετινή διοργάνωση. Με επίκεντρο το προκλητικό hashtag #NotWomensFootball, στόχος είναι να έρθει στο προσκήνιο το θέμα των ίσων ευκαιριών. Το hashtag θα κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή του στον εναρκτήριο αγώνα μεταξύ των εθνικών ομάδων Αγγλίας και Αυστρίας.

Ο πυρήνας της εκστρατείας είναι η χρήση του όρου «γυναικείο ποδόσφαιρο» που αναφέρεται σε αγώνες αποκλειστικά ανάμεσα σε γυναικείες ομάδες. Με τον επιθετικό προσδιορισμό «γυναικείο» δίνεται η εντύπωση ότι δεν πρόκειται για το «πραγματικό» ποδόσφαιρο - που είναι γνωστό ως ένα παραδοσιακά ανδρικό άθλημα. Ένας τέτοιος γλωσσικός διαχωρισμός απλώς διαιωνίζει παγιωμένες αντιλήψεις.

Η Volkswagen στοχεύει να επισημάνει αυτή την κατάσταση, αυξάνοντας ταυτόχρονα την ευαισθητοποίηση για το πόσο πολύ συμβάλλουν οι γυναίκες στο ποδόσφαιρο και γενικότερα στον παγκόσμιο αθλητισμό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η ομάδα VFL Wolfsburg, που υποστηρίζεται από την Volkswagen.

«Η νέα μας καμπάνια λειτουργεί ως αφύπνιση προς τον κόσμο, για να αναρωτηθεί πώς θα πρέπει να χρησιμοποιεί τη γλώσσα, η οποία διαμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι σκέφτονται. Στη Volkswagen πιστεύουμε στη δύναμη της διαφορετικότητας σε όλους τους τομείς προκειμένου να επιτύχουμε σημαντικά πράγματα, όπως τη βιώσιμη ηλεκτροκίνηση, την οποία υιοθετήσαμε σε πρώιμο στάδιο ως πρωτοπόροι», τόνισε η Imelda Labbé, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen Passenger Cars.

Η Volkswagen εφαρμόζει, σε εσωτερικό επίπεδο, μια ολιστική προσέγγιση στο θέμα της διαφορετικότητας. Το «Ζούμε τη διαφορετικότητα» είναι μία από τις επτά αρχές του Ομίλου. Το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού χρησιμοποιεί έναν παγκόσμιο δείκτη ποικιλομορφίας για τη διασφάλιση δίκαιων και αμερόληπτων δράσεων. Παρέχονται επίσης εκπαιδευτικά προγράμματα για τη διοίκηση και τους εργαζόμενους με σκοπό να τους ευαισθητοποιήσουν για θέματα της διαφορετικότητας, αλλά και να διασφαλίσουν ότι η διαφορετικότητα λειτουργεί εντός της εταιρείας. Αυτό δεν αφορά μόνο τις ίσες ευκαιρίες για άνδρες και γυναίκες, αλλά λαμβάνει επίσης υπόψη χαρακτηριστικά όπως το πολιτισμικό υπόβαθρο και τον σεξουαλικό προσανατολισμό.

Η καμπάνια #NotWomensFootball πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη Γερμανική Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου, έχοντας την υποστήριξη από γνωστές αθλήτριες. «Η συζήτηση γύρω από τις ίσες ευκαιρίες για άνδρες και γυναίκες στον επαγγελματικό αθλητισμό κερδίζει ολοένα και περισσότερο το ενδιαφέρον του κόσμου. Νομίζω ότι η πρωτοβουλία της Volkswagen με επίκεντρο το ποδόσφαιρο αποτελεί μια θετική εξέλιξη. Το hashtag #NotWomensFootball θα προκαλέσει πολλές συζητήσεις. Είναι ένα σημαντικό βήμα προς την αναγνώριση των προσπαθειών όλων των ποδοσφαιριστών, είτε παίζουν σε ερασιτεχνικό, είτε σε επαγγελματικό επίπεδο», σχολίασε η αρχηγός της εθνικής ομάδας, Alexandra Popp.

Στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα η έναρξη της καμπάνιας

Για να προσεγγίσει ένα ευρύτερο κοινό, η καμπάνια θα ξεκινήσει στις 6 Ιουλίου στον εναρκτήριο αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου, που θα διεξαχθεί στο ιστορικό γήπεδο Old Trafford στην πόλη του Μάντσεστερ, όταν το hashtag #NotWomensFootball θα κάνει την εμφάνισή του στους ψηφιακούς πίνακες. Την ίδια ώρα θα προβληθεί και ένα συγκινητικό video. Όλο το περιεχόμενο θα φιλοξενείται στις ιστοσελίδες wedrivefootball μέσω του Volkswagen Hub. Όσο εξελίσσεται το τουρνουά θα δημοσιεύεται περισσότερο περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων επίκαιρων ποδοσφαιρικών ιστοριών που σχετίζονται με ίσες ευκαιρίες ανάμεσα σε γυναίκες και άνδρες, καθώς και ιστορίες από τους χώρους διεξαγωγής των αγώνων, με στόχο η καμπάνια να αποτελέσει βασικό θέμα στα Μέσα ενημέρωσης.

Υποστηρίζοντας τη στρατηγική της UEFA «Ώρα για Δράση»

Η καμπάνια εκφράζει σαφέστατα την υποστήριξη της Volkswagen στην τρέχουσα στρατηγική της UEFA που αφορά τις γυναίκες στο ποδόσφαιρο. Κάτω από το σύνθημα «Ώρα για Δράση», η UEFA από το 2019 πραγματοποιεί σημαντικές επενδύσεις με στόχο τον διπλασιασμό του αριθμού των παικτριών στην Ευρώπη έως το 2024. Αυτό βασίζεται στην αλλαγή της αντίληψης του κοινού και στην ουσιαστική υποστήριξη σε νέους ανθρώπους, προκειμένου όλες τις γυναίκες και τα κορίτσια που αγαπούν το ποδόσφαιρο να έχουν τη δυνατότητα να κυνηγήσουν το όνειρό τους.

Η κοινωνική δέσμευση της Volkswagen

Η καμπάνια πρόκειται να συνεχιστεί και μετά το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου. Αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο των δραστηριοτήτων της Volkswagen με τις οποίες ο Όμιλος στοχεύει να δείξει την υποστήριξή του σε περαιτέρω ενίσχυση της ποικιλομορφίας και των ίσως ευκαιριών. Αυτή η δέσμευση αποτελεί θεμέλιο των αξιών που στηρίζουν τον Όμιλο και την κοινή εταιρική του κουλτούρα.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Volkswagen
  • VW
  • εκστρατεία
  • #NotWomensFootball
  • γυναίκες
  • ισότητα των φύλων

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Παγκόσμια πρεμιέρα του ID. AERO: Tο πρώτο πλήρως ηλεκτρικό sedan της Volkswagen
    Nextdeal newsroom, 28/6/2022

    Παγκόσμια πρεμιέρα του ID. AERO: Tο πρώτο πλήρως ηλεκτρικό sedan της Volkswagen

  • Η Volkswagen εγκαινιάζει μια νέα εποχή παραγωγής οχημάτων στο εργοστάσιό της στο Ανόβερο
    Nextdeal newsroom, 23/6/2022

    Η Volkswagen εγκαινιάζει μια νέα εποχή παραγωγής οχημάτων στο εργοστάσιό της στο Ανόβερο

  • Τα Volkswagen ID.5 & ID.5 GTX τώρα στην Ελλάδα

    Τα Volkswagen ID.5 & ID.5 GTX τώρα στην Ελλάδα

    Η Kosmocar - Volkswagen ανακοινώνει την έλευση του ID.5, ενός νέου αμιγώς ηλεκτρικού SUV coupé μοντέλου που ενσωματώνεται στην υπάρχουσα...
    Nextdeal newsroom, 21/06/2022 - 14:50 21/6/2022
  • H εντυπωσιακή οθόνη του νέου Volkswagen Amarok

    H εντυπωσιακή οθόνη του νέου Volkswagen Amarok

    H κεντρική οθόνη στο premium pick-up έχει πλέον κάθετη διάταξη. H Volkswagen Commercial Vehicles αναμένεται σύντομα να λανσάρει το νέο premium...
    Nextdeal newsroom, 15/06/2022 - 13:44 15/6/2022
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αυξήθηκαν οι ασφαλισμένες κατοικίες έναντι των κινδύνων φυσικών καταστροφών
16:50 Αυξήθηκαν οι ασφαλισμένες κατοικίες έναντι των κινδύνων φυσικών καταστροφών
  • 16:29 Μιχάλης Βιολάρης & χορωδία - Τα τζιτζίκια - Οδυσσέα Ελύτη Το Θαλασσινό Τριφύλλι
  • 16:08 New data release: ECB wage tracker continues to show easing wage pressures
  • 15:20 Διαβάστε το NextDeal που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή!
  • 14:48 Wise Deadalus: Θέσεις Εργασίας - Στέλεχος Εισπρακτικού Τμήματος & Λογιστηρίου και Στέλεχος για την υποστήριξη του Κλάδου Αυτοκινήτου
  • 14:00 Στο 1,76% αυξήθηκε η απόδοση των τρίμηνων εντόκων γραμματίων του Ελληνικού Δημοσίου
  • 13:40 Ο Όμιλος Affidea στο πλευρό των Ενόπλων Δυνάμεων - Πλήρης απορρόφηση συμμετοχής ΕΟΠΥΥ
  • 13:33 Παράταση δηλωτικών φορολογικών και ασφαλιστικών υποχρεώσεων λόγω ασθένειας, τοκετού ή θανάτου λογιστή
  • 13:20 Η Swiss Re αναδεικνύει τα αυξανόμενα κενά προστασίας υγείας και θνησιμότητας στην Ασία
  • 13:00 Άννα Ευθυμίου: Σε ποσοστό 90% αυτοματοποιημένη η έκδοση των κύριων συντάξεων του Δημοσίου - Αναδρομικά σε δύο νέες κατηγορίες συνταξιούχων
  • 12:50 Allianz Commercial: Η ασφαλιστική αγορά υδρογόνου αναμένεται να ξεπεράσει τα 3 δισ. δολάρια έως το 2030
  • 12:40 Ποιες παροχές περιλαμβάνει ένα ασφαλιστήριο κυβερνοεπίθεσης;
  • 11:39 JP Morgan: Η Πειραιώς μπορεί να έχει υπερδιπλάσιο ρυθμό ανάπτυξης από τις άλλες τράπεζες λόγω Εθνικής Ασφαλιστικής
  • 11:28 Πλαγίως: Από το happening του ΟΠΕΚΕΠΕ
  • 11:09 Σεισμός 8,8 ρίχτερ στα ανοικτά της ανατολικής Ρωσίας: Σε Ιαπώνία, Χαβάη και Αλάσκα τα πρώτα κύματα τσουνάμι
  • 11:06 Ο Ηρόστρατος. Ένα όνομα, μια φήμη που πέρασε μέσα από τις φλόγες
  • 10:53 Interlife: Με «οδηγό» τον κλάδο αυτοκινήτου «έπιασε» τα…100 εκατ. ευρώ στην παραγωγή ασφαλίστρων
  • 10:49 Πειραιώς Χρηματιστηριακή για ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Τιμή - στόχος στα 31 ευρώ με 50% περιθώριο ανόδου - Στα 2,3 δις η αξία του χαρτοφυλακίου των παραχωρήσεων
  • 10:15 Σπάνια ιστορική συνέντευξη του Μίκη Θεοδωράκη στον Φρέντυ Γερμανό από το ΕΡΤNEWS
  • 09:45 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali και οι αλλαγές στις σχέσεις ασφαλιστικών και νοσοκομείων στο NextDeal που κυκλοφορεί!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 25/7 Έφυγε από την ζωή ο Ιωάννης Μακρυμίχαλος, ιδρυτικό στέλεχος του ΣΕΜΑ
  2. 29/7 Κώστας Καραμανλης: Η Syndea προοδεύει σε μια ασφαλιστική αγορά πυλώνα σταθερότητας
  3. 30/7 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali και οι αλλαγές στις σχέσεις ασφαλιστικών και νοσοκομείων στο NextDeal που κυκλοφορεί!
  4. 25/7 Ατύχημα στη Δονούσα: Τι θα γινόταν αν η ασθενής ήταν ασφαλισμένη;
  5. 24/7 ΑΤΜ: Στις 11 Αυγούστου σε εφαρμογή η νέα νομοθετική ρύθμιση για τις τραπεζικές προμήθειες σε αναλήψεις μετρητών - Η τροπολογία
  6. 28/7 Εν ολίγοις…Ιουλιανά ΄25
  7. 28/7 Οι μεγάλες φωτιές και τι συμβαίνει με την ασφάλιση επιχειρήσεων και την αποζημίωση τους

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube