Γιώργος Μούζος, 9/5/2022 - 08:20 facebook twitter linkedin Πώς οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές αξιοποιούν τα ψηφιακά κανάλια; Γιώργος Μούζος, 9/5/2022 facebook twitter linkedin Από την έναρξη της πανδημίας κι έπειτα υπήρξε μια κοσμογονική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο τόσο οι άνθρωποι, όσο κι οι εταιρείες αγοράζουν και πωλούν υπηρεσίες. Αντίστοιχα επηρεάστηκε κι ο ασφαλιστικός κλάδος, με τους περισσότερους πελάτες να αναζητούν «ψηφιακά μονοπάτια» για την αγορά των ασφαλιστικών τους προϊόντων κι ιδιαίτερα στον κλάδο οχημάτων. Μια έρευνα της Accenture για την ασφαλιστική αγορά αποκάλυψε πως το 48% των πελατών δήλωσε ότι προτιμά να επιλέξει το ασφαλιστικό προϊόν που τον καλύπτει από την άνεση του υπολογιστή του, ενώ το 34% προτιμά να χρησιμοποιήσει μια εφαρμογή για κινητά. Είναι πλέον γεγονός πως η πλειοψηφία των πελάτων αναζητά ψηφιακές λύσεις που προσφέρουν απλότητα, φιλικότητα και είναι άμεσες στην αγορά τους. Αυτό που διευκρινίζουν οι αναλυτές κι είναι εξαιρετικά σημαντικό, είναι πως ο ασφαλιστικός σύμβουλος θα είναι πάντοτε απαραίτητος για να καθοδηγήσει σωστά τον πελάτη του. Η ανάπτυξη θα έρθει μέσα από «ώριμα» ψηφιακά κανάλια πωλήσεων! Οι ασφαλιστικές εταιρείες που έχουν επενδύσει στην ψηφιοποίησή τους θα είναι σε θέση να αλληλεπιδρούν ψηφιακά με τους πελάτες σε υψηλό βαθμό, έχοντας στη φαρέτρα τους ψηφιακά κανάλια πωλήσεων προσαρμοσμένα στις ανάγκες των πελατών τους. Αυτό θα είναι εφικτό χάρη στην άρτια ανάλυση των δεδομένων που θα έχουν στη κατοχή τους. Εξίσου σημαντικά στοιχεία είναι οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες πωλήσεων που θα διευκολύνουν τον πελάτη κατά την επιλογή του ασφαλιστικού προϊόντος. Για τους ασφαλιστές που θέλουν να επενδύσουν στην νέα ψηφιακή εποχή πρέπει σίγουρα να αναπτύξουν τα παρακάτω: Ψηφιακή δέσμευση πελατών καθόλη τη διάρκεια της πώλησης Για να μπορεί ο ασφαλιστής να αλληλεπιδρά σωστά με το πελατειακό του κοινό θα θα χρειαστεί ένα διασυνδεδεμένο σύνολο ψηφιακών εργαλείων και συμπληρωματικών καναλιών για κάθε στάδιο της διαδικασίας πώλησης Αγοραστικές προτάσεις σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών Η σωστή ανάλυση των δεδομένων θα βοηθήσει τους ασφαλιστές να προσφέρουν στους πελάτες τους τα σωστά προϊόντα και τις καλύψεις που χρειάζονται, γεγονός που προσφέρει καλύτερη εμπειρία και πλήρη ικανοποίηση πελατών. Αυτοματοποιημένες - τυποποιημένες διαδικασίες πωλήσεων Οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες σημαίνουν εξοικονόμηση κόστους και βελτιωμένο ποσοστό αγορών, παρέχοντας στους καταναλωτές μια απλή και γρήγορη αγοραστική εμπειρία. Συνεργατικές λειτουργίες front και back office Οι κορυφαίες εταιρείες ενισχύουν την ισχυρή συνεργασία μεταξύ πωλήσεων και μάρκετινγκ, του front office και του back office. Το digital transformation είναι αναγκαίο για τους ασφαλιστές που θέλουν να πετύχουν Οι ψηφιακές δυνατότητες είναι πλέον απαραίτητες για τους ασφαλιστές που θέλουν να συνδεθούν με τον ολοένα και πιο ψηφιακό καταναλωτή τους. Επίσης θα πρέπει να λάβετε υπόψη ότι υπάρχουν σημαντικές διαφορές γενεών, με τους νεότερους καταναλωτές να είναι πιο εύκολο να αγοράσουν ψηφιακά. Γενικότερα η στροφή των πελατών σε ψηφιακά κανάλια είναι μια ευκαιρία για μείωση του κόστους, διεύρυνση της γκάμας ασφαλιστικών προϊόντων και ενίσχυση της ικανοποίησης και της αγοραστικής αφοσίωσης. Οι ασφαλιστικές εταιρείες που δεν επιδιώκουν να αναπτύξουν ψηφιακά κανάλια πωλήσεων, κινδυνεύουν να χάσουν πελάτες από τις ασφαλιστικές που έχουν κατακτήσει μια πολυκαναλική εμπειρία πελάτη. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 30/07/2025 - 09:26 Μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων: Η “καρδιά” των EV είναι ο νέος πονοκέφαλος των ασφαλιστικών
Γιώργος Μούζος, 28/07/2025 - 08:55 Καύσωνας και αυτοκίνητο: Ο κίνδυνος στην καμπίνα και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές!
Γιώργος Μούζος, 25/07/2025 - 08:56 Geely EX5: Το EV με διπλή πεντάστερη πιστοποίηση που επανακαθορίζει το ασφαλιστικό ρίσκο
Γιώργος Μούζος, 23/07/2025 - 09:00 Πώς τα πρότυπα Euro NCAP αλλάζουν το τοπίο στα ασφαλιστικά τιμολόγια;
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις διακοπές: Τι πρέπει να γνωρίζει ο ασφαλιστής για τη σωστή κάλυψη του πελάτη του; Αυξημένη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων σημαίνει νέες ανάγκες ασφάλισης και ενημέρωσης των πελατών σας. Η στροφή των καταναλωτών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διαμορφώνει... Γιώργος Μούζος, 21/07/2025 - 08:50
AI-driven Predictive Modeling: Πώς αλλάζει την πρόβλεψη αναγκών συντήρησης οχημάτων και τι σημαίνει για τις ασφαλιστικές εταιρείες; Η τεχνητή νοημοσύνη μετασχηματίζει τις ασφαλίσεις αυτοκινήτου, προβλέποντας τις ανάγκες συντήρησης πριν γίνουν ζημιές. Πώς επηρεάζεται η αγορά και τι... Γιώργος Μούζος, 17/07/2025 - 09:00
Blockchain: Η επανάσταση στην καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης στον κλάδο αυτοκινήτου Πώς η τεχνολογία blockchain μετασχηματίζει τον τρόπο με τον οποίο οι ασφαλιστικές εταιρείες αντιμετωπίζουν τις απάτες. Η ασφαλιστική απάτη στον κλάδο... Γιώργος Μούζος, 14/07/2025 - 08:57
Adaptive Cruise Control: Άνεση με κόστος την ασφάλεια; Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές; Νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι το Adaptive Cruise Control ενδέχεται να αυξάνει την πιθανότητα ατυχημάτων. Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές... Γιώργος Μούζος, 11/07/2025 - 09:37
Πώς η άνοδος των ηλεκτρικών ποδηλάτων και e-scooters επαναπροσδιορίζει τον ρόλο της ασφάλισης; Τα e-scooters και τα ηλεκτρικά ποδήλατα φέρνουν επανάσταση στην αστική μετακίνηση, αλλά και νέο τοπίο ευθυνών για τον ασφαλιστικό κλάδο. Τα... Γιώργος Μούζος, 09/07/2025 - 09:09
Ασφάλεια και ADAS: Νέα δεδομένα στις δοκιμές που αλλάζουν τον ασφαλιστικό κλάδο Πώς η νέα γενιά τεχνολογιών στα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS) επηρεάζει τις ασφαλιστικές εταιρείες και αλλάζει τον τρόπο αξιολόγησης του... Γιώργος Μούζος, 07/07/2025 - 09:04