close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Skoda: Διάγνωση βλαβών μέσω smartphone!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
12/10/2020 - 15:02
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Skoda: Διάγνωση βλαβών μέσω smartphone!

Nextdeal newsroom, 12/10/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το τμήμα After Sales της SKODA AUTO και το SKODA AUTO DigiLab δοκιμάζουν μια νέα εφαρμογή για smartphone, το «Sound Analyzer». Η εφαρμογή χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη (Artificial Intelligence - AI) και βοηθά στο γρήγορο και ακριβή εντοπισμό της απαίτησης για οποιαδήποτε συντήρηση. Το πρόγραμμα καταγράφει ήχους από το εκάστοτε αυτοκίνητο ενώ λειτουργεί και τους συγκρίνει με αποθηκευμένα ακουστικά μοτίβα. Σε περίπτωση αποκλίσεων, η εφαρμογή χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο για να προσδιορίσει από πού προέρχεται ο εκτός προδιαγραφών ήχος και πώς μπορεί να διερευνηθεί και επιλυθεί το πιθανό πρόβλημα. Με αυτόν τον τρόπο, το Sound Analyzer συμβάλλει στην πιο αποτελεσματική συντήρηση του αυτοκινήτου, μειώνει το χρόνο που αυτό παραμένει στο συνεργείο και επιτυγχάνει ακόμη πιο υψηλά επίπεδα ικανοποίησης πελατών.

Ο Stanislav Pekař, Επικεφαλής After Sales στη SKODA AUTO, δήλωσε: «Το Sound Analyzer είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα των νέων δυνατοτήτων που μπορεί να παρέχει η ψηφιοποίηση στη SKODA, ακόμα και στο After Sales. Θα συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε με συνέπεια τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης για να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια ακόμη πιο εξατομικευμένη υπηρεσία, ενισχύοντας έτσι τη θετική εμπειρία τους ακόμα περισσότερο».

Η εφαρμογή Sound Analyzer αξιολογεί αξιόπιστα, καθαρά και γρήγορα το τρέχον επίπεδο της φθοράς ανταλλακτικών και ειδοποιεί τους μηχανικούς για οποιαδήποτε απαιτούμενη συντήρηση. Για το σκοπό αυτό, το πρόγραμμα εξετάζει διάφορες παραμέτρους που αφορούν ειδικά το κάθε μοντέλο και αναλύει το προφίλ χρήσης του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Με τον τρόπο αυτό το Sound Analyzer καθιστά την ακριβή διάγνωση ακόμα πιο εύκολη.

Αν και το πρόγραμμα είναι ιδιαίτερα σύνθετο, η λειτουργία του από το χρήστη-μηχανικό είναι σχετικά απλή: οι ήχοι που ακούγονται όσο το αυτοκίνητο είναι σε λειτουργία εγγράφονται χρησιμοποιώντας ένα smartphone ή tablet. Στη συνέχεια, ένας αλγόριθμος συγκρίνει την εγγραφή με αποθηκευμένα μοτίβα ήχων και παρέχει μια συγκεκριμένη περιγραφή του αποτελέσματος. Το λογισμικό είναι ήδη σε θέση να αναγνωρίσει δέκα μοτίβα ηχητικής απόδοσης - με ακρίβεια μεγαλύτερη του 90% - στα οποία συμπεριλαμβάνονται το σύστημα διεύθυνσης, ο συμπιεστής του συστήματος κλιματισμού και το αυτόματο κιβώτιο DSG. Η εφαρμογή έχει ρυθμιστεί έτσι ώστε να εμπλουτίζεται και να αναγνωρίζει και άλλα μοτίβα ήχων.

Οι αλγόριθμοι νευρωνικών δικτύων παρέχουν την τεχνική βάση για το Sound Analyzer. Η εφαρμογή μετατρέπει πρώτα το αρχείο ήχου σε φασματογράφημα που απεικονίζει οπτικά τα ακουστικά σήματα. Χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη, αυτή η αναπαράσταση συγκρίνεται με τις αποθηκευμένες εγγραφές για τον εντοπισμό αποκλίσεων και στη συνέχεια, με βάση προκαθορισμένα μοτίβα, η εφαρμογή κατηγοριοποιεί την πιθανή ανάγκη για επερχόμενες εργασίες συντήρησης ή επισκευής.

Η εφαρμογή σε smartphone ή tablet δοκιμάζεται ήδη από τη SKODA, σε πιλοτικό επίπεδο, από τον Ιούνιο του 2019. Η αρχική βάση ηχογραφήσεων εμπλουτίζεται συνεχώς, κάτι που είναι καθοριστικής σημασίας για τη «διαδικασία εκμάθησης» του λογισμικού, συμβάλλοντας άμεσα στην ανάπτυξη του προγράμματος. Η σταδιακή εισαγωγή τεχνολογιών για τον προσδιορισμό τυχόν ακουστικών αποκλίσεων από τον κανόνα, θα ανοίξει μια πληθώρα νέων δυνατοτήτων όσον αφορά στην προληπτική συντήρηση που θα βασίζεται σε αισθητήρες στο μέλλον.

Η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί βασικό πυλώνα της στρατηγικής ψηφιοποίησης στη SKODA AUTO. Βασιζόμενες στην τεχνητή νοημοσύνη, οι τεχνολογίες εκτελούν γνωστικές λειτουργίες που μόνο οι άνθρωποι είναι σε θέση να κάνουν. Τέτοια προγράμματα μπορούν να αλληλοεπιδράσουν με το περιβάλλον τους, να αντιληφθούν και να σταθμίσουν τα δεδομένα ή να λύσουν συγκεκριμένα προβλήματα. Ως ένας από τους ακρογωνιαίους λίθους της στρατηγικής της εταιρείας για το 2025, η τεχνητή νοημοσύνη παίζει βασικό ρόλο στη SKODA για την επίτευξη ακόμα πιο υψηλών επιπέδων ψηφιοποίησης, όχι μόνο σχετικά με προϊόντα και διαδικασίες αλλά και παρεχόμενες υπηρεσίες. Οι τεχνολογίες AI, για παράδειγμα, αναμένεται να διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στην επίτευξη μιας πιο εξατομικευμένης και πλήρους εμπειρίας πελάτη.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Skoda
  • τεχνητή νοημοσύνη
  • διάγνωση βλαβών
  • διάγνωση
  • βλάβες
  • αυτοκίνητο
  • εφαρμογή
  • smartphone
  • Sound Analyzer

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • SKODA και ηλεκτροκινητικότητα: οι διαφορές μεταξύ iV και e-TEC
    Nextdeal newsroom, 28/9/2020

    SKODA και ηλεκτροκινητικότητα: οι διαφορές μεταξύ iV και e-TEC

  • Ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα car sharing από το Δήμο Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης!
    Γιώργος Μούζος, 22/9/2020

    Ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα car sharing από το Δήμο Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης!

  • Από τα concept cars στις μάσκες: οι 3D εκτυπωτές της SKODA

    Από τα concept cars στις μάσκες: οι 3D εκτυπωτές της SKODA

    Η έξαρση της πανδημίας του κορωνοϊού έφερε τη δημιουργία πρωτοτύπων σε δεύτερη μοίρα, καθώς οι μηχανικοί της SKODA ένωσαν τις...
    Γιώργος Μούζος, 07/04/2020 - 17:04 7/4/2020
  • Κινηθείτε με ασφάλεια στη διάρκεια της πανδημίας!

    Κινηθείτε με ασφάλεια στη διάρκεια της πανδημίας!

    Αν και η κυβέρνηση της χώρας έχει ξεκινήσει την εφαρμογή μέτρων για τον περιορισμό των μετακινήσεων και τον γενικότερο συγχρωτισμό,...
    Γιώργος Μούζος, 18/03/2020 - 16:16 18/3/2020
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ERGO Hellas: Ποια είναι τα πιο συχνά λάθη στην οδήγηση που μπορεί να προκαλέσουν ατύχημα
16:11 ERGO Hellas: Ποια είναι τα πιο συχνά λάθη στην οδήγηση που μπορεί να προκαλέσουν ατύχημα
  • 15:55 Επιθεώρηση Χρυσολόγου της Εθνικής Ασφαλιστικής: Αιμοδοσία, Πράξη Αλληλεγγύης!
  • 14:30 ΣΕΣΑΕ: Εκδήλωση με θέμα «Ψυχική Υγεία και Εργασιακό Περιβάλλον» πίσω από το «Όλα καλά» - Τι δεν Φαίνεται στον Εργασιακό Χώρο
  • 14:22 Συνάντηση Philippe Donnet με τον Βασιλιά Κάρολο Γ’ για την κλιματική ανθεκτικότητα και την οικονομική βιωσιμότητα
  • 14:00 Business Day 2025 από την Εθνική Ασφαλιστική: Μια εμπειρία έμπνευσης και διασύνδεσης με τη νέα γενιά επαγγελματιών
  • 13:10 ΕΑΕΕ: +2% το πλήθος ασφαλιστηρίων συμβολαίων κατοικίας Ιουνίου 2025
  • 13:00 Η ERGO στηρίζει για 13η χρονιά το Ladies Run, τιμώντας τον εθελοντισμό και τη γυναικεία παρουσία στον αθλητισμό
  • 12:55 Στόχοι πρωταγωνιστών και στόχοι επιβίωσης στην Ελλάδα το 2025!
  • 11:25 Η Carglass® συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025, προάγοντας την Αριστεία στην Εξυπηρέτηση Πελατών
  • 11:13 Η Ουκρανία χάνει ολόκληρο το Ντονμπάς - Πως διαμορφώνεται η επόμενη μέρα
  • 10:50 ΠΦΣ: Οδηγός Εμβολιασμών Ενηλίκων 2025 - 2026
  • 10:04 Εσύ ξέρεις ποια είναι η πιο δύσκολη πώληση;
  • 09:57 Νέα δάνεια ύψους 780 εκ. ευρώ σε επιχειρήσεις - Οι όροι και ποιους αφορούν
  • 09:52 Ακτινοβολία με Ευθύνη: Η Affidea πρωτοπορεί στην Ασφαλή Ιατρική Απεικόνιση
  • 09:45 ΕΝΔΙΣΥ: Το λουκέτο στα ΕΛΤΑ με υπογραφή Μητσοτάκη, τιμωρεί χιλιάδες συνταξιούχους!
  • 09:40 Ανεβαίνουμε πίστα στην γεωπολιτική σκακιέρα, το…«3+1», mega deal στο LNG και οι Έλληνες εφοπλιστές, ρεκόρ κερδοφορίας και νέα εξαγορά από την Titan
  • 09:20 Euronext: Βασικά σημεία αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου
  • 09:15 Alpha Bank: Ιστορικό υψηλό στα κέρδη και ισχυρή απόδοση κεφαλαίων
  • 09:00 Το 4ο Συνέδριο "10 Χρόνια Πάνορμος" την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2025
  • 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/11 Η Agora του Ardonagh Group εγκαινιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα με 300 εκατ. ευρώ διαθέσιμα για εξαγορές
  2. 3/11 Πειραιώς: Τι είπε ο Μεγάλου στους διεθνείς αναλυτές για το deal με την Εθνική Ασφαλιστική
  3. 7/11 Τι σημαίνει Ασφαλιστική αξία, Ασφαλιστικό ποσό και Ασφαλιστική υποκατάσταση;
  4. 5/11 Η αγαθή σκιά που άφησε ένας άνθρωπος
  5. 3/11 Ο «ξαφνικός θάνατος» και οι «γαλάζιες» αντιδράσεις, Μια κυρία στα..μπουζούκια, ο Λάτσης, ο Μυτιληναίος και τα ΕΛΠΕ και το «stop» στο 11μηνο ράλι
  6. 4/11 Η διπλωματία της ενέργειας αποδίδει, τα «γαλάζια» πυρά κατά Σκλήκα, ο «νέος ΟΤΕ», η «ψήφος» στην Eurobank και η ενίσχυση της Alpha στην Κύπρο
  7. 3/11 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube