close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Audi συνεργάζεται με την 4.screen για να προσφέρει μια απρόσκοπτη νέα ψηφιακή εμπειρία στους πελάτες της
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
19/5/2022 - 14:13
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Audi συνεργάζεται με την 4.screen για να προσφέρει μια απρόσκοπτη νέα ψηφιακή εμπειρία στους πελάτες της

Nextdeal newsroom, 19/5/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

H Audi ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με τη 4.screen με στόχο την βελτίωση της ψηφιακής εμπειρίας στα αυτοκίνητα της. Με το λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας, οι πελάτες της Audi θα επωφεληθούν από ακόμα πιο ολοκληρωμένες και πλούσιες πληροφορίες για τα σημεία ενδιαφέροντος (points of interest - POI), καθώς θα χρησιμοποιούνται δεδομένα σε πραγματικό χρόνο από το Mobility Experience Cloud (MXC) της εταιρείας τεχνολογίας 4.screen, η οποία εδρεύει στο Μόναχο.

Εάν το επιθυμούν οι πελάτες της Audi, θα έχουν την επιλογή να λαμβάνουν εξατομικευμένες προτάσεις και προσφορές, βάσει της τοποθεσίας που βρίσκονται από επιλεγμένους τρίτους παρόχους μέσω του συστήματος πολυμέσων ΜΜΙ. Αυτές οι πληροφορίες θα εμφανίζονται μέσα από το γνωστό περιβάλλον του Audi MMI, με τις πληροφορίες από το cloud να συμπληρώνουν το υπάρχον περιεχόμενο ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.

Το ΜΜΙ παρέχει την δυνατότητα στους κατόχους αυτοκινήτων της Audi να επιλέξουν μία πληθώρα τοποθεσιών, γνωστών ως σημεία ενδιαφέροντος (POI), μέσω της οθόνης αφής και στην συνέχεια να καθοδηγούνται προς αυτά μέσω του συστήματος GPS, είτε πρόκειται για πρατήριο καυσίμων, είτε για σούπερ μάρκετ ή για εστιατόριο. Μέσω της συνεργασίας με την 4.screen, η Audi έχει ως στόχο να εμπλουτίσει σε σημαντικό βαθμό αυτή την δυνατότητα. Η ενσωμάτωση της νέας τεχνολογίας με βάση το cloud στο σύστημα infotainment προσφέρει πολλές και σημαντικές νέες δυνατότητες. Οι πελάτες της Audi θα μπορούν να λαμβάνουν αποκλειστικές πληροφορίες και εξατομικευμένες προσφορές στα αυτοκίνητά τους και σε πραγματικό χρόνο, πάντα όμως με την συγκατάθεσή τους.

Στο μέλλον, για παράδειγμα, όταν οι οδηγοί της Audi αναζητούν στο MMI το πλησιέστερο κατάστημα για αγορά βιολογικών προϊόντων, θα μπορούν παράλληλα να βλέπουν και πρόσθετο περιεχόμενο κατά την παραγγελία, όπως τις επιπλέον υπηρεσίες ή προσφορές που είναι διαθέσιμες εκείνη ακριβώς τη στιγμή στις τοποθεσίες που εμφανίζονται στην οθόνη. Αυτό σημαίνει ότι οι τοπικές επιχειρήσεις αποκτούν τη δυνατότητα να παρουσιάζουν την γκάμα των προϊόντων και των υπηρεσιών τους στους πελάτες της Audi με έναν ιδανικό τρόπο. Ενώ οι τελευταίοι επωφελούνται από τις πιο ολοκληρωμένες πληροφορίες για τις αντίστοιχες εταιρείες σε πραγματικό χρόνο, και, όπου αυτό ισχύει, για τις αποκλειστικές προσφορές που «τρέχουν» το συγκεκριμένο διάστημα. Για παράδειγμα, ο ιδιοκτήτης ενός καταστήματος, θα μπορούσε να προσφέρει δωρεάν ένα φλιτζάνι καφέ από την καφετέρια του καταστήματος ή να επιτρέπει στους ιδιοκτήτες των ηλεκτρικών οχημάτων να φορτίζουν δωρεάν το αυτοκίνητό τους με κάθε αγορά που πραγματοποιούν. Για να εξαργυρώσουν την προσφορά, οι οδηγοί ενός Audi θα πρέπει απλά να σκανάρουν ένα QR code που θα εμφανίζεται στην οθόνη του ΜΜΙ.

To τεχνολογικό υπόβαθρο για αυτή τη νέα υπηρεσία ενσωματώνει ένα στάνταρ περιβάλλον Mobility Experience Cloud της 4.screen στα ήδη υπάρχοντα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας ΜΙΒ2 και ΜΙΒ3 (αφορά μοντέλα της Audi από το 2019 ή μεταγενέστερα, σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές). Αυτό το API (Αpplication Programming Interface) δημιουργεί μία σύνδεση σε πραγματικό χρόνο μεταξύ των πελατών της Audi και των συνεργαζόμενων εταιριών. Θα πρέπει να τονιστεί ότι οι πελάτες της Audi έχουν τον πλήρη έλεγχο των πληροφοριών και των προσφορών που εμφανίζονται στην οθόνη τους, κάτι που επιτυγχάνεται μέσα από τις ρυθμίσεις που μπορούν να επιλεγούν στην Λειτουργία Απορρήτου (Privacy Mode).

Oι πρόσθετες πληροφορίες εμφανίζονται στο οικείο περιβάλλον του Audi MMI, ενώ στο επόμενο στάδιο ανάπτυξης του συστήματος, θα μπορούν επίσης να παρουσιάζονται συστάσεις και τοποθεσίες με βάση το περιεχόμενο και κατόπιν αιτήματος του οδηγού του αυτοκινήτου.

Καθώς ο κόσμος μας γίνεται όλο και περισσότερο ψηφιακός και συνδεδεμένος, η εξατομικευμένη εμπειρία του πελάτη αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία, ανοίγοντας νέες δυνατότητες στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η Αudi θεωρεί ότι αυτό αποτελεί κεντρικό μοχλό για την επιχειρηματική επιτυχία στο μέλλον, κάτι που την ωθεί να αξιοποιεί στο μέγιστο τις ψηφιακές δυνατότητές της. Μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια, τα αυτοκίνητα θα γίνουν πλήρως συνδεδεμένες συσκευές κινητικότητας και αναπόσπαστο κομμάτι του νέου ψηφιακού κόσμου. Το κύριο ενδιαφέρον εδώ εστιάζεται σε ένα «οικοσύστημα» που θα μπορεί να συνδέει τους δύο κόσμους των πελατών της, τον διαδικτυακό και εκείνον που βρίσκεται εκτός σύνδεσης. Η ενσωμάτωση στο ΜΜΙ του οχήματος των τοπικών υπηρεσιών που βασίζονται στην 4.screen, είναι ένα ακόμα σημαντικό βήμα σε αυτό το μονοπάτι. Και ένα βήμα που θα αναβαθμίσει συνολικά την ψηφιακή εμπειρία οδήγησης. Μέσα σε αυτό το νέο πλαίσιο λειτουργίας και υπηρεσιών, η Audi έχει τοποθετήσει στην κορυφή των προτεραιοτήτων της την διαφάνεια, το απόρρητο και την ασφάλεια των δεδομένων των πελατών της.

H 4.screen είναι η πρώτη πλατφόρμα στον κόσμο που κάνει δυνατή την αλληλεπίδραση με τους οδηγούς σε πραγματικό χρόνο. Το Mobility Experience Cloud (MXC) της 4.screen παρέχει ένα τυποποιημένο ψηφιακό περιβάλλον για επικοινωνία και αλληλεπίδραση μέσω της οθόνης του οχήματος με βάση την τοποθεσία του. Οι οδηγοί μπορούν να επωφεληθούν από πολύτιμες προτάσεις και συμβουλές, να έχουν πιο πλήρες περιεχόμενο στην οθόνη τους και πρόσβαση σε αποκλειστικές προσφορές. Η 4.screen έχει την έδρα της στο Μόναχο της Γερμανίας και το πελατολόγιό της περιλαμβάνει μερικές από τις κορυφαίες μάρκες παγκοσμίως. Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της εταιρίας, www.4screen.com.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Audi
  • συνεργασία
  • 4.screen
  • τεχνολογία
  • cloud

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Audi urbansphere: το όραμα για το μέλλον των αστικών μετακινήσεων
    Nextdeal newsroom, 20/4/2022

    Audi urbansphere: το όραμα για το μέλλον των αστικών μετακινήσεων

  • Η Audi στην κορυφή του κόσμου: To Audi e-tron GT μεγάλος νικητής στα "World Car Awards 2022"
    Nextdeal newsroom, 14/4/2022

    Η Audi στην κορυφή του κόσμου: To Audi e-tron GT μεγάλος νικητής στα "World Car Awards 2022"

  • Πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας στα μοντέλα της Audi

    Πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας στα μοντέλα της Audi

    Η Audi είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο που φέρνει την ψυχαγωγία εικονικής πραγματικότητας σε μοντέλα παραγωγής, σε συνεργασία με...
    Nextdeal newsroom, 31/03/2022 - 11:20 31/3/2022
  • Audi A6 Avant e-tron concept: Πρωταθλητής αποθήκευσης, σε ενέργεια και χώρους

    Audi A6 Avant e-tron concept: Πρωταθλητής αποθήκευσης, σε ενέργεια και χώρους

    Μετά το concept του ηλεκτρικού A6 Sportback e-tron πριν από σχεδόν ένα χρόνο στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης, η Audi...
    Nextdeal newsroom, 22/03/2022 - 08:00 22/3/2022
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο Δημήτρης Παλαιολόγος εντάσσεται στη διοικητική ομάδα της 3P Insurance
16:00 Ο Δημήτρης Παλαιολόγος εντάσσεται στη διοικητική ομάδα της 3P Insurance
  • 15:53 Euroclinic group: Innovative health services, with the patient at the center
  • 15:47 Όμιλος Ευρωκλινικής: Καινοτόμες υπηρεσίες υγείας, με επίκεντρο τον άνθρωπο
  • 15:30 Η Εθνική Ασφαλιστική ανέδειξε την ανάγκη θεσμικής συνεργασίας για μια κοινωνία ανθεκτική στην κλιματική αλλαγή, στο πλαίσιο του συνεδρίου NatCat Summit 2025
  • 15:16 ΝΝ Hellas: Φέτος θα πετύχουμε τον στόχο - ορόσημο του 1 δισ. ευρώ
  • 14:50 ΕΑΕΕ: Μέλος του UN Global Compact και του UN Global Compact Network Greece
  • 14:40 Affidea: A Pioneer in the Digital Transformation of Healthcare in Europe
  • 14:15 Affidea: Πρωτοπόρος στον ψηφιακό μετασχηματισμό της υγειονομικής φροντίδας στην Ευρώπη
  • 13:53 ΑΑΔΕ: Μειώνεται μέχρι και σε 5% η παρακράτηση στην ενημερότητα μεταβίβασης ακινήτου για χρέη σε αναστολή είσπραξης
  • 13:33 Henry Dunant: Pioneering Excellence in Healthcare with Cutting-Edge Technology
  • 13:29 «Ερρίκος Ντυνάν»: Πρωτοπορία και αριστεία στην υγειονομική περίθαλψη με τεχνολογία αιχμής
  • 13:18 Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες
  • 13:06 Carglass®: Εκπαιδευτική Παρουσίαση στο ΣΑΕΚ ΑΚΜΗ για τους Σπουδαστές Μηχανοτρονικής
  • 12:58 ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως: Ψηφιοποιούνται όλες οι καρτέλες ενσήμων για ταχύτερες συντάξεις
  • 12:52 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου
  • 12:35 Αντίστροφη μέτρηση για το Europa Wachau Forum - Ένας σημαντικός θεσμός στην καρδιά της Ευρώπης
  • 11:55 Interasco: Νέο προϊόν ασφάλισης επιχειρήσεων
  • 11:49 Δίκη για το Μάτι: Ενοχή για 10 κατηγορούμενους - Αθώοι Δούρου, Ψινάκης
  • 11:43 Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Συνοπτικά Οικονομικά Αποτελέσματα Α’ Τριμήνου 2025
  • 11:15 Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/5 Το πάρτι των αλλαγών ξεκίνησε με την Generali πρωταγωνίστρια!
  2. 2/6 Υπασφαλισμένος: Ποιά τράπεζα εξαγοράζει ποιά ασφαλιστική - Μύθοι και πραγματικότητα
  3. 28/5 Ασφαλιστικό Συνέδριο Ύδρας: Τρεις CEO της ασφαλιστικής αγοράς αποκαλύπτουν τις θέσεις τους για την ασφάλιση υγείας, αυτοκινήτων και περιουσίας (video)
  4. 29/5 Υποχρεωτική ασφάλιση για φυσικές καταστροφές από 1η Ιουνίου σε επιχειρήσεις - αυτοκίνητα: Τι ισχύει, πού προβλέπονται πρόστιμα
  5. 2/6 «Ψήνεται» deal Εθνικής με ασφαλιστική, η πτώση ρεκόρ της ανεργίας και το «κενό» θέσεων εργασίας, το επτάμηνο ράλι στο Χ.Α και το πρόβλημα της ασφάλισης των επιχειρήσεων
  6. 30/5 Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;
  7. 29/5 ΕΑΕΕ: Στο -11,3% η παραγωγή ασφαλίστρων ζωής στο α' τρίμηνο

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube