Γιώργος Μούζος, 14/12/2021 - 09:10 facebook twitter linkedin Τεράστια επένδυση της Volvo για ανάπτυξη και κατασκευή μπαταριών! Γιώργος Μούζος, 14/12/2021 facebook twitter linkedin Η Volvo σε συνεργασία με την Northvolt ανοίγει κέντρο Έρευνας και Εξέλιξης στο Γκέτεμποργκ, στο πλαίσιο πολύ μεγάλης επένδυσης για ανάπτυξη και κατασκευή μπαταριών! H επένδυση είναι αναγκαία σε μια εποχή που η ηλεκτροκίνηση έχει τον πρώτο λόγο, με το ύψος της να φτάνει τις 30 δισεκατομμύρια Σουηδικές Κορώνες (SEK) για την ανάπτυξη και την κατασκευή μπαταριών. Το κέντρο R&D, που θα λειτουργήσει το 2022, θα δημιουργήσει εκατοντάδες θέσεις εργασίας στο Γκέτεμποργκ και καθιστά τη Volvo έναν από τους λίγους κατασκευαστές που κάνουν το σύνολο της διαδικασίας εξέλιξης και παραγωγής μπαταριών τμήμα του δυναμικού παραγωγής τους. Σε συνέχεια της συνεργασίας που ανακοινώθηκε από τις δύο εταιρείες νωρίτερα το τρέχον έτος, η Volvo και η Northvolt υπέγραψαν μία δεσμευτική συμφωνία για τη δημιουργία κοινοπραξίας με αντικείμενο την ανάπτυξη και τη βιώσιμη παραγωγή μπαταριών για τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα Volvo επόμενης γενιάς. Μετά τη δημιουργία του νέου κέντρου Έρευνας και Εξέλιξης (R&D) στο Γκέτεμποργκ, θα ακολουθήσει η κατασκευή ενός νέου εργοστασίου παραγωγής στην Ευρώπη. Αντικείμενό του θα είναι η παραγωγή προηγμένων μπαταριών επόμενης γενιάς, ειδικά εξελιγμένων για χρήση στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα Volvo και Polestar επόμενης γενιάς. Η ακριβής τοποθεσία του εργοστασίου αναμένεται να επιβεβαιωθεί στις αρχές του 2022. Το κέντρο R&D θα βρίσκεται κοντά στις εγκαταστάσεις Έρευνας και Εξέλιξης της Volvo Cars και στο υπάρχον campus καινοτομίας της Northvolt, το Northvolt Labs, στην πόλη Βεστερός της Σουηδίας. Η εγγύτητα θα διευκολύνει τις συνέργειες και θα αυξήσει την αποδοτικότητα, μέσω της ανάπτυξης τεχνολογιών για μπαταρίες. «Η συνεργασία μας με τη Northvolt διασφαλίζει την προμήθεια υψηλής ποιότητας μπαταριών βιώσιμης παραγωγής για την επόμενη γενιά των αμιγώς ηλεκτρικών Volvo», δήλωσε ο Χόκαν Σάμιουελσον, Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo. «Θα ενδυναμώσει τις δυνατότητες και τη θέση μας ενόψει του μετασχηματισμού μας σε εταιρεία αποκλειστικά ηλεκτρικών αυτοκινήτων.» Η συνεργασία θα εστιάζει στην εξέλιξη μπαταριών με γνώμονα την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αυτονομία και τους συντομότερους χρόνους φόρτισης. Οι δυο εταιρείες θα δημιουργήσουν ένα αληθινά ολοκληρωμένο (end-to-end) σύστημα μπαταριών, με την κάθετη ενσωμάτωση να είναι σημαντική, καθώς η μπαταρία είναι το εξάρτημα με το υψηλότερο κόστος σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ενώ αντιπροσωπεύει μεγάλο τμήμα του αποτυπώματος άνθρακα. Όσον αφορά το κοινό τους εργοστάσιο μπαταριών, η Volvo και η Northvolt βρίσκονται στην τελική φάση μιας διαδικασίας επιλογής για την εξεύρεση κατάλληλης τοποθεσίας στην Ευρώπη. Το εργοστάσιο θα έχει ετήσια δυναμικότητα έως 50 γιγαβατώρες (GWh), προμηθεύοντας με μπαταρίες περίπου μισό εκατομμύριο αυτοκίνητα ανά έτος. Η κατασκευή του θα ξεκινήσει το 2023, με επίτευξη παραγωγής σε μεγάλη κλίμακα το 2026, ενώ αναμένεται να απασχολεί έως 3.000 ανθρώπους. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους Όταν ένα «αστεράκι» 2 εκατοστών μπορεί να κοστίσει χιλιάδες ευρώ, αλλά το κυριότερο την αξιοπιστία σας ως ασφαλιστές. Οι περισσότεροι ασφαλισμένοι... Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50
Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας; Ένα στοιχείο ασφαλείας που πολλοί δεν γνωρίζουν, αλλά επηρεάζει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις περισσότερο από όσο νομίζετε. Οι μαύρες κουκίδες γύρω από... Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45