close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Carglass® στην «Πανελλαδική Ημερίδα Εξυπηρέτησης Πελάτη»
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
25/11/2021 - 11:24
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Carglass® στην «Πανελλαδική Ημερίδα Εξυπηρέτησης Πελάτη»

Nextdeal newsroom, 25/11/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

H Carglass® Ελλάδος συμμετείχε στην «Πανελλαδική Ημερίδα Εξυπηρέτησης Πελάτη» που διοργανώθηκε υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών. 

Την εταιρεία εκπροσώπησε ο Κώστας Σταθοκωστόπουλος, Customer Contact Center Manager της Carglass® Ελλάδος, ο οποίος μοιράστηκε με τα μέλη του ΕΙΕΠ τον τρόπο με τον οποίο το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Carglass® μετατρέπει ένα δυσάρεστο συμβάν, όπως είναι η θραύση κρυστάλλου, σε μια ευχάριστη εμπειρία εξυπηρέτησης. Το ταξίδι του πελάτη ξεκινά από την πρώτη στιγμή που θα έρθει σε επαφή με την Carglass®, μέσα από τα πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας της εταιρείας, και ολοκληρώνεται μετά το πέρας του ραντεβού, που θα αφήσει την αξιολόγησή του.

Η Carglass® έχει αναπτύξει ένα διακαναλικό σύστημα επικοινωνίας, το οποίο συγκεντρώνει τις πληροφορίες και τα στοιχεία των πελατών σε μια ενιαία κεντρικοποιημένη πληροφοριακή βάση. Το πολυβραβευμένο Omni-channel σύστημα της Carglass® συνεισφέρει στην αμφίδρομη επικοινωνία, στην αμεσότητα και στην ταχύτητα απόκρισης σε κάθε αίτημα, για μια ενιαία και αδιάλειπτη εμπειρία εξυπηρέτησης. Σε κάθε στάδιο της διαδικασίας, οι πελάτες λαμβάνουν προσωποποιημένη πληροφόρηση σε κάθε επικοινωνία τους με την εταιρεία, χωρίς να χρειάζεται να επαναλαμβάνουν το περιστατικό ή τα στοιχεία τους.

Για την Carglass® αποτελεί προτεραιότητα η προσφορά ολιστικής και εξατομικευμένης εμπειρίας εξυπηρέτησης σε κάθε περιστατικό, με υπευθυνότητα και ασφάλεια. 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Carglass
  • Πανελλαδική Ημερίδα Εξυπηρέτησης Πελάτη
  • Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • CARGLASS : Διαχωρίζει της θέση της σχετικά με email άλλου παρόχου με θέμα «Πρόσκληση σε Workshop»
    Nextdeal newsroom, 9/11/2021

    CARGLASS : Διαχωρίζει της θέση της σχετικά με email άλλου παρόχου με θέμα «Πρόσκληση σε Workshop»

  • Η Carglass® Ελλάδος συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2021
    Nextdeal newsroom, 21/10/2021

    Η Carglass® Ελλάδος συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2021

  • Carglass®: Παροχή Βοήθειας σε Πυροσβεστικές Δυνάμεις & Πυρόπληκτους

    Carglass®: Παροχή Βοήθειας σε Πυροσβεστικές Δυνάμεις & Πυρόπληκτους

    Η Carglass® Ελλάδος στάθηκε έμπρακτα στο πλευρό των πυροσβεστικών δυνάμεων στην Βαρυμπόμπη και των πυρόπληκτων στην Εύβοια, στις πολυήμερες πυρκαγιές...
    Nextdeal newsroom, 30/09/2021 - 12:28 30/9/2021
  • Carglass®: 30 Χρόνια από την 1η επισκευή παρμπρίζ

    Carglass®: 30 Χρόνια από την 1η επισκευή παρμπρίζ

    Τρεις δεκαετίες έχουν περάσει από την ημέρα που πραγματοποιήθηκε η πρώτη επισκευή παρμπρίζ από το Belron® Group, τη μητρική εταιρεία...
    Nextdeal newsroom, 28/06/2021 - 11:00 28/6/2021
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Audi: Καθρεφτίζει αυτό που είσαι - Στην καρδιά της πόλης, η καρδιά της καινοτομίας
16:00 Audi: Καθρεφτίζει αυτό που είσαι - Στην καρδιά της πόλης, η καρδιά της καινοτομίας
  • 15:54 2 Gold και 1 Silver βραβείo για την Deloitte στα BITE Awards 2025 για έργα που αφορούν εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης
  • 15:39 Ένα Τρεχαντηράκι!
  • 15:11 Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 22 έως 26 Σεπτεμβρίου
  • 13:15 Προετοιμασία για συνταξιοδότηση - 3 συμβουλές από την Allianz
  • 13:08 Εορτασμός με τιμές για τα 100 χρόνια του κτιρίου του Γυμνασίου Γαβαλούς
  • 13:05 “Πιο Δυνατοί από Ποτέ” - Εκπαιδευτική Ημερίδα Δυναμικού Πωλήσεων ERB CYPRIALIFE
  • 13:00 Σε υψηλά επίπεδα οι πωλήσεις από απόσταση λέει το ΚΕ.Π.ΚΑ.- Λίγα τα παράπονα για τις αποζημιώσεις ασφαλιστικών
  • 12:49 Ευπάλιο Φωκίδας: «Οι εισβολείς θα πυροβολούνται και θα θάβονται επιτόπου», προειδοποιεί πινακίδα!
  • 12:41 Συλλογος Εργαζομένων ERGO-ΟΑΣΕ: Εκδήλωση ενημέρωσης για την συλλογική σύμβαση και το ΤΕΑΕΑΠΑΕ
  • 11:11 ΟΕΕ: Προβληματισμός από την τελική απόφαση εισαγωγής του Οικονομικού Εγγραμματισμού στα σχολεία
  • 11:01 Νέα θεματική ενότητα στην Αστυνομική Ακαδημία για την ελευθερία της έκφρασης και την ασφάλεια των δημοσιογράφων - Σύνδεση με το έργο της Task Force της ΓΓΕΕ και συνεργασία με UNESCO & ICSJ
  • 10:56 Παρέμβαση Σαμαρά για τον απεργό πείνας πατέρα θύματος των Τεμπών έξω από τη Βουλή
  • 10:44 ΕΑΕΕ: Αποφάσεις στη νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα
  • 10:39 «Μένουμε Ελλάδα» το μήνυμα του Χασέν Φεκί της Groupama - Στόχος η κορυφή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
  • 09:54 Ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union
  • 09:50 Η Αυστριακή GRAWE διευρύνει την παρουσία της στην Κυπριακή αγορά - Η Prime Insurance είναι πλέον μέλος του Ομίλου GRAWE
  • 09:40 Εσύ ξέρεις τι ακούν οι άλλοι όταν μιλάμε για ασφάλεια;
  • 09:28 3 διακρίσεις για τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στα BITE Awards 2025!
  • 09:25 «Παιχνίδια» με την οικονομία, η «ώρα» της Moody΄s, τα εύσημα του ΟΟΣΑ και ο «ΔΑΙΔΑΛΟΣ», μετά τη Γαλλία και η Γερμανία(;) και τα νέα υψηλά της Wall Street
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 16/9 Η Εθνική Ασφαλιστική ενδυναμώνει τη διοικητική της ομάδα
  2. 19/9 «Μένουμε Ελλάδα» το μήνυμα του Χασέν Φεκί της Groupama - Στόχος η κορυφή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
  3. 19/9 Ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union
  4. 18/9 Η Εθνική Ασφαλιστική αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών των εταιριών Elysee
  5. 17/9 Οι τρεις μεγάλες προκλήσεις των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
  6. 16/9 Νικόλαoς Κόκκινος («Λάμπρος Κόκκινος Insurance Brokers»): Προχωράμε σε νέα στρατηγική συνεργασία
  7. 17/9 Μία συναυλία για τον Γρηγόρη Μπιθικώτση

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube