close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη θα αλλάξει τα πάντα στις ασφαλιστικές αποζημιώσεις αυτοκινήτων;
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
21/10/2020 - 08:18
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη θα αλλάξει τα πάντα στις ασφαλιστικές αποζημιώσεις αυτοκινήτων;

Γιώργος Μούζος, 21/10/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μπορεί τα πάντα στο κόσμο της τεχνολογίας να εξελίσσονται γρήγορα, όμως μερικά πράγματα έχουν μείνει στάσιμα. Όπως για παράδειγμα ο τρόπος απόδοσης των ασφαλιστικών αποζημιώσεων. Όμως η τεχνητή νοημοσύνη (Α.Ι.) έρχεται να ανατρέψει για τα καλά τα δεδομένα!

Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, ο στόχος κάθε ασφαλιστικής εταιρείας είναι η προσαρμογή μιας αξίωσης σε χαμηλό κόστος με υψηλά επίπεδα ικανοποίησης των πελατών της. Στόχοι που είναι σε αντίθεση μεταξύ τους, ωστόσο είναι σημαντικό να συνδυάζονται στην πλειοψηφία των περιπτώσεων. Οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν δημιουργήσει μια ισορροπημένη scorecard για τη μέτρηση των αποτελεσμάτων. Αυτή η κάρτα συχνά περιέχει:

1. Τον αριθμό των αξιώσεων

2. Το μέσο όρο ανά μέρα

3. Το μέσο όρο ανά πραγματογνώμονα

4. Το μέσο χρόνο επίλυσης ανά σοβαρότητα περιστατικού. (Οι πιο κοστοβόρες αξιώσεις χρειάζονται μεγαλύτερο διάστημα επίλυσης και συχνά οδηγούνται στα δικαστήρια)

5. Ποσοστό ικανοποίησης πελατών κ.α.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Όμως τώρα η νέα τεχνολογία και ιδιαίτερα η τεχνητή νοημοσύνη έχει μπει για τα καλά στη ζωή των ασφαλιστικών εταιρειών, μιας και φέρνει μεγάλες αλλαγές στον τρόπο επίλυσης κι απόδοσης των αποζημιώσεων. Για να δούμε όμως και μερικές υπο-κατηγορίες των νέων αυτών τεχνολογιών και πως έχουν αξιοποιηθεί από τους ασφαλιστικούς φορείς.

Machine Learning

Η μηχανική εκμάθηση χρησιμοποιείται αρκετά για την εκδίκαση μιας αξίωσης, για την εκτίμηση της σοβαρότητας της ζημιάς, ακόμα για την μη απόδοση της αποζημίωσης. Πλέον τα παραδείγματα είναι παντού: Υπάρχει βάση δεδομένων με την καταγραφή εξοπλισμού κάθε οχήματος, με την ανάλυση τους να μπορεί να υποδείξει τα πιο πιθανά να υποστούν βλάβη. Τα φορτηγά από την άλλη παρέχουν δεδομένα σχετικά με τη φθορά του κινητήρα, ενώ στα Ι.Χ. οχήματα η ασφάλιση βάσει χρήσης τείνει να γίνει μόδα, ενώ η ενσωμάτωση της τηλεματικής βοηθάει στην κατανόηση για το πώς συνέβη το ατύχημα και την πραγματική έκταση της ζημιάς (αν έγινε και δεν είναι σκηνοθετημένο το ατύχημα). Κάτι που μπορεί να προβλεφθεί με τη χρήση προγνωστικών μοντέλων!

Image Recognition

Οι φωτογραφίες σε συνδυασμό με τις τεχνολογίες Image Recognition, χρησιμοποιούνται για να προσδιορίσουν την έκταση της ζημιάς σε ένα αυτοκίνητο. Επιπρόσθετα η επαυξημένη πραγματικότητα (augmented reality) έχει αρχίσει να χρησιμοποιείται από τους πραγματογνώμονες για να μπορούν να αξιολογήσουν αποτελεσματικά μια ζημιά. Από την άλλη, η ανάλυση εικόνας μπορεί να βοηθήσει στον προσδιορισμό της υπαιτιότητας σε ένα τροχαίο, όπου και φωτογραφίζεται η διασταύρωση.

Audio Recognition

Η ανάλυση ήχου και φωνής χρησιμοποιείται για να εξακριβωθεί, η συναισθηματική φόρτιση ενός ανθρώπου όταν εκείνος έχει καλέσει στο κέντρο εξυπηρέτησης, ή στην συνομιλία του με τον πραγματογνώμονα. Και ναι, υπάρχουν πολύγλωσσες υπηρεσίες που υποστηρίζουν την πλειοψηφία των γλωσσών όταν συζητούν για αποζημιώσεις.

Ανάλυση κειμένου!

Τα chatbots χρησιμοποιούνται για τη συλλογή πληροφοριών από τη πρώτη στιγμή που καταγράφηκε η ανάγκη για αποζημίωση, αλλά και καθ’ όλη τη διάρκεια ελέγχου των αποζημιώσεων. Η ανάλυσης της γλώσσας χρησιμοποιείται από τους ασφαλιστικούς φορείς, ειδικά όταν η διαδικασία εκδίκασης μπορεί να βελτιωθεί ή να γίνει πιο αποτελεσματική. Η ανάγνωση των εντύπων επιταχύνει την επεξεργασία των αξιώσεων, ειδικά για έγγραφα όπως αστυνομικές εκθέσεις. Η άμεση επεξεργασία των αξιώσεων διευκολύνεται συχνά μέσω ανάλυσης κειμένου και μπορεί να βοηθήσει δραματικά στη μείωση του κόστους.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • τεχνητή νοημοσύνη
  • τεχνολογία
  • machine learning
  • chatbots
  • ασφαλιστικές αποζημιώσεις
  • αποζημιώσεις

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται
    Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45

    Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται

  • Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
    Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10

    Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)

  • Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
    Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00

    Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;

  • Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;
    Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25

    Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;

  • Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε;

    Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε;

    Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να...
    Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50
  • Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας!

    Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας!

    Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω...
    Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
  • Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες

    Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες

    Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει...
    Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
  • Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα

    Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα

    Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι...
    Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47
  • Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!

    Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!

    Δίνει ο πελάτης σας στο ανήλικο παιδί του το αυτοκίνητο, έστω και για έναν γύρο στο τετράγωνο; Ενημερώστε τον πως...
    Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03
  • Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ

    Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ

    Μια «αθώα» συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού, περιπλέκει τις αποζημιώσεις και φουσκώνει τον δείκτη ζημιών. Πώς πρέπει να συμβουλέψετε...
    Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η GP Ασφαλιστική μεγαλώνει και υποδέχεται νέα στελέχη
15:51 Η GP Ασφαλιστική μεγαλώνει και υποδέχεται νέα στελέχη
  • 15:49 Αρσάκεια-Τοσίτσεια Σχολεία Εκάλης: Η Eurohoops Academy υποδέχεται τη νέα σεζόν με ένα ξεχωριστό Opening Festival!
  • 15:12 Η Marsh McLennan μετονομάζεται σε Marsh και δημιουργεί νέα μονάδα Business and Client Services
  • 14:53 Προς μείωση εισφορών στο Επικουρικό Κεφάλαιο Αυτοκινήτων
  • 14:38 ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: «Italy as never before» για περισσότερους από 80 συνεργάτες της Εταιρίας - Ένα απολαυστικό ταξίδι επιβράβευσης στην Βόρεια Ιταλία
  • 14:35 Από το Sick Care στην Health Intelligence: Το μήνυμα του Δημήτρη Μουλαβασίλη στο GITEX GLOBAL 2025
  • 14:13 Απίστευτη ανακοίνωση της 2ης ΥΠΕ προς υγειονομικούς: Μην μιλάτε σε δημοσιογράφους αν δεν το γνωρίζουμε
  • 13:54 Πληρωμή τελών κυκλοφορίας 2026: Πότε αναρτώνται στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ - Οι τρόποι πληρωμής
  • 13:52 Αναταράξεις στο εμπόριο πρώτων υλών — Πώς οι εταιρείες μπορούν να θωρακιστούν απέναντι στους νέους κινδύνους
  • 13:46 Εγκαινιάστηκε το νέο Πανεπιστημιακό Ογκολογικό Κέντρο «Αθηνά Ιωάν. Μαρτίνου» στο «Αττικόν»
  • 13:38 Επίτιμος Διδάκτορας του Τμήματος Βιοϊατρικών Επιστημών του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος, ο Πρόεδρος του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, Δρ. Γεώργιος Β. Αποστολόπουλος
  • 13:29 Στα Μελίσσια ο Κυριάκος Μητσοτάκης το ερχόμενο Σάββατο
  • 13:23 Χρηματιστήριο: Στα όρια των 2.000 μονάδων ο Γενικός Δείκτης Τιμών με πτώση 2,44%
  • 13:20 Άγιος Λογγίνος: Ο Ρωμαίος Εκατόνταρχος που έγινε Άγιος και Μάρτυρας
  • 13:13 «EverydayInvest» από την Eurobank - Κάθε καθημερινή συναλλαγή, ευκαιρία για επένδυση
  • 13:05 ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως στη Βουλή: Πέντε αλήθειες για το νέο εργασιακό νομοσχέδιο - Περισσότερες και καλύτερες θέσεις στην αγορά εργασίας
  • 12:55 Η Universal Life σε μια νέα εποχή: Με ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα και υπόσχεση στους πελάτες της
  • 12:45 H «Ευρωπαϊκή Ασπίδα Δημοκρατίας» και οι στοχευμένες κινήσεις της Ελλάδας
  • 10:15 Οι τράπεζες προκαλούν ντόμινο εξελίξεων στην ασφαλιστική αγορά
  • 09:45 2.400 μόνιμες θέσεις στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας - Ειδικότητες, κατανομή
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 13/10 Η Eurobank προχώρησε στην υπογραφή Σχεδίου Συμφωνίας (Term Sheet) με τη Fairfax για την απόκτηση της Eurolife FFH Life Insurance
  2. 10/10 Ύστατο Χαίρε στον Τάκη Δρακάτο!
  3. 16/10 Η μέρα που ο πόνος σώπασε, ένα θαυμαστό γεγονός που άλλαξε για πάντα την ιστορία της ιατρικής
  4. 10/10 Προειδοποιητική…βολή της ΑΑΔΕ σε ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων - Πόσοι είναι
  5. 15/10 Τι σηματοδοτεί η εξαγορά της Eurolife Ζωής από την Eurobank, στο NextDeal που κυκλοφορεί σε ηλεκτρονική μορφή
  6. 10/10 ΕΑΕΕ προς ξενοδόχους: Έρχεται σχέδιο για τις επιχειρήσεις που δεν βρίσκουν κάλυψη - Η εμπειρία του Ομίλου Μήτση από τις φωτιές στη Ρόδο
  7. 15/10 Αντίστροφη μέτρηση για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας στις ασφαλιστικές: κυρώσεις από τον Νοέμβριο

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube