Γιώργος Μούζος, 5/1/2022 - 09:34 facebook twitter linkedin Πώς τα δεδομένα των οδηγών μπορούν να βοηθήσουν τα τμήματα marketing των ασφαλιστικών εταιρειών; Γιώργος Μούζος, 5/1/2022 facebook twitter linkedin Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η McKinsey η εξατομίκευση κι η προσέγγιση πελατών με στοχευμένα μηνύματα, προσφορές και τιμολόγηση την κατάλληλη στιγμή, είναι το μέλλον του ασφαλιστικού marketing! Το έχουμε γράψει αρκετές φορές, οι ασφαλιστικές εταιρείες διαπιστώνουν από πρώτο χέρι την αυξανόμενη ζήτηση των καταναλωτών για εξατομικευμένα προϊόντα. Κάτι που υπογραμμίζει κι η McKinsey αναφέροντας πως κάθε χρόνο, οι ασφαλιστικές εταιρείες στις Η.Π.Α. θα μπορούσαν να κερδίζουν επιπλέον 2 δις. δολάρια από την παροχή tailor made ασφαλιστικών προϊόντων, αλλά και χάρη στις επιτυχημένες στρατηγικές marketing. Αυτές περιλαμβάνουν χαμηλότερο κόστος απόκτησης πελατών έως και 50%, αυξημένα έσοδα έως και 40%, αύξηση της ικανοποίησης των πελατών κατά 5-10% και αύξηση στην επιστροφή της επένδυσης (ROI) κατά 5-10%. Η ζήτηση για εξατομικευμένες υπηρεσίες δεν μπορεί να αγνοηθεί Οι συνεχείς μελέτες – έρευνες που έρχονται κατά καιρούς στο φως της δημοσιότητας αποκαλύπτουν πως το 21% των πελατών αναφέρει πως η ασφαλιστική τους εταιρεία δεν προσφέρει το παραμικρό εξατομικευμένο προϊόν, ενώ το 80% θέλει προϊόντα κομμένα και ραμμένα στα μέτρα τους. Ενδεικτικό αυτής της ανάγκης, είναι πως το 77% του κοινού είναι πρόθυμο να δώσει τα δεδομένα που παράγει για να απολαύσει χαμηλότερα ασφάλιστρα και ταχύτερες διαδικασίες αποζημίωσης. Αυτή την ανάγκη έχει εντείνει επίσης κι η πανδημία που έχει επιφέρει σημαντικό πλήγμα στον ασφαλιστικό κλάδο. Για να ανταποκριθούν σε αυτές τις προσδοκίες, οι ασφαλιστές πρέπει όχι μόνο να μάθουν, αλλά και να ανακαλύψουν εκ νέου τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των πελατών τους, αλλά και να εξαλείψουν την όποια παρερμήνευση των δεδομένων χρησιμοποιώντας προηγμένη τεχνολογία που θα βασίζεται σε τεχνητή νοημοσύνη. Έχοντας πρόσβαση σε σημαντικά δεδομένα των πελατών τους και γνωρίζοντας σε σημαντικό βαθμό το ρίσκο, μπορούν όχι μόνο να πετύχουν σημαντικά αποτελέσματα από τις marketing καμπάνιες, αλλά να βελτιώσουν τη συνολική εμπειρία των πελατών τους. Σωστή χρήση των δεδομένων για τον εντοπισμό του ρίσκου NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Οι τεχνολογικά προηγμένοι ασφαλιστές «επενδύουν σε νέες πηγές δεδομένων, πλατφόρμες ανάλυσης και μηχανές αποφάσεων που τροφοδοτούνται από τεχνητή νοημοσύνη (A.I.). Έτσι έχουν παράλληλα τη δυνατότητα να προσελκύσουν, αλλά και να διατηρήσουν τους πελάτες με δελεαστικές προσφορές σύμφωνα με το lifestyle των πελατών. Το αποτέλεσμα όλων αυτών; Οι ασφαλιστικές εταιρείες θα μπορούν να εξυπηρετούν αποτελεσματικότερα τους πελάτες, ενώ οι ασφαλιζόμενοι να απολαμβάνουν μια καλύτερη εμπειρία, έχοντας και καλύτερη επικοινωνία με τους ασφαλιστές τους. Για το σκοπό αυτό, οι ασφαλιστικές εταιρείες θα μπορούν να αξιοποιήσουν κρίσιμες πληροφορίες σχετικά με το πιθανό ρίσκο μετατρέποντάς τες σε αποτελεσματικές εξατομικευμένες εκστρατείες marketing. Δικαιότερη τιμολόγηση Η συλλογή κι η ανάλυση σημαντικών δεδομένων κινητικότητας μπορεί να λύσει ένα άλλο βασικό ζήτημα που εγείρεται από τους καταναλωτές: τη σωστή και δίκαιη τιμολόγηση. Οι παραδοσιακοί παράγοντες ανάλυσης κινδύνου περιλαμβάνουν δημογραφικά δεδομένα όπως η ηλικία, το φύλο, ο ταχυδρομικός κώδικας και τα πιστωτικά αποτελέσματα. Η προσφορά εξατομικευμένων προσφορών ασφάλισης αυτοκινήτου με βάση τα δεδομένα σχετικά με τον τρόπο οδήγησης είναι μόνο ένας τρόπος για τη σωστή τιμολόγηση και την αυξημένη ικανοποίηση και τη διατήρηση των πελατών. Καλύτερη στόχευση κοινού σύμφωνα με τις συνήθειες κινητικότητας Η πρόσβαση σε δεδομένα συμπεριφοράς μπορεί να βοηθήσει τους ασφαλιστές να τμηματοποιήσουν πιο αποτελεσματικά τους πελάτες τους και να προσφέρουν αυξημένα κίνητρα με βάση τις συμπεριφορές τους. Τώρα είναι η ώρα για τους ασφαλιστές να σκεφτούν πρωτοποριακά, αξιοποιώντας νέα δεδομένα για να δημιουργήσουν πολλαπλές και εξατομικευμένες προσφορές προϊόντων. Οι συνετοί οδηγοί θα μπορούν να βαθμολογούνται και να απολαμβάνουν συγκεκριμένα προγραμμάτα επιβράβευσης. Αυτή θα μπορεί να υλοποιείται με πιο εξατομικευμένους, τρόπους βοηθώντας παράλληλα τους ασφαλιστές να διατηρήσουν τον κίνδυνο σε χαμηλά επίπεδα, βελτιώνοντας παράλληλα την οδική συμπεριφορά. Η επόμενη μέρα στο ασφαλιστικό marketing Με τον κατάλληλο τεχνολογικό συνεργάτη, οι ασφαλιστικές εταιρείες θα έχουν τη δυνατότητα για περαιτέρω καινοτομίες αξιοποιώντας στο έπακρο σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τα μοτίβα κινητικότητας των πελατών τους. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, αλλά και τη δημιουργία απολαυστικών και εξατομικευμένων εμπειριών που θα ενθαρρύνουν περαιτέρω την ασφαλή οδήγηση. Σύμφωνα με έρευνες τα επόμενα χρόνια θα εμφανιστούν νέες πλατφόρμες που θα δίνουν στους ασφαλιστές τη δυνατότητα να αποκτήσουν σημαντικές πληροφορίες από εκατομμύρια οδηγούς. Δεδομένα που έπειτα από ορθή ανάλυση θα βοηθήσουν τους ασφαλιστές να βελτιώσουν ακόμη περισσότερο το στοχευμένο marketing! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 12/06/2025 - 09:08 BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;
Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09 Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης
Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00 Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;
Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00 Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς
Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές; Οι ασφαλιστές καλούνται να αντιμετωπίσουν νέους κινδύνους και να σχεδιάσουν έξυπνες καλύψεις για την εποχή του Internet of Things (IoT). Η... Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19
AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα; Από τα προγράμματα telematics μέχρι το EU AI Act, η ασφάλιση αυτοκινήτου περνά στην εποχή της προγνωστικής τιμολόγησης και αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11
Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων; Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος... Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55
Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές για τις μειωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και την επίδρασή τους στις αποζημιώσεις; Η ταχεία... Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55
Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές Πώς οι «over-the-air» αναβαθμίσεις αλλάζουν το τοπίο στην ασφάλιση αυτοκινήτου και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές σήμερα; Η εποχή όπου... Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07
Η νέα στρατηγική κατά της απάτης με deep learning και data fusion Η ασφαλιστική απάτη δεν είναι απλώς ένα κόστος! Eίναι ένας αόρατος εχθρός που υπονομεύει την αξιοπιστία του συστήματος και μετακυλίει... Γιώργος Μούζος, 14/05/2025 - 09:02