Γιώργος Μούζος, 14/4/2021 - 13:46 facebook twitter linkedin Ποια είναι η νέα τεχνολογία γύρω από την αυτόνομη οδήγηση και πόσο σημαντική είναι για τον ασφαλιστικό κλάδο; Γιώργος Μούζος, 14/4/2021 facebook twitter linkedin Μια σημαντική συνεργασία μεταξύ της Volvo και της NVIDIA, η οποία θα ενσωματωθεί τα νέα αυτόνομα Volvo τα οποία θα λειτουργούν με τεχνολογία NVIDIA DRIVE Orin. Η Volvo επεκτείνει τη συνεργασία της με την NVIDIA, προκειμένου να κάνει χρήση της NVIDIA DRIVE Orin™ στα επόμενης γενιάς μοντέλα Volvo. Πρόκειται για τεχνολογία «συστήματος σε μικροκύκλωμα» (system-on-a-chip – SoC), με την οποία θα λειτουργεί ο υπολογιστής αυτόνομης οδήγησης. Η μεγάλη υπολογιστική ισχύς είναι προαπαιτούμενο για την ασφαλή αυτόνομη οδήγηση. Η NVIDIA DRIVE Orin, μία υπολογιστική πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης, πρωτοποριακή για τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ικανή να διενεργεί έναν πρωτόγνωρο αριθμό 254 τρισεκατομμυρίων πράξεων ανά δευτερόλεπτο (254 tera). Η Volvo σκοπεύει να γίνει ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που θα χρησιμοποιεί NVIDIA DRIVE Orin για τη νέα γενιά των μοντέλων της, τα οποία βασίζονται στην επόμενη πλατφόρμα σπονδυλωτής αρχιτεκτονικής, SPA2. Το πρώτο αυτοκίνητο που θα εξοπλίζεται με την τεχνολογία συστήματος σε μικροκύκλωμα είναι το Volvo XC90 επόμενης γενιάς, το οποίο θα παρουσιαστεί το επόμενο έτος. «Πιστεύουμε ότι η συνεργασία με τις κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας στον κόσμο θα μας επιτρέψει να κατασκευάσουμε τα καλύτερα δυνατά Volvo», δήλωσε ο Henrik Green, Επικεφαλής Τεχνολογίας στη Volvo. «Με τη βοήθεια της τεχνολογίας NVIDIA DRIVE Orin, μπορούμε να πετύχουμε ένα ακόμη υψηλότερο επίπεδο ασφαλείας στην επόμενη γενιά των αυτοκινήτων μας». Τα σχέδια της Volvo για τη χρήση της NVIDIA DRIVE Orin στον υπολογιστή αυτόνομης οδήγησης συνδέονται με την δέσμευση της εταιρείας για την επίτευξη των υψηλότερων δυνατών προτύπων ασφαλείας. Ο υπολογιστής που λειτουργεί με NVIDIA DRIVE Orin είναι ζωτικό στοιχείο για την επίτευξη ασφαλούς αυτόνομης οδήγησης με δυνατότητα διαρκούς αναβάθμισης. Η τεχνολογία θα συνδυάζεται με λογισμικό που αναπτύσσεται in-house από την Zenseact, την εταιρεία της Volvo που αναπτύσσει λογισμικό αυτόνομης οδήγησης, καθώς και εφεδρικά συστήματα για τα φρένα και το σύστημα διεύθυνσης. Η επιπλέον υπολογιστική ισχύς και η επεξεργασία γραφικών που προσφέρει η NVIDIA DRIVE Orin κάνουν δυνατή τη χρήση εξελιγμένων σετ αισθητήρων που απαιτούνται για την αυτόνομη οδήγηση. Χαρακτηριστικά που ενισχύουν την ασφάλεια κατά την οδήγηση, κάτι που εν γένει μειώνει τις αποζημιώσεις από τροχαία ατυχήματα. Η πλατφόρμα SPA2 της Volvo Cars θα είναι επεκτάσιμη για αυτόνομη οδήγηση από την έναρξη της παραγωγής. Η λειτουργία αυτόνομης οδήγησης χωρίς επιτήρηση, Highway Pilot, θα ενεργοποιείται όταν είναι εξακριβωμένο ότι είναι ασφαλές, σε συγκεκριμένες γεωγραφικές τοποθεσίες και συνθήκες. Ο επεξεργαστής NVIDIA DRIVE Xavier SoC θα διαχειρίζεται ζωτικές λειτουργίες του αυτοκινήτου, όπως το βασικό λογισμικό, η διαχείριση ενέργειας και η υποβοήθηση οδηγού. Συνεργάζεται με τον υπολογιστή αυτόνομης οδήγησης που λειτουργεί με NVIDIA DRIVE Orin και εστιάζει σε καθήκοντα που απαιτούν εντατικό υπολογισμό, όπως η τεχνητή όραση και η επεξεργασία δεδομένων από το LiDAR, παρέχοντας το υψηλό επίπεδο ασφαλείας που απαιτείται για την αυτόνομη οδήγηση. Η επόμενη εξελιγμένη γενιά αυτοκινήτων Η Volvo συγκεντρώνει τους υπολογιστές στα επόμενης γενιάς αυτοκίνητά της, ώστε να τα καταστήσει πιο ασφαλή, προσωποποιημένα και περισσότερο βιώσιμα, εξασφαλίζοντας και τη διαρκή τους βελτίωση. Το πέρασμα σε μια κεντρική υπολογιστική αρχιτεκτονική μειώνει την πολυπλοκότητα. Αντί να βασίζεται σε πολλαπλές ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου, διάσπαρτες στο αυτοκίνητο, για τον έλεγχο των διάφορων λειτουργιών και συστημάτων, μεγάλο μέρος του λογισμικού αναπτύσσεται πλέον in-house και εγκαθίσταται σε έναν κεντρικό υπολογιστή μέσα στο αυτοκίνητο. Αυτό επιτρέπει πιο συχνές βελτιώσεις, αλλά και την ανάπτυξη χαρακτηριστικών μέσω ασύρματων (Over-The-Air) αναβαθμίσεων. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19 Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές;
Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11 AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα;
Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55 Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση
Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές Πώς οι «over-the-air» αναβαθμίσεις αλλάζουν το τοπίο στην ασφάλιση αυτοκινήτου και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές σήμερα; Η εποχή όπου... Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07
Η νέα στρατηγική κατά της απάτης με deep learning και data fusion Η ασφαλιστική απάτη δεν είναι απλώς ένα κόστος! Eίναι ένας αόρατος εχθρός που υπονομεύει την αξιοπιστία του συστήματος και μετακυλίει... Γιώργος Μούζος, 14/05/2025 - 09:02
Πώς τα Big Data μεταμορφώνουν τις ασφαλίσεις αυτοκινήτων: Από την πρόβλεψη ατυχημάτων στην εξατομίκευση τιμολογίων Οι ασφαλιστικές αξιοποιούν πλέον τα δεδομένα για να προσφέρουν δίκαιες και κερδοφόρες πολιτικές. Τι σημαίνει αυτό για τον κλάδο; Η δυνατότητα... Γιώργος Μούζος, 12/05/2025 - 08:54
Τα τέσσερα mega-trends που αναδιαμορφώνουν την ασφάλιση οχημάτων ως το 2030 Η ασφάλιση οχημάτων βρίσκεται σε κομβικό σταυροδρόμι. Μέχρι το 2030, τέσσερις ισχυρές τάσεις θα έχουν αναδιαμορφώσει το τοπίο: από τον... Γιώργος Μούζος, 09/05/2025 - 09:06
smart #5: Το νέο premium SUV που αλλάζει τους κανόνες στα ηλεκτρικά οχήματα! Το πρώτο μεσαίο SUV της smart προσφέρει κορυφαία τεχνολογία, ασφάλεια και άνεση και δημιουργεί νέα δεδομένα για τους επαγγελματίες της... Γιώργος Μούζος, 02/05/2025 - 08:59
Ποιος ευθύνεται όταν το αυτοκίνητο οδηγεί μόνο του; Η αυτόνομη οδήγηση αλλάζει τα πάντα στην ασφάλιση οχημάτων: νέες ευθύνες, νέες προκλήσεις και ευκαιρίες για τους ασφαλιστές. Η πρόοδος της... Γιώργος Μούζος, 28/04/2025 - 09:04