Γιώργος Μούζος, 28/1/2022 - 13:05 facebook twitter linkedin Πώς η ΕΜΥ εμπλέκεται στην αποζημίωση των αυτοκινήτων σας Γιώργος Μούζος, 28/1/2022 facebook twitter linkedin Η κακοκαιρία «Ελπίδα» που μας «χτύπησε» προ ημερών προκάλεσε μεγάλες ζημιές τόσο σε αυτοκίνητα, όσο και σε ακίνητες περιουσίες, με τη διαδικασία των αποζημιώσεων να έχει ήδη ξεκινήσει. Με την έννοια αποζημίωση δεν εννοούμε το ποσό των 2.000 ευρώ που εξασφάλισε ο πρωθυπουργός για τους εγκλωβισμένους στην Αττική Οδό, αλλά την αποζημίωση που δικαιούται όπως έχει προνοήσει να έχει στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο του την απαραίτητη κάλυψη για καιρικά φαινόμενα. Μια κάλυψη που σχεδόν 3 εκατ. ασφαλισμένοι δεν την έχουν, μιας και επιλέγουν να έχουν απλά τις βασικές καλύψεις που ορίζει ο νόμος. Καλύψεις σημαντικές αφού μέσω αυτών ο εκάστοτε ιδιοκτήτης είναι εξασφαλισμένος και δεν περιμένει τι θα αποφασίσει η κυβέρνηση ή η Περιφέρεια. Με την κλιματική αλλαγή πλέον να έχει αλλάξει άρδην το σκηνικό του καιρού, με ακραία καιρικά φαινόμενα να εκδηλώνονται ολοένα και συχνότερα, οι πρόσθετες καλύψεις πρέπει να αναφέρονται από τον ασφαλιστικό σύμβουλο στον πελάτη του και να τον καθοδηγεί ώστε να τις προσθέσει στο συμβόλαιο του. Τι πρέπει να κάνουν όσοι είχαν ζημιές λόγω καιρικών φαινομένων; Αρχικά ο ιδιοκτήτης θα πρέπει ενημερώσει τον ασφαλιστή του ώστε να γίνει η καταγραφή του συμβάντος και να αναλάβει ο πραγματογνώμονας. Πέρα όμως από αυτό, είναι βασικό να αιτηθεί στην Εθνική Μετεωρολογική Εταιρεία το πιστοποιητικό καιρικών φαινομένων με την ημερομηνία πρόκλησης της ζημιάς στο όχημα αλλά και την περιοχή όπου είχαν καταγραφεί τα έντονα καιρικά φαινόμενα. Για την επιτυχή έκβαση της αποζημίωσης το συγκεκριμένο πιστοποιητικό είναι απαραίτητο. Μόλις ο κάτοχος το παραλάβει, θα πρέπει να το κοινοποιήσει στην ασφαλιστική του εταιρεία, αποδεικνύοντας έτσι την ημερομηνία που έγιναν οι υλικές ζημιές. Σε αυτό το link μπορείτε να λάβετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τη διαδικασία έκδοσης του απαραίτητου πιστοποιητικού. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 11/12/2025 - 08:40 Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα
Γιώργος Μούζος, 09/12/2025 - 08:55 Over-the-air ενημερώσεις: Η νέα πρόκληση για ασφαλιστικές και συνεργεία
Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38 Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα
Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών Το να κολλήσει το γκάζι είναι ο χειρότερος εφιάλτης κάθε οδηγού. Και ναι, μπορεί να συμβεί τόσο σε εσάς, όσο... Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27
Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος Το συνεργείο του 2025 δεν είναι πλέον μόνο μια αίθουσα με εργαλεία. Είναι ένας ψηφιακός κόμβος δεδομένων και αυτό αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54
Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών! Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει μια τεράστια αγορά. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργεί σύνθετους κινδύνους που ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί πλέον να αγνοεί. Η... Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41
Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα; Ένας πρακτικός, επίκαιρος και καθόλου θεωρητικός οδηγός για το τι οφείλετε να έχετε ήδη εξηγήσει στους ασφαλισμένους σας, ώστε να... Γιώργος Μούζος, 21/11/2025 - 08:40
ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια; Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού μειώνουν τα ατυχήματα, αλλά φέρνουν ακριβότερες ζημιές, γκρίζες ζώνες ευθύνης και νέο πονοκέφαλο για κάθε ασφαλιστή... Γιώργος Μούζος, 19/11/2025 - 14:47
Όταν «ρίχνει καρέκλες», βρέχει ζημιές! Γιατί κάθε καταιγίδα είναι stress test για τα συμβόλαιά σου και πώς μπορείς να μειώσεις τις ζημιές πριν σηκώσει ο... Γιώργος Μούζος, 17/11/2025 - 09:09