close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η νέα γενιά εφαρμογών Mercedes me!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom, 6/8/2020 - 08:50
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η νέα γενιά εφαρμογών Mercedes me!

Nextdeal newsroom, 6/8/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Mercedes-Benz παρουσιάζει τη νέα γενιά εφαρμογών Mercedes me που έχει αναπτύξει στην ιδιόκτητη, τυποποιημένη πλατφόρμα της. Με τις νέες εξελιγμένες εφαρμογές, το Mercedes me App που από το 2015 συνδέει το όχημα με το smartphone του ιδιοκτήτη του, μετατρέπεται σε ψηφιακό οικοσύστημα!  Σε αυτήν την κοινή βάση, οι νέες υπηρεσίες μπορούν μελλοντικά να αναπτυχθούν ξεχωριστά και με περισσότερη ευελιξία. Στο νέο αυτό περιβάλλον, περιλαμβάνονται πλέον τρεις εφαρμογές:  Mercedes me, Mercedes me Store και Mercedes me Service οι οποίες είναι έτοιμες προς λήψη, τόσο από το App Store όσο και από το Google Play Store, και διατίθενται ήδη σε περισσότερες από 35 χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. Οι εφαρμογές αυτές εξελίχθηκαν μετά από στενή, διεθνή επαφή με συνεργάτες και πελάτες της μάρκας, με στόχο να γίνουν όσο το δυνατόν πιο λειτουργικές και ελκυστικές για τον χρήστη, βελτιώνοντας την εμπειρία του πελάτη.

Η Britta Seeger, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler AG & της Mercedes-Benz AG, Υπεύθυνης για τις Πωλήσεις, δήλωσε: "Η νέα γενιά Mercedes me Apps διευκολύνει ακόμη περισσότερο τον πελάτη της μάρκας να επικοινωνήσει με τη Mercedes-Benz, όλες τις ώρες της ημέρας. Μπορεί ανά πάσα στιγμή να κλείσει ένα ραντεβού στο συνεργείο που προτιμά ή να στείλει τον προορισμό του στο αυτοκίνητο μέσα από την εφαρμογή. Ο στόχος μας είναι να κάνουμε τη ζωή των πελατών μας πιο εύκολη, γι’ αυτό και διευρύνουμε συνεχώς τη γκάμα των προσφερόμενων ψηφιακών μας υπηρεσιών. Με τη νέα γενιά εφαρμογών Mercedes me προσφέρουμε πιο απλοποιημένη, πιο εύκολη πρόσβαση στα προϊόντα μας και νέες υπηρεσίες, όπως π.χ. μία λειτουργία για το άνοιγμα ή το κλείσιμο των παραθύρων ή της πανοραμικής οροφής μέσω του app." 

Έξυπνα συνδεδεμένες: οι νέες εφαρμογές Mercedes me

Όλες οι εφαρμογές Mercedes me συνδέονται μεταξύ τους.  Αυτό σημαίνει, ότι με μόνο μία σύνδεση με τη χρήση του κωδικού (Mercedes me ID) παρέχεται πρόσβαση και στις τρεις εφαρμογές, με δυνατότητα εναλλαγής τους από το βασικό μενού, επιτρέποντας στον χρήστη να περιηγείται εύκολα και γρήγορα μεταξύ των εφαρμογών.  Κάθε app έχει συγκεκριμένες λειτουργίες και όλες τους προσαρμόζονται στις ανάγκες του κάθε πελάτη ξεχωριστά. 

Η εφαρμογή Mercedes me συνδέει το smartphone με το όχημα του κατόχου του. Αυτό επιτρέπει να έχει άμεση πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες όσον αφορά στο αυτοκίνητό του, όπως τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει, την απόσταση που απομένει ή την πίεση των ελαστικών – εύκολα και πρακτικά. Οι λειτουργίες ψηφιακών εντολών επιτρέπουν επιπλέον τη θέρμανση του οχήματος ενώ αυτό είναι σταματημένο, το ανέβασμα ή κατέβασμα των παραθύρων και της πανοραμικής οροφής ή της υφασμάτινης οροφής στα κάμπριο μοντέλα κ.α. Μία επιπλέον νέα λειτουργία είναι το αναβόσβημα των προβολέων μέσω της εφαρμογής, ώστε ο κάτοχός του να το αναγνωρίσει από απόσταση στο σκοτάδι.  

Η εφαρμογή Mercedes me Store προσφέρει άνετη πρόσβαση σε όλα τα ψηφιακά προϊόντα της Mercedes-Benz για τo αυτοκίνητο με δυνατότητα αγοράς & επέκτασης της διάρκειας των υπηρεσιών Mercedes me connect και των on-demand χαρακτηριστικών που επιλέγει ο κάτοχος του αυτοκινήτου μέσω smartphone.  

Η εφαρμογή Mercedes me Service υπενθυμίζει εγκαίρως το επόμενο ραντεβού για service, το οποίο μπορεί εύκολα να προγραμματιστεί μέσω smartphone. Επιπλέον, εμφανίζει στην οθόνη του κινητού τυχόν προειδοποιητικές λυχνίες που ενδέχεται να ανάβουν στο αυτοκίνητο και προτείνει τον καλύτερο τρόπο αντιμετώπισης, όπως π.χ. προτρέπει να ελεγχθεί η πίεση των ελαστικών στο επόμενο πρατήριο καυσίμων της διαδρομής. Επίσης, επιτρέπει την απευθείας επικοινωνία με τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή Mercedes-Benz, ενώ διατίθενται πρακτικά βίντεο «how-to», με ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την αξιοποίηση του μέγιστου βαθμού των δυνατοτήτων που προσφέρει το αυτοκίνητο. 

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Η νέα γενιά των Mercedes me Apps αναπτύχθηκε από μία διεθνή κοινότητα προγραμματιστών της Daimler, κυρίως με εκπροσώπους από τις ΗΠΑ και την Κίνα, ενώ δοκιμάστηκε σε στενή συνεργασία με πελάτες της μάρκας. Αφού έγιναν οι αρχικοί εσωτερικοί έλεγχοι, στις αρχές του 2020 η Mercedes-Benz ξεκίνησε την πιλοτική λειτουργία των εφαρμογών στη Γαλλία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο ενώ από τις αρχές Ιουνίου στις παραπάνω χώρες προστέθηκαν οι Ιρλανδία και η Ουγγαρία. Οι νέες εφαρμογές είναι διαθέσιμες στα App Stores της Apple και της Google σε 35 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.  

Μία κοινή βάση: η Mercedes-Benz Mobile SDK

Η πραγματική καινοτομία όμως βρισκεται πίσω από τις νέες εφαρμογές Mercedes me, καθώς αυτές εξελίχθηκαν για πρώτη φορά πάνω σε μια κοινή, τυποποιημένη πλατφόρμα ανάπτυξης. Το 2019 η Mercedes-Benz ήταν ο πρώτος κατασκευαστής οχημάτων που παραχώρησε σε προγραμματιστές από όλο τον κόσμο πρόσβαση στο Κιτ Ανάπτυξης Λογισμικού (Software Development Kit, εν συντομία: SDK).

Το SDK λειτουργεί ως ένα είδος κιτ κατασκευής προγραμματισμού, δηλαδή καθιστά διαθέσιμες διεπαφές (interfaces) με το όχημα, πάνω στις οποίες μπορούν να κατασκευαστούν οι νέες εφαρμογές. Έτσι, η ασφάλεια των δεδομένων είναι εγγυημένη ανά πάσα στιγμή. 

Πάνω σ’ αυτό, η Mercedes-Benz έχει θεσπίσει σαφείς κανόνες σχετικά με το ποια δεδομένα διατίθενται στους προγραμματιστές. Η θεμελιώδης αρχή είναι αυτή: όλα τα οχήματα της Mercedes-Benz διαθέτουν εκτεταμένα συστήματα ασφαλείας και αντικλεπτικής προστασίας. Η ασφαλής πρόσβαση σε συστήματα, η ασφάλεια των δεδομένων, το απόρρητο των δεδομένων και η αντικλεπτική προστασία αποτελούν βασικά στοιχεία των δραστηριοτήτων έρευνας και ανάπτυξης της μάρκας.

Best Customer Experience 4.0: στο επίκεντρο οι απαιτήσεις των πελατών στην ψηφιακή εποχή

Οι εφαρμογές Mercedes me αποτελούν συστατικό στοιχείο του τομέα πωλήσεων της Mercedes-Benz Cars αφού υποστηριζουν το στόχο "Best Customer Experience 4.0" που έχει θέσει η Εταιρεία αναφορικά με την εξυπηρέτηση του πελάτη. Το "Best Customer Experience 4.0" είναι ο τρόπος της μάρκας να εστιάζει στις πωλήσεις της επικεντρώνοντας την προσοχή της στις διαρκώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των πελατών της στην ψηφιακή εποχή. Ο στόχος για τη Mercedes-Benz είναι να προσφέρει διαρκώς στους πελάτες της μία πραγματική εμπειρία όσον αφορά στην άνεση και την ευκολία κάθε φορά που θέλουν να επικοινωνήσουν με τη Mercedes-Benz – ανεξάρτητα από τον χρόνο και τον τόπο ή το κανάλι επικοινωνίας που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν. 

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Mercedes-Benz συνδυάζει άψογα την «παραδοσιακή» λιανική πώληση (με φυσική παρουσία) με τα ψηφιακά κανάλια και την επανασχεδιάζει, με καινοτόμα καταστήματα και τοποθεσίες. Ταυτόχρονα, η εταιρεία αναμένει ότι έως το 2025 το ένα τέταρτο των παγκόσμιων πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων θα γίνεται μέσω διαδικτυακών καναλιών, μαζί με τους συνεργάτες  πωλήσεων. Ο θεμέλιος λίθος για την ανάπτυξη πωλήσεων σύμφωνα με τις απαιτήσεις των πελατών είχε τεθεί το 2013 με τον στόχο "Best Customer Experience" για την καλύτερη δυνατή εμπειρία τόσο των νέων όσο και των υπαρχόντων πελατών, όσον αφορά στην πρόσβασή τους στα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Mercedes-Benz.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το θέμα Best Customer Experience 4.0 μπορείτε να βρείτε στο Mercedes me media: https://media.mercedes-benz.com/bce

  • TAGS:
  • Mercedes Benz
  • Mercedes
  • εφαρμογές
  • Mercedes me
  • τεχνολογία
  • smartphone
  • κινητό τηλέφωνο

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Mercedes C200: Πολυτέλεια και τεχνολογία σε ένα!
    Γιώργος Μούζος, 5/6/2020

    Mercedes C200: Πολυτέλεια και τεχνολογία σε ένα!

  • Η Mercedes-Benz Ελλάς συνδράμει στην Εθνική μάχη κατά της πανδημίας!
    Γιώργος Μούζος, 16/4/2020

    Η Mercedes-Benz Ελλάς συνδράμει στην Εθνική μάχη κατά της πανδημίας!

  • Mercedes Benz A-Class Sedan 180d 7G-DCT: Ασφάλεια και πρακτικότητα σε ένα!

    Mercedes Benz A-Class Sedan 180d 7G-DCT: Ασφάλεια και πρακτικότητα σε ένα!

    Μπορεί τα sedan αμαξώματα να μην τα προτιμάει πλέον το αγοραστικό κοινό όπως στο παρελθόν, όμως η Mercedes με την...
    Γιώργος Μούζος, 10/04/2020 - 14:22 10/4/2020
  • Ακόμη μία χρονιά επιτυχιών για τη Daimler & τη Mercedes-Benz Ελλάς

    Ακόμη μία χρονιά επιτυχιών για τη Daimler & τη Mercedes-Benz Ελλάς

    Πρωτιά για τη Mercedes-Benz στην Ελλάδα για 6η και παγκοσμίως για 4η συνεχόμενη χρονιά με το 2019 να αποτελεί τον...
    Nextdeal newsroom, 20/01/2020 - 12:01 20/1/2020
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΙΑΣΩ: Υπερσύγχρονη Ενδοσκοπική Μονάδα με ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό αιχμής για τη διάγνωση και τη θεραπεία των γαστρεντερολογικών και πνευμονολογικών παθήσεων
19:04 ΙΑΣΩ: Υπερσύγχρονη Ενδοσκοπική Μονάδα με ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό αιχμής για τη διάγνωση και τη θεραπεία των γαστρεντερολογικών και πνευμονολογικών παθήσεων
  • 17:46 Κορονοϊός: 1913 νέα κρούσματα και 28 νεκροί το τελευταίο 24ωρο
  • 16:58 Ποιες οι επιπτώσεις της πανδημίας στην συμπεριφορά των πελατών;
  • 16:47 Καταβάλλονται την Πέμπτη από τον ΕΛΓΑ αποζημιώσεις φυτικού και ζωικού κεφαλαίου
  • 16:24 Υπουργικό Συμβούλιο: Παρουσιάστηκαν τα νομοσχέδια για τη μεταρρύθμιση του οικογενειακού δικαίου, τα ζώα συντροφιάς και την τηλεργασία στο δημόσιο
  • 15:53 190 χρόνια Generali -Δείτε το μήνυμα του Πάνου Δημητρίου!
  • 15:21 Alpha Bank: Το συνταξιοδοτικό σύστημα στην Ελλάδα, η γήρανση του πληθυσμού, οι προσπάθειες μεταρρύθμισης και οι απειλές
  • 14:15 Εθνική Ασφαλιστική: Ανακοίνωσε τη συμφωνία με την Hellenic Healthcare Group για την κάλυψη ρομποτικών επεμβάσεων
  • 14:02 Η Eurolife FFH επιταχύνει το διάλογο για την κλιματική αλλαγή
  • 13:26 Παράταση του lockdown προανήγγειλε ο Μητσοτάκης
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 23/2 Υπασφαλισμένος: Η εξαγορά της AXA από την Generali, και το μέλλον των εργαζομένων και των συνεργατών των δύο εταιρειών
  2. 17/2 Ποιους βράβευσε ως καλύτερους συνεργάτες η Allianz Ελλάδος;
  3. 18/2 Eurolife FFH: Γιατί να εντάξετε ένα ιδιωτικό πρόγραμμα υγείας στη ζωή σας σήμερα;
  4. 22/2 «Πλάνο Υγείας» από την Υδρόγειο Ασφαλιστική - Νέα προγράμματα ασφάλισης που βάζουν την υγεία σε πρώτο πλάνο!
  5. 19/2 Απελεύθερος: Τα yields για ακίνητα της Ektasis και ο αιφνιδιασμός της Aegean
  6. 24/2 My e-doctor: Η νέα υπηρεσία της Generali φέρνει το γιατρό στο κινητό σας!
  7. 19/2 Τιτλοποιήσεις: μία γνωστή μέθοδος σε «Ηράκλεια αποστολή»

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube