Γιώργος Μούζος, 28/1/2022 - 13:05 facebook twitter linkedin Πώς η ΕΜΥ εμπλέκεται στην αποζημίωση των αυτοκινήτων σας Γιώργος Μούζος, 28/1/2022 facebook twitter linkedin Η κακοκαιρία «Ελπίδα» που μας «χτύπησε» προ ημερών προκάλεσε μεγάλες ζημιές τόσο σε αυτοκίνητα, όσο και σε ακίνητες περιουσίες, με τη διαδικασία των αποζημιώσεων να έχει ήδη ξεκινήσει. Με την έννοια αποζημίωση δεν εννοούμε το ποσό των 2.000 ευρώ που εξασφάλισε ο πρωθυπουργός για τους εγκλωβισμένους στην Αττική Οδό, αλλά την αποζημίωση που δικαιούται όπως έχει προνοήσει να έχει στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο του την απαραίτητη κάλυψη για καιρικά φαινόμενα. Μια κάλυψη που σχεδόν 3 εκατ. ασφαλισμένοι δεν την έχουν, μιας και επιλέγουν να έχουν απλά τις βασικές καλύψεις που ορίζει ο νόμος. Καλύψεις σημαντικές αφού μέσω αυτών ο εκάστοτε ιδιοκτήτης είναι εξασφαλισμένος και δεν περιμένει τι θα αποφασίσει η κυβέρνηση ή η Περιφέρεια. Με την κλιματική αλλαγή πλέον να έχει αλλάξει άρδην το σκηνικό του καιρού, με ακραία καιρικά φαινόμενα να εκδηλώνονται ολοένα και συχνότερα, οι πρόσθετες καλύψεις πρέπει να αναφέρονται από τον ασφαλιστικό σύμβουλο στον πελάτη του και να τον καθοδηγεί ώστε να τις προσθέσει στο συμβόλαιο του. Τι πρέπει να κάνουν όσοι είχαν ζημιές λόγω καιρικών φαινομένων; Αρχικά ο ιδιοκτήτης θα πρέπει ενημερώσει τον ασφαλιστή του ώστε να γίνει η καταγραφή του συμβάντος και να αναλάβει ο πραγματογνώμονας. Πέρα όμως από αυτό, είναι βασικό να αιτηθεί στην Εθνική Μετεωρολογική Εταιρεία το πιστοποιητικό καιρικών φαινομένων με την ημερομηνία πρόκλησης της ζημιάς στο όχημα αλλά και την περιοχή όπου είχαν καταγραφεί τα έντονα καιρικά φαινόμενα. Για την επιτυχή έκβαση της αποζημίωσης το συγκεκριμένο πιστοποιητικό είναι απαραίτητο. Μόλις ο κάτοχος το παραλάβει, θα πρέπει να το κοινοποιήσει στην ασφαλιστική του εταιρεία, αποδεικνύοντας έτσι την ημερομηνία που έγιναν οι υλικές ζημιές. Σε αυτό το link μπορείτε να λάβετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τη διαδικασία έκδοσης του απαραίτητου πιστοποιητικού. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44 Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες
Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03 Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!
Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ Μια «αθώα» συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού, περιπλέκει τις αποζημιώσεις και φουσκώνει τον δείκτη ζημιών. Πώς πρέπει να συμβουλέψετε... Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55
Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας; Μήπως η ανανέωση κρίνεται και από άλλους παράγοντες και δεν είναι μόνο θέμα τιμής; Πώς μπορείτε να διατηρήσετε το χαρτοφυλάκιο... Γιώργος Μούζος, 17/09/2025 - 08:57
Κρύβει τις πινακίδες του ο πελάτης σας; Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται και για τις κρυμμένες πινακίδες προβλέπει αυστηρά πρόστιμα, μέσω του άρθρου 94! Τι πρέπει να... Γιώργος Μούζος, 15/09/2025 - 08:55
Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς Η παραποίηση των χιλιομέτρων που έχουν διανύσει τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αποτελεί σοβαρό πρόβλημα για την ασφαλιστική αγορά στην Ελλάδα, επηρεάζοντας... Γιώργος Μούζος, 11/09/2025 - 08:55
Νοθευμένα καύσιμα και ασφαλιστικές επιπτώσεις! Πώς μια παραβατική πρακτική δημιουργεί νέους κινδύνους στην αυτοκινητική ασφάλιση Η νοθεία καυσίμων είναι ένα αέναο πρόβλημα που ταλανίζει χρόνια την... Γιώργος Μούζος, 08/09/2025 - 08:52
Ελαστικά: Οι λεπτομέρειες που πληρώνει ακριβά η ασφαλιστική αγορά Η αμέλεια στον έλεγχο τους αυξάνει τα ατυχήματα, τις αποζημιώσεις και πιέζει ολόκληρη την ασφαλιστική αγορά. Οι περισσότεροι οδηγοί ξοδεύουν ώρες... Γιώργος Μούζος, 05/09/2025 - 08:58