close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πώς τα δεδομένα των οδηγών μπορούν να βοηθήσουν τα τμήματα marketing των ασφαλιστικών εταιρειών;
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
5/1/2022 - 09:34
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς τα δεδομένα των οδηγών μπορούν να βοηθήσουν τα τμήματα marketing των ασφαλιστικών εταιρειών;

Γιώργος Μούζος, 5/1/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η McKinsey η εξατομίκευση κι η προσέγγιση πελατών με στοχευμένα μηνύματα, προσφορές και τιμολόγηση την κατάλληλη στιγμή, είναι το μέλλον του ασφαλιστικού marketing!

Το έχουμε γράψει αρκετές φορές, οι ασφαλιστικές εταιρείες διαπιστώνουν από πρώτο χέρι την αυξανόμενη ζήτηση των καταναλωτών για εξατομικευμένα προϊόντα.

Κάτι που υπογραμμίζει κι η McKinsey αναφέροντας πως κάθε χρόνο, οι ασφαλιστικές εταιρείες στις Η.Π.Α. θα μπορούσαν να κερδίζουν επιπλέον 2 δις. δολάρια από την παροχή tailor made ασφαλιστικών προϊόντων, αλλά και χάρη στις επιτυχημένες στρατηγικές marketing. Αυτές περιλαμβάνουν χαμηλότερο κόστος απόκτησης πελατών έως και 50%, αυξημένα έσοδα έως και 40%, αύξηση της ικανοποίησης των πελατών κατά 5-10% και αύξηση στην επιστροφή της επένδυσης (ROI) κατά 5-10%.

Η ζήτηση για εξατομικευμένες υπηρεσίες δεν μπορεί να αγνοηθεί

Οι συνεχείς μελέτες – έρευνες που έρχονται κατά καιρούς στο φως της δημοσιότητας αποκαλύπτουν πως το 21% των πελατών αναφέρει πως η ασφαλιστική τους εταιρεία δεν προσφέρει το παραμικρό εξατομικευμένο προϊόν, ενώ το 80% θέλει προϊόντα κομμένα και ραμμένα στα μέτρα τους. Ενδεικτικό αυτής της ανάγκης, είναι πως το 77% του κοινού είναι πρόθυμο να δώσει τα δεδομένα που παράγει για να απολαύσει χαμηλότερα ασφάλιστρα και ταχύτερες διαδικασίες αποζημίωσης. Αυτή την ανάγκη έχει εντείνει επίσης κι η πανδημία που έχει επιφέρει σημαντικό πλήγμα στον ασφαλιστικό κλάδο. Για να ανταποκριθούν σε αυτές τις προσδοκίες, οι ασφαλιστές πρέπει όχι μόνο να μάθουν, αλλά και να ανακαλύψουν εκ νέου τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των πελατών τους, αλλά και να εξαλείψουν την όποια παρερμήνευση των δεδομένων χρησιμοποιώντας προηγμένη τεχνολογία που θα βασίζεται σε τεχνητή νοημοσύνη. Έχοντας πρόσβαση σε σημαντικά δεδομένα των πελατών τους και γνωρίζοντας σε σημαντικό βαθμό το ρίσκο, μπορούν όχι μόνο να πετύχουν σημαντικά αποτελέσματα από τις marketing καμπάνιες, αλλά να βελτιώσουν τη συνολική εμπειρία των πελατών τους.

Σωστή χρήση των δεδομένων για τον εντοπισμό του ρίσκου

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Οι τεχνολογικά προηγμένοι ασφαλιστές «επενδύουν σε νέες πηγές δεδομένων, πλατφόρμες ανάλυσης και μηχανές αποφάσεων που τροφοδοτούνται από τεχνητή νοημοσύνη (A.I.). Έτσι έχουν παράλληλα τη δυνατότητα να προσελκύσουν, αλλά και να διατηρήσουν τους πελάτες με δελεαστικές προσφορές σύμφωνα με το lifestyle των πελατών. Το αποτέλεσμα όλων αυτών; Οι ασφαλιστικές εταιρείες θα μπορούν να εξυπηρετούν αποτελεσματικότερα τους πελάτες, ενώ οι ασφαλιζόμενοι να απολαμβάνουν μια καλύτερη εμπειρία, έχοντας και καλύτερη επικοινωνία με τους

ασφαλιστές τους. Για το σκοπό αυτό, οι ασφαλιστικές εταιρείες θα μπορούν να αξιοποιήσουν κρίσιμες πληροφορίες σχετικά με το πιθανό ρίσκο μετατρέποντάς τες σε αποτελεσματικές εξατομικευμένες εκστρατείες marketing.

Δικαιότερη τιμολόγηση

Η συλλογή κι η ανάλυση σημαντικών δεδομένων κινητικότητας μπορεί να λύσει ένα άλλο βασικό ζήτημα που εγείρεται από τους καταναλωτές: τη σωστή και δίκαιη τιμολόγηση. Οι παραδοσιακοί παράγοντες ανάλυσης κινδύνου περιλαμβάνουν δημογραφικά δεδομένα όπως η ηλικία, το φύλο, ο ταχυδρομικός κώδικας και τα πιστωτικά αποτελέσματα. Η προσφορά εξατομικευμένων προσφορών ασφάλισης αυτοκινήτου με βάση τα δεδομένα σχετικά με τον τρόπο οδήγησης είναι μόνο ένας τρόπος για τη σωστή τιμολόγηση και την αυξημένη ικανοποίηση και τη διατήρηση των πελατών.

Καλύτερη στόχευση κοινού σύμφωνα με τις συνήθειες κινητικότητας

Η πρόσβαση σε δεδομένα συμπεριφοράς μπορεί να βοηθήσει τους ασφαλιστές να τμηματοποιήσουν πιο αποτελεσματικά τους πελάτες τους και να προσφέρουν αυξημένα κίνητρα με βάση τις συμπεριφορές τους. Τώρα είναι η ώρα για τους ασφαλιστές να σκεφτούν πρωτοποριακά, αξιοποιώντας νέα δεδομένα για να δημιουργήσουν πολλαπλές και εξατομικευμένες προσφορές προϊόντων. Οι συνετοί οδηγοί θα μπορούν να βαθμολογούνται και να απολαμβάνουν συγκεκριμένα προγραμμάτα επιβράβευσης. Αυτή θα μπορεί να υλοποιείται με πιο εξατομικευμένους, τρόπους βοηθώντας παράλληλα τους ασφαλιστές να διατηρήσουν τον κίνδυνο σε χαμηλά επίπεδα, βελτιώνοντας παράλληλα την οδική συμπεριφορά.

Η επόμενη μέρα στο ασφαλιστικό marketing

Με τον κατάλληλο τεχνολογικό συνεργάτη, οι ασφαλιστικές εταιρείες θα έχουν τη δυνατότητα για περαιτέρω καινοτομίες αξιοποιώντας στο έπακρο σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τα μοτίβα κινητικότητας των πελατών τους. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, αλλά και τη δημιουργία απολαυστικών και εξατομικευμένων εμπειριών που θα ενθαρρύνουν περαιτέρω την ασφαλή οδήγηση. Σύμφωνα με έρευνες τα επόμενα χρόνια θα εμφανιστούν νέες πλατφόρμες που θα δίνουν στους ασφαλιστές τη δυνατότητα να αποκτήσουν σημαντικές πληροφορίες από εκατομμύρια οδηγούς. Δεδομένα που έπειτα από ορθή ανάλυση θα βοηθήσουν τους ασφαλιστές να βελτιώσουν ακόμη περισσότερο το στοχευμένο marketing!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • δεδομένα
  • οδηγοί

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Blockchain: Η επανάσταση στην καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης στον κλάδο αυτοκινήτου
    Γιώργος Μούζος, 14/07/2025 - 08:57

    Blockchain: Η επανάσταση στην καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης στον κλάδο αυτοκινήτου

  • Adaptive Cruise Control: Άνεση με κόστος την ασφάλεια; Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές;
    Γιώργος Μούζος, 11/07/2025 - 09:37

    Adaptive Cruise Control: Άνεση με κόστος την ασφάλεια; Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές;

  • Πώς η άνοδος των ηλεκτρικών ποδηλάτων και e-scooters επαναπροσδιορίζει τον ρόλο της ασφάλισης;
    Γιώργος Μούζος, 09/07/2025 - 09:09

    Πώς η άνοδος των ηλεκτρικών ποδηλάτων και e-scooters επαναπροσδιορίζει τον ρόλο της ασφάλισης;

  • Ασφάλεια και ADAS: Νέα δεδομένα στις δοκιμές που αλλάζουν τον ασφαλιστικό κλάδο
    Γιώργος Μούζος, 07/07/2025 - 09:04

    Ασφάλεια και ADAS: Νέα δεδομένα στις δοκιμές που αλλάζουν τον ασφαλιστικό κλάδο

  • Καύσωνας & οδήγηση: Ο αόρατος εχθρός πίσω από την αύξηση των τροχαίων

    Καύσωνας & οδήγηση: Ο αόρατος εχθρός πίσω από την αύξηση των τροχαίων

    Το καλοκαίρι έχει μπει για τα καλά και οι καύσωνες είναι προ των πυλών. Αυτό το κύμα ζέστης, δεν είναι...
    Γιώργος Μούζος, 03/07/2025 - 09:00
  • Αφιέρωμα Leasing: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε ως ασφαλιστές - Πώς το leasing έχει μετασχηματίσει τον κλάδο του αυτοκινήτου και πώς αντίστοιχα έχει επηρεάσει την ασφαλιστική αγορά - Συμφέρει να κάνει κάποιος leasing;

    Αφιέρωμα Leasing: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε ως ασφαλιστές - Πώς το leasing έχει μετασχηματίσει τον κλάδο του αυτοκινήτου και πώς αντίστοιχα έχει επηρεάσει την ασφαλιστική αγορά - Συμφέρει να κάνει κάποιος leasing;

    Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 562) Του Γιώργου Μούζου Το leasing έχει καθιερωθεί ως ένας από τους βασικούς μηχανισμούς χρηματοδότησης στον τομέα...
    Γιώργος Μούζος, 30/06/2025 - 15:25
  • Γερασμένος στόλος οχημάτων: «Ωρολογιακή βόμβα» για τις ασφαλιστικές εταιρείες;

    Γερασμένος στόλος οχημάτων: «Ωρολογιακή βόμβα» για τις ασφαλιστικές εταιρείες;

    Πώς η αύξηση της μέσης ηλικίας των οχημάτων επηρεάζει τα συμβόλαια, το ρίσκο και τα κόστη αποζημιώσεων; Κάθε φορά που ένας...
    Γιώργος Μούζος, 30/06/2025 - 09:05
  • Car-sharing: Πώς μεταμορφώνει το underwriting στην ασφαλιστική αγορά

    Car-sharing: Πώς μεταμορφώνει το underwriting στην ασφαλιστική αγορά

    Η νέα τάση της κοινής χρήσης οχημάτων ανατρέπει τα δεδομένα για την εκτίμηση ασφαλιστικών κινδύνων Η ανάπτυξη του car-sharing, αλλάζει ριζικά...
    Γιώργος Μούζος, 26/06/2025 - 08:54
  • Νέο Audi Q3: Η τεχνολογία ασφαλείας συναντά την premium καθημερινότητα - Τι βοηθά τον ασφαλιστή;

    Νέο Audi Q3: Η τεχνολογία ασφαλείας συναντά την premium καθημερινότητα - Τι βοηθά τον ασφαλιστή;

    Το δημοφιλές compact SUV της Audi επιστρέφει με πιο ώριμη σχεδίαση, προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και plug-in hybrid τεχνολογία που αλλάζει...
    Γιώργος Μούζος, 23/06/2025 - 09:04
  • Η Τεχνητή Νοημοσύνη αναδιατυπώνει τους κανόνες της ασφάλισης οχημάτων

    Η Τεχνητή Νοημοσύνη αναδιατυπώνει τους κανόνες της ασφάλισης οχημάτων

    Από τα συμβατικά ασφάλιστρα στην εξατομικευμένη τιμολόγηση βάσει συμπεριφοράς: Πώς η AI μετατρέπει κάθε οδηγό σε μοναδικό προφίλ κινδύνου; Η ασφάλιση...
    Γιώργος Μούζος, 20/06/2025 - 09:05

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων - Τι προβλέπει ο νόμος 5116/2024
16:06 Υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων - Τι προβλέπει ο νόμος 5116/2024
  • 15:40 ΣυΝΑΙσθηματικά: Άγιος Νικόλαος Πειραιά - Η εκκλησία της ναυτιλίας και των ναυτικών
  • 15:15 Φωτορεπορτάζ από το συνέδριο της ΕΑΕΕ στην Ύδρα με την κάμερα του «ΝΑΙ»
  • 14:22 Ατλαντική Ένωση: Ισχυρή πολυεθνική ταυτότητα με σταθερή Ελληνική Διοίκηση
  • 14:04 Eurolife FFH: Παρουσίαση του My Health F1rst στους συνεργάτες της εταιρείας στην Κεντρική Ελλάδα
  • 13:52 Επιτυχημένα Meetings υποκαταστήματος ή πρακτορείου
  • 13:16 Αλλάζει το πλαίσιο εσωτερικής διακυβέρνησης των τραπεζών με απόφαση της Τραπέζης της Ελλάδος
  • 13:04 Η Χριστίνα-Μαρία Κράββαρη νέα γενική γραμματέας Δημόσιας Υγείας
  • 12:50 Προϋπολογισμός: Πρωτογενές πλεόνασμα 4,66 δισ. στο εξάμηνο
  • 12:37 Επίσκεψη του Υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη σε τηλεφωνικό κέντρο, για την 1η ημέρα λειτουργίας της δωρεάν τηλεφωνικής γραμμής «1566»
  • 12:14 Εσύ ξέρεις πού να ασφαλιστείς;
  • 11:52 Αχιλλέας Πλουμίδης: Πέτρες στα νεφρά - Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε
  • 10:49 Νέα Έρευνα της IWG: Το υβριδικό μοντέλο επιτρέπει στους γονείς να συνδυάσουν την εργασία με την καλοκαιρινή απασχόληση των παιδιών τους
  • 10:29 Πρόταση της Τράπεζας Πειραιώς και Ergo Ασφαλιστικής για ασφάλιση των φαρμακείων έναντι φυσικών καταστροφών
  • 10:24 Η άυλη πολιτιστική κληρονομιά μας
  • 09:58 Οι 5 περιοχές με πολύ υψηλό κίνδυνο φωτιάς για σήμερα - Επιμένει η ζέστη
  • 09:40 Χορηγός του Ολυμπιακού η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική!
  • 09:30 Η δύσκολη παρακολούθηση της ισορροπίας μεταξύ κινδύνου, απόδοσης και αποδόσεων στα προϊόντα Unit Linked!
  • 09:15 Ατλαντική Ένωση: Προγράμματα ασφάλισης αστικής ευθύνης χώρων στάθμευσης (parking)
  • 09:07 Περιστατικό στο Κολωνάκι - Οι Ευθύνες απλοποιούνται με Ασφαλιστήρια Συμβόλαια!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 14/7 Ασφαλιστικό...σταυρόλεξο: Παρκαδόρος προκάλεσε σοβαρό ατύχημα χωρίς να οδηγεί το...όχημα - Ποιος φταίει;
  2. 10/7 Αποχαιρετώντας έναν Άνθρωπο που άφησε πίσω του φως και πέρασε στο φως του Θεού
  3. 11/7 Τα Δυνατά σημεία στην πρωτιά κλάδου αυτοκινήτου της Allianz (που ασφαλίζει κοντά στα 900.000 αυτοκίνητα)
  4. 15/7 Πρόταση της Τράπεζας Πειραιώς και Ergo Ασφαλιστικής για ασφάλιση των φαρμακείων έναντι φυσικών καταστροφών
  5. 11/7 Αποκαλυπτήρια για το «Μνημείο των 120» στο Αγρίνιο
  6. 11/7 Contract: Ένα εντυπωσιακό συνέδριο συνεργατών με το βλέμμα στο μέλλον και τον πολιτισμό (βίντεο)
  7. 10/7 CrediaBank: H νέα επωνυμία του σχήματος Attica Bank - Παγκρήτια Τράπεζα

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube