Γιώργος Μούζος, 1/11/2021 - 13:39 facebook twitter linkedin Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της τηλεματικής που πρέπει να λέτε στους πελάτες σας! Γιώργος Μούζος, 1/11/2021 facebook twitter linkedin Με το πελατειακό κοινό να πιέζει συνεχώς για χαμηλότερα ασφάλιστρα αυτοκινήτου, η πλέον ενδεδειγμένη λύση ακούει στο όνομα τηλεματική! Η νέα και πολλά υποσχόμενη τεχνολογία συμπληρώνει ιδανικά την ασφάλεια βάσει χρήσης, ώστε ο εκάστοτε πελάτης να πληρώνει για όσο χρησιμοποιεί το αυτοκίνητό του, αλλά και σύμφωνα με το πόσο σωστή και ασφαλής είναι η οδική συμπεριφορά του. Εσείς ως επαγγελματίες του κλάδου θα πρέπει να ενημερώνετε συνεχώς τους πελάτες σας για τις νέες τεχνολογίες που υπάρχουν και τους επιτρέπουν να μειώσουν σημαντικά τα ασφαλιστικά τους κόστη. Παρακάτω θα σας παραθέσουμε τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που θα πρέπει να γνωστοποιείτε στους πελάτες σας και αφορούν την τηλεματική τεχνολογία. Ας τα δούμε αναλυτικότερα: Τα ασφάλιστρα προσαρμόζονται στον πελάτη! Ένα από τα σημαντικότερα οφέλη της ασφάλισης τηλεματικής είναι πως το κόστος ασφάλισης τηλεματικής υπολογίζεται σύμφωνα με τα δεδομένα του εκάστοτε πελάτη έπειτα από την ορθή ανάλυση κινδύνου. Έτσι αν ο πελάτης σας είναι ένας συνετός οδηγός που δεν τρέχει και δεν ρισκάρει στο δρόμο, τότε ανάλογα μειωμένο θα είναι και το κόστος ασφάλισής του. Ασφάλιση σύμφωνα με τη χρήση Ένα ακόμα όφελος της τηλεματικής, είναι η ασφάλιση σύμφωνα με τη χρήση που κάνει ο εκάστοτε οδηγός. Μια ανάγκη που γιγαντώθηκε τις μέρες της πανδημίας και του lockdown, με τους οδηγούς που είχαν συμβατικά συμβόλαια να πληρώνουν το κανονικό ασφάλιστρο παρά το γεγονός πως τα αυτοκίνητά τους ήταν παρκαρισμένα για μήνες. Με την ασφάλιση βάσει χρήσης ο κάτοχος του αυτοκινήτου πληρώνει το ασφάλιστρο που του αναλογεί ανάλογα με τη χρήση που κάνει. Τόσο απλά! Επιπλέον οφέλη της τηλεματικής! Κάτι ακόμα που θα πρέπει να τονίσετε στους πελάτες σας, είναι πως οι συσκευές τηλεματικής μπορούν πέρα από τη συμπεριφορά τους, να ελέγχουν ακόμα και την κατάσταση του αυτοκινήτου τους. Οι συσκευές καταγραφής ελέγχουν επιπλέον τυχόν προβλήματα συντήρησης ή βλάβες που μπορεί να έχουν προκύψει και να μην τις γνωρίζει ο οδηγός. Στοιχείο που ενισχύει ακόμα περισσότερο την ασφάλεια του οδηγού, αλλά και των επιβατών! Και μην ανησυχείτε για τα δεδομένα σας, μιας και τα κυριότερα που συλλέγουν οι συσκευές τηλεματικής είναι: Τρέχοντα δεδομένα τοποθεσίας & ιστορικό Μέση ταχύτητα, διανυθείσα απόσταση, χρόνος στο δρόμο κ.α. Συμπεριφορά οδηγού Ειδοποιήσεις συντήρησης Ειδοποιήσεις σε αδράνεια Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00 Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25 Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;
Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας! Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω... Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι... Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47
Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις! Δίνει ο πελάτης σας στο ανήλικο παιδί του το αυτοκίνητο, έστω και για έναν γύρο στο τετράγωνο; Ενημερώστε τον πως... Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03
Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ Μια «αθώα» συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού, περιπλέκει τις αποζημιώσεις και φουσκώνει τον δείκτη ζημιών. Πώς πρέπει να συμβουλέψετε... Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55
Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας; Μήπως η ανανέωση κρίνεται και από άλλους παράγοντες και δεν είναι μόνο θέμα τιμής; Πώς μπορείτε να διατηρήσετε το χαρτοφυλάκιο... Γιώργος Μούζος, 17/09/2025 - 08:57