Γιώργος Μούζος, 14/4/2021 - 13:46 facebook twitter linkedin Ποια είναι η νέα τεχνολογία γύρω από την αυτόνομη οδήγηση και πόσο σημαντική είναι για τον ασφαλιστικό κλάδο; Γιώργος Μούζος, 14/4/2021 facebook twitter linkedin Μια σημαντική συνεργασία μεταξύ της Volvo και της NVIDIA, η οποία θα ενσωματωθεί τα νέα αυτόνομα Volvo τα οποία θα λειτουργούν με τεχνολογία NVIDIA DRIVE Orin. Η Volvo επεκτείνει τη συνεργασία της με την NVIDIA, προκειμένου να κάνει χρήση της NVIDIA DRIVE Orin™ στα επόμενης γενιάς μοντέλα Volvo. Πρόκειται για τεχνολογία «συστήματος σε μικροκύκλωμα» (system-on-a-chip – SoC), με την οποία θα λειτουργεί ο υπολογιστής αυτόνομης οδήγησης. Η μεγάλη υπολογιστική ισχύς είναι προαπαιτούμενο για την ασφαλή αυτόνομη οδήγηση. Η NVIDIA DRIVE Orin, μία υπολογιστική πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης, πρωτοποριακή για τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ικανή να διενεργεί έναν πρωτόγνωρο αριθμό 254 τρισεκατομμυρίων πράξεων ανά δευτερόλεπτο (254 tera). Η Volvo σκοπεύει να γίνει ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που θα χρησιμοποιεί NVIDIA DRIVE Orin για τη νέα γενιά των μοντέλων της, τα οποία βασίζονται στην επόμενη πλατφόρμα σπονδυλωτής αρχιτεκτονικής, SPA2. Το πρώτο αυτοκίνητο που θα εξοπλίζεται με την τεχνολογία συστήματος σε μικροκύκλωμα είναι το Volvo XC90 επόμενης γενιάς, το οποίο θα παρουσιαστεί το επόμενο έτος. «Πιστεύουμε ότι η συνεργασία με τις κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας στον κόσμο θα μας επιτρέψει να κατασκευάσουμε τα καλύτερα δυνατά Volvo», δήλωσε ο Henrik Green, Επικεφαλής Τεχνολογίας στη Volvo. «Με τη βοήθεια της τεχνολογίας NVIDIA DRIVE Orin, μπορούμε να πετύχουμε ένα ακόμη υψηλότερο επίπεδο ασφαλείας στην επόμενη γενιά των αυτοκινήτων μας». Τα σχέδια της Volvo για τη χρήση της NVIDIA DRIVE Orin στον υπολογιστή αυτόνομης οδήγησης συνδέονται με την δέσμευση της εταιρείας για την επίτευξη των υψηλότερων δυνατών προτύπων ασφαλείας. Ο υπολογιστής που λειτουργεί με NVIDIA DRIVE Orin είναι ζωτικό στοιχείο για την επίτευξη ασφαλούς αυτόνομης οδήγησης με δυνατότητα διαρκούς αναβάθμισης. Η τεχνολογία θα συνδυάζεται με λογισμικό που αναπτύσσεται in-house από την Zenseact, την εταιρεία της Volvo που αναπτύσσει λογισμικό αυτόνομης οδήγησης, καθώς και εφεδρικά συστήματα για τα φρένα και το σύστημα διεύθυνσης. Η επιπλέον υπολογιστική ισχύς και η επεξεργασία γραφικών που προσφέρει η NVIDIA DRIVE Orin κάνουν δυνατή τη χρήση εξελιγμένων σετ αισθητήρων που απαιτούνται για την αυτόνομη οδήγηση. Χαρακτηριστικά που ενισχύουν την ασφάλεια κατά την οδήγηση, κάτι που εν γένει μειώνει τις αποζημιώσεις από τροχαία ατυχήματα. Η πλατφόρμα SPA2 της Volvo Cars θα είναι επεκτάσιμη για αυτόνομη οδήγηση από την έναρξη της παραγωγής. Η λειτουργία αυτόνομης οδήγησης χωρίς επιτήρηση, Highway Pilot, θα ενεργοποιείται όταν είναι εξακριβωμένο ότι είναι ασφαλές, σε συγκεκριμένες γεωγραφικές τοποθεσίες και συνθήκες. Ο επεξεργαστής NVIDIA DRIVE Xavier SoC θα διαχειρίζεται ζωτικές λειτουργίες του αυτοκινήτου, όπως το βασικό λογισμικό, η διαχείριση ενέργειας και η υποβοήθηση οδηγού. Συνεργάζεται με τον υπολογιστή αυτόνομης οδήγησης που λειτουργεί με NVIDIA DRIVE Orin και εστιάζει σε καθήκοντα που απαιτούν εντατικό υπολογισμό, όπως η τεχνητή όραση και η επεξεργασία δεδομένων από το LiDAR, παρέχοντας το υψηλό επίπεδο ασφαλείας που απαιτείται για την αυτόνομη οδήγηση. Η επόμενη εξελιγμένη γενιά αυτοκινήτων Η Volvo συγκεντρώνει τους υπολογιστές στα επόμενης γενιάς αυτοκίνητά της, ώστε να τα καταστήσει πιο ασφαλή, προσωποποιημένα και περισσότερο βιώσιμα, εξασφαλίζοντας και τη διαρκή τους βελτίωση. Το πέρασμα σε μια κεντρική υπολογιστική αρχιτεκτονική μειώνει την πολυπλοκότητα. Αντί να βασίζεται σε πολλαπλές ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου, διάσπαρτες στο αυτοκίνητο, για τον έλεγχο των διάφορων λειτουργιών και συστημάτων, μεγάλο μέρος του λογισμικού αναπτύσσεται πλέον in-house και εγκαθίσταται σε έναν κεντρικό υπολογιστή μέσα στο αυτοκίνητο. Αυτό επιτρέπει πιο συχνές βελτιώσεις, αλλά και την ανάπτυξη χαρακτηριστικών μέσω ασύρματων (Over-The-Air) αναβαθμίσεων. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 20/06/2025 - 09:05 Η Τεχνητή Νοημοσύνη αναδιατυπώνει τους κανόνες της ασφάλισης οχημάτων
Γιώργος Μούζος, 16/06/2025 - 09:00 Ανάλυση τηλεματικών δεδομένων: Το «κλειδί» για μείωση ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
Γιώργος Μούζος, 12/06/2025 - 09:08 BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;
Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09 Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης
Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις; Η τεχνολογία blockchain υπόσχεται επανάσταση στη διαχείριση απαιτήσεων, μειώνοντας δραστικά την απάτη και το κόστος για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Οι ψευδείς... Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00
Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς Η ραγδαία άνοδος των υβριδικών αλλάζει τους όρους εκτίμησης κινδύνου και απαιτεί από τους ασφαλιστές νέες στρατηγικές, τεχνογνωσία και εργαλεία. Μέχρι... Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00
Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές; Οι ασφαλιστές καλούνται να αντιμετωπίσουν νέους κινδύνους και να σχεδιάσουν έξυπνες καλύψεις για την εποχή του Internet of Things (IoT). Η... Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19
AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα; Από τα προγράμματα telematics μέχρι το EU AI Act, η ασφάλιση αυτοκινήτου περνά στην εποχή της προγνωστικής τιμολόγησης και αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11
Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων; Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος... Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55
Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές για τις μειωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και την επίδρασή τους στις αποζημιώσεις; Η ταχεία... Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55