Γιώργος Μούζος, 10/7/2020 - 16:09 facebook twitter linkedin Νέες, πρωτοποριακές υπηρεσίες After Sales από τη Volkswagen Γιώργος Μούζος, 10/7/2020 facebook twitter linkedin Στη σημερινή εποχή, οι καταναλωτές αποζητούν ταχύτητα, ευκολία, άνεση & αξιοπιστία στις καθημερινές τους επαφές, με τις αγαπημένες τους μάρκες. Παράλληλα, το σκηνικό που έχει διαμορφωθεί με την επιστροφή της οικονομίας σε μία «νέα κανονικότητα», απαιτεί νέες, καινοτόμες υπηρεσίες και προγράμματα που θα ικανοποιούν πλήρως τις μεταβαλλόμενες ανάγκες και επιθυμίες των πελατών μιας μάρκας. Λαμβάνοντας όλα αυτά υπ’ όψιν, η Kosmocar-Volkswagen παρουσιάζει ένα νέο σύνολο υπηρεσιών που εντάσσονται στο πρόγραμμα Volkswagen MORE for you, σε επίπεδο After Sales αυτή τη φορά, που στόχο έχει να προσφέρει ευκολία κι ασφάλεια στους πελάτες της μάρκας. Συγκεκριμένα, στη διάθεση των κατόχων μοντέλων της Volkswagen είναι άμεσα οι εξής υπηρεσίες, στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service της Kosmocar: Pick-up & Delivery: Η παραλαβή για το service και επιστροφή-παράδοση του οχήματος, γίνεται στο χώρο που θα υποδείξει ο πελάτης. MyServiceNow: Ο πελάτης μπορεί να προγραμματίσει το ραντεβού για service σε πραγματικό χρόνο και να ενημερωθεί για την αξία του online, από την ευκολία του υπολογιστή ή του κινητού του τηλεφώνου, με λίγα μόλις clicks. Online Service: Ο πελάτης ενημερώνεται online για τις επιπλέον εργασίες που ενδεχομένως να προκύψουν κατά τον έλεγχο στο συνεργείο και δίνει τη σχετική έγκριση. Φροντίδα Clean Plus: Απολύμανση του συστήματος κλιματισμού, τοποθέτηση φίλτρου ενεργού άνθρακα και δωρεάν έλεγχος βασικών σημείων. Κοινός παρονομαστής και των τεσσάρων υπηρεσιών είναι η ασφάλεια, η κορυφαία εξυπηρέτηση, η άνεση και η ευκολία την οποία η Kosmocar-Volkswagen θέλει να προσφέρει σε όλους τους πελάτες της. Οι υπηρεσίες αυτές είναι ήδη διαθέσιμες, σε όλο το δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service Volkswagen της Kosmocar σε όλη την Ελλάδα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31 Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!
Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12 Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50