close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ξεκινούν μέσα σε τρεις μήνες οι εργασίες για τη Γραμμή 4 - Εργοτάξιο του Μετρό και στην πλατεία Εξαρχείων
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
18/2/2021 - 20:40
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ξεκινούν μέσα σε τρεις μήνες οι εργασίες για τη Γραμμή 4 - Εργοτάξιο του Μετρό και στην πλατεία Εξαρχείων

Nextdeal newsroom, 18/2/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Εργοτάξιο του Μετρό και στην πλατεία Εξαρχείων, προανήγγειλε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής, ενημερώνοντας τα μέλη της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής για την Γραμμή 4 του Μετρό, «Άλσος Βεΐκου - Γουδή», οι πρόδρομες εργασίες στην οποία θα ξεκινήσουν εντός τριμήνου.

«Ναι θα στήσουμε εργοτάξιο του Μετρό στην πλατεία Εξαρχείων. Και νομίζω ότι αυτό πρέπει να το αποφασίσουμε και να το συμφωνήσουμε όλοι σε αυτή την αίθουσα», δήλωσε ο κ. Καραμανλής. Τόνισε ότι αυτό θα προχωρήσει για δύο βασικούς λόγους:

«Πρώτον δεν έχουμε δικαίωμα να αφήσουμε καμία περιοχή της Αθήνας, πόσο μάλλον τα Εξάρχεια, χωρίς να δώσουμε πραγματική ευκαιρία για ανάπτυξη. Θυμηθείτε τι έγινε σε άλλες περιοχές, όπου πήγε το Μετρό. Για παράδειγμα το Γκάζι» ανέφερε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

«Καμία περιοχή στο ημίφως της γκετοποίησης και στο σκοτάδι κάποιων ιδεολογικών εμμονών»

«Δεύτερον, αν οι πολίτες έχουν δικαίωμα στην ανάπτυξη, μία συντεταγμένη και ευνομούμενη Πολιτεία έχει και μία άλλη υποχρέωση: Να μην αφήσει οποιαδήποτε περιοχή στο ημίφως της γκετοποίησης και στο σκοτάδι κάποιων ιδεολογικών εμμονών», συνέχισε και πρόσθεσε:

«Επειδή θα στηθούν στο επόμενο τρίμηνο τα πρώτα συνέργεια σε πάρα πολλές περιοχές της Αθήνας και μία από αυτές θα είναι και η πλατεία Εξαρχείων, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι η κυβέρνηση δεν πρόκειται να κάνει πίσω και θα ήθελα και τη συμπαράσταση όλων των κομμάτων του Κοινοβουλίου, για να ξεπεράσουμε τις όποιες αντιδράσεις μπορεί και να υπάρξουν».

Πού θα «στηθούν» τα πρώτα εργοτάξια της Γραμμής 4 του Μετρό 

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σημείωσε ότι ο φάκελος για τις πρόδρομες εργασίες στη Γραμμή 4 έχει ήδη εγκριθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο και μπορούν να ξεκινήσουν άμεσα οι εργασίες με την ανάπτυξη των πρώτων εργοταξιακών χώρων στη Βεΐκου και την Κατεχάκη, εκτός από τα Εξάρχεια.

Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε ότι μετά από παλινωδίες και καθυστερήσεις ετών, η σημερινή Κυβέρνηση κατάφερε να ξεμπλοκάρει το έργο. Ανέφερε ότι η «Αττικό Μετρό Α.Ε» βρίσκεται τώρα στο στάδιο ελέγχου των δικαιολογητικών κατακύρωσης του Προσωρινού Αναδόχου του διεθνή Διαγωνισμού και πως η Αττικό Μετρό είναι έτοιμη να ξεκινήσει, με ξεχωριστή σύμβαση, τις πρόδρομες εργασίες. Έτσι σήμερα, μετά από μια μακρά διαγωνιστική διαδικασία που ουσιαστικά προχώρησε τους τελευταίους 18 μήνες, είναι όλα έτοιμα για τη σύναψη σύμβασης με Συμφωνία Πλαίσιο που περιλαμβάνει τις απαραίτητες μελέτες, τις μετατοπίσεις των δικτύων Οργανισμών Κοινής Ωφελείας (Ο.Κ.Ω) και τις αρχαιολογικές εργασίες του A' τμήματος  της Γραμμής 4, «Άλσος Βεΐκου – Γουδή».

Ανέφερε επίσης ότι το έργο περιλαμβάνει ένα νέο Κέντρο Ελέγχου για τη Γραμμή 4, με την προοπτική ενσωμάτωσης των Γραμμών 1, 2 και 3, καθώς και κτίριο συντήρησης και επισκευών των νέων συρμών.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Πώς η Γραμμή 4 του Μετρό θα αλλάξει την Αθήνα - 60.000 λιγότερα ΙΧ στους δρόμους

Η Γραμμή 4 του Μετρό, επισήμανε επίσης ο κ. Καραμανλής, θα αλλάξει το συγκοινωνιακό χάρτη της πόλης και θα διευκολύνει τις μετακινήσεις εκατομμυρίων συμπολιτών μας, αφήνοντας παράλληλα ένα θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Ενδεικτικά ανέφερε ότι η μέγιστη ημερήσια μείωση των αυτοκινήτων υπολογίζεται σε 60.000 οχήματα, η μέση εξοικονομούμενη ημερήσια ενέργεια υπολογίζεται σε 1.216 μεγαβατώρες, η μέση ημερήσια μείωση του διοξειδίου του άνθρακα υπολογίζεται σε 318 τόνους, ενώ παράλληλα το έργο αυτό θα «τονώσει» την αγορά και θα δημιουργήσει χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας.

Υπενθυμίζεται ότι η Γραμμή 4 του Μετρό «Άλσος Βεΐκου - Γουδή» έχει μήκος 13 χλμ και περιλαμβάνει 15 νέους σταθμούς, με προοπτική ενσωμάτωσης και των Γραμμών 1, 2 και 3, αλλά και μελλοντικών αυτόματων νέων γραμμών και του Τραμ.

Λελογισμένα και αντίστοιχα με τις προσφερόμενες υπηρεσίες τα διόδια στην Εγνατία Οδό 

Ο κ. Καραμανλής ενημέρωσε την Επιτροπή και σχετικά με τη Συμφωνία -πλαίσιο για τη λειτουργία και τα διόδια της Εγνατίας Οδού.

Ανέφερε ότι σήμερα στο συγκεκριμένο οδικό δίκτυο, συνολικού μήκους 1.000 χλμ, λειτουργούν 18 σταθμοί διοδίων και προγραμματίζεται να λειτουργήσουν και άλλοι δύο νέοι μετωπικοί σταθμοί, στο Νησέλι και την Καβάλα. Επίσης σημείωσε ότι, σύμφωνα με την ΚΥΑ του 2017, δηλαδή επί Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, θα λειτουργούν και 43 πλευρικοί σταθμοί διοδίων.

Υπενθύμισε ότι ο αρχικός σχεδιασμός το 2014 περιελάμβανε μόνο μετωπικούς σταθμούς διοδίων, αρχικά εννέα και στη συνέχεια 13. Όμως μετά ο ΣΥΡΙΖΑ που ως αξιωματική αντιπολίτευση στήριξε το κίνημα «Δεν πληρώνω» και έλεγε ότι δεν θα βάλει καθόλου διόδια, ήρθε στην κυβέρνηση και αύξησε τα διόδια σε 63 και το κόστος στα πέντε λεπτά του ευρώ ανά χιλιόμετρο.

Ο κ. Καραμανλής εξήγησε ότι η σημερινή Κυβέρνηση διαπραγματεύτηκε με τους θεσμούς και αντί για πέντε λεπτά του ευρώ ανά χιλιόμετρο από την πρώτη στιγμή όπως είχε συμφωνηθεί από το ΣΥΡΙΖΑ, η χρέωση θα είναι καταρχάς στα τρία λεπτά και σταδιακά θα αυξάνεται. Και αυτό με το επιχείρημα ότι η τιμή των διοδίων θα πρέπει να αντιστοιχεί με το επίπεδο των υπηρεσιών που παρέχονται και σταδιακά θα ανεβαίνει ανάλογα με τη βελτίωση τους. «Από τη μία λοιπόν είχαμε μία Κυβέρνηση που έλεγε ότι δεν θα δεχόταν την πολιτική των διοδίων, τελικά έκανε τα 13 διόδια πάνω από 60. Και από την άλλη μία Κυβέρνηση, η οποία αποδέχεται τη λογική πως ο χρήστης πληρώνει, αλλά ένα τίμημα λελογισμένο και ένα τίμημα που να ανταποκρίνεται στις υπηρεσίες, τις οποίες προσφέρει ο παραχωρησιούχος».

Στις υπηρεσίες λειτουργίας των σταθμών διοδίων της Εγνατίας Οδού περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων: η διάθεση του απαραίτητου προσωπικού για την είσπραξη των τελών διοδίων, η διάθεση προσωπικού για την λειτουργία των Σημείων Εξυπηρέτησης Συνδρομητών, οι υπηρεσίες εφαρμογής πομποδέκτη, οι υπηρεσίες μεταφοράς, καταμέτρησης και κατάθεσης των εισπράξεων, οι υπηρεσίες καθαριότητας των σταθμών διοδίων, η προμήθεια των στολών εργασίας του προσωπικού, καθώς και η προμήθεια των απαιτούμενων αναλώσιμων για τη λειτουργία των σταθμών διοδίων. Επίσης, ο ανάδοχος θα παρέχει υπηρεσίες εμπορικής πολιτικής, εξοπλισμού γραφείου, εξοπλισμό και λοιπές υπηρεσίες.

Ο κ. Κώστας Καραμανλής επισήμανε ότι ο σχετικός διαγωνισμός προκηρύχθηκε μέσω της Επίσημης Εφημερίδας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και διενεργήθηκε μέσω του ΕΣΗΔΗΣ (Εθνικό Σύστημα Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων) την 10η Ιουλίου 2020, όπως προβλέπει ο 4412. Τόνισε δε ότι κατατέθηκε μία προσφορά, αυτή της εταιρείας «ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε.», η οποία ήταν αποδεκτή με ποσοστό μέσης έκπτωσης 21,93 %. Η συνολική αξία του ιδιωτικού συμφωνητικού της συμφωνίας - πλαίσιο ορίστηκε στο ποσό των 61.760.000 ευρώ και αποτελεί την ανώτατη συνολική αμοιβή αυτής.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Κώστας Καραμανλής
  • εργασίες
  • Γραμμή 4
  • εργοτάξιο
  • ΜΕΤΡΟ
  • πλατεία Εξαρχείων

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Γιάννης Κεφαλογιάννης: Νέο θεσμικό πλαίσιο για αυτόνομη οδήγηση
    Nextdeal newsroom, 18/2/2021

    Γιάννης Κεφαλογιάννης: Νέο θεσμικό πλαίσιο για αυτόνομη οδήγηση

  • Τι προβλέπει το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Οδική Ασφάλεια;
    Nextdeal newsroom, 3/2/2021

    Τι προβλέπει το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Οδική Ασφάλεια;

  • To «112» αναβαθμίζεται με την υπηρεσία «eCall»

    To «112» αναβαθμίζεται με την υπηρεσία «eCall»

    Αναβαθμίζεται η Υπηρεσία του ευρωπαϊκού αριθμού κλήσης Έκτακτων Αναγκών «112» με τη δυνατότητα αποστολής περισσότερων στοιχείων στις κλήσεις «eCall» αυτόματα...
    Γιώργος Μούζος, 21/01/2021 - 15:47 21/1/2021
  • 10+1 αλλαγές στην εκπαίδευση και τις εξετάσεις των υποψήφιων οδηγών

    10+1 αλλαγές στην εκπαίδευση και τις εξετάσεις των υποψήφιων οδηγών

    Το Σχέδιο Νόμου για την Εκπαίδευση και Κατάρτιση Υποψήφιων Οδηγών παρουσίασαν στο Υπουργικό Συμβούλιο ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ....
    Nextdeal newsroom, 28/01/2021 - 19:57 28/1/2021
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Bristol Myers Squibb: Διαθέσιμη η ιστοσελίδα www.tonousou.info για την Πολλαπλή Σκλήρυνση!
15:50 Bristol Myers Squibb: Διαθέσιμη η ιστοσελίδα www.tonousou.info για την Πολλαπλή Σκλήρυνση!
  • 15:44 ΤτΕ: Οριακή μείωση της συνολικής αξίας του ενεργητικού των ασφαλιστικών επιχειρήσεων στο α΄ τρίμηνο 2025
  • 15:40 KPMG: Έλλειψη εμπιστοσύνης και διαχείριση δεδομένων ως κρίσιμες προκλήσεις στον μετασχηματισμό του ασφαλιστικού κλάδου μέσω της ΤΝ
  • 15:34 Σοφία Ζαχαράκη: Κάνουμε το επόμενο βήμα για την αναβάθμιση λειτουργίας του ΚΕΔΑΣΥ και των υπηρεσιών προς κάθε οικογένεια - Νέα ψηφιακή πλατφόρμα για απλοποίηση και επιτάχυνση των διαδικασιών
  • 15:18 Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση που διέπραττε κακουργηματικές απάτες σε βάρος του Ε.Ο.Π.Υ.Υ., μέσω εικονικής συνταγογράφησης φαρμακευτικών σκευασμάτων - 7 συλλήψεις (βίντεο)
  • 15:11 Καραμπόλα 3 οχημάτων στην περιφερειακή Υμηττού - Με μεγάλα προβλήματα η διέλευση αυτοκινήτων
  • 15:00 ΕΣΑΠΕ-ΕΙΑΣ-ΕΕΑ: Εκπαιδευτικό σεμινάριο "Ασφαλίσεις Επιχειρήσεων και Επιχειρηματικών Κινδύνων"
  • 14:37 Κάπνισμα και Ρύπανση Περιβάλλοντος: Οι σιωπηλοί εχθροί της Υγείας μας
  • 14:29 Χωρίς ταξί σήμερα και αύριο η Αττική
  • 14:09 ΙΣΑ: Ζητά άμεση συνάντηση με τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών για την επίλυση της πληρωμής του clawback
  • 14:00 Το Ελληνο-Aμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο ιδρύει μόνιμη παρουσία στις ΗΠΑ και απευθύνει κάλεσμα για στενότερη στρατηγική οικονομική συνεργασία
  • 13:50 Eurolife FFH: 14ος κύκλος για το επιτυχημένο Advanced Program in Management for Insurance Executives της Αθήνας
  • 13:27 Πρώτο Αίτημα για Ραντεβού σε Υπηρεσίες Ψυχικής Υγείας (First Intake)
  • 13:23 Alpha Bank: Στη UniCredit περνά το 9,75% της Reggeborgh Invest - Με 20% πλέον η Ιταλική Τράπεζα
  • 13:05 Η Howden ανάμεσα στους Global Partners του Marine Insurance Greece 2025
  • 13:00 Ασφαλιστικό Συνέδριο Ύδρας: Τρεις CEO της ασφαλιστικής αγοράς αποκαλύπτουν τις θέσεις τους για την ασφάλιση υγείας, αυτοκινήτων και περιουσίας (video)
  • 12:36 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου: Οι έλληνες πληρώνουν από την τσέπη τους για την υγεία τα διπλάσια, ποσοστιαία, από ότι οι ευρωπαίοι
  • 12:23 AEGEAN: Βασικά Μεγέθη Πρώτου Τριμήνου 2025
  • 12:10 «Έφυγε» από τη ζωή ο Νίκος Κονδυλόπουλος
  • 11:32 George Minetas (MINETTA Asfalistiki): We leverage artificial intelligence
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 23/5 Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
  2. 26/5 Ο Ιωάννης ΚοτζαΑϊβάζογλου στην Howden Hellas, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Senior Corporate Executive
  3. 22/5 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου: Έδειξε τα νοσοκομεία ως υπεύθυνα για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας
  4. 22/5 Τάσος Ηλιακόπουλος: Αναλαμβάνει καθήκοντα CEO στην Howden Agents
  5. 22/5 Υπασφαλισμένος: Ένας απών ο Υπουργός Τάκης Θεοδωρικάκος, το πιο πολυσυζητημένο πρόσωπο στο ασφαλιστικό συνέδριο της Ύδρας
  6. 23/5 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου προς την κυβέρνηση: Μην χτυπάτε το σαμάρι για τα ασφάλιστρα υγείας
  7. 23/5 Η Υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων και η άρνηση Ασφάλισης από τις Ασφαλιστικές - Τι ισχύει για το πρόστιμο;

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube