Γιώργος Μούζος, 18/6/2020 - 14:10 facebook twitter linkedin Πώς να βελτιώσετε τη φόρτιση του ηλεκτρικού σας οχήματος; Τις απαντήσεις δίνει το eCharge4Drivers! Γιώργος Μούζος, 18/6/2020 facebook twitter linkedin To eCharge4Drivers είναι το νέο ευρωπαϊκό έργο eCharge4Drivers, το οποίο θα αναπτύξει μια σειρά βιώσιμων λύσεων και καινοτόμων εφαρμογών σε ό,τι αφορά στον ανεφοδιασμό στην ηλεκτροκίνηση. Πιο συγκεκριμένα, μέσα από αυτό το έργο θα επιδειχθούν νέοι σταθμοί ταχείας φόρτισης για ηλεκτροκίνητα επιβατικά οχήματα και μοτοσυκλέτες και φτηνοί σταθμοί χαμηλής τάσης συνεχούς ρεύματος για επιβατικά, μοτοσικλέτες και ελαφρά δίτροχα σε 10 συνολικά περιοχές ανά την Ευρώπη, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα. Οι σταθμοί έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την φιλικότητα προς το χρήστη, αλλά και την ευκολία στη πληρωμή, χάρη στα διαλειτουργικά συστήματα πληρωμών, ενώ εξίσου σημαντική είναι η παροχή χρήσιμων πληροφοριών για την φόρτιση, τόσο πριν όσο και κατά τη διάρκεια και μετά το πέρας της φόρτισης του ηλεκτρικού οχήματος. Το έργο δίνει έμφαση στην ανάπτυξη και ευρύτερη εφαρμογή κατάλληλων υποδομών και υπηρεσιών φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων σε όλη την Ευρώπη, μέσα από την ανάπτυξη λογισμικού σχεδιασμού υποδομής, την πρόταση ενδεδειγμένων επιχειρηματικών μοντέλων αλλά και οδηγιών εναρμόνισης του ρυθμιστικού πλαισίου και την επιτυχή ενσωμάτωση των ηλεκτρικών οχημάτων στο δίκτυο ενέργειας. Στο «τιμόνι» του έργου eCharge4Drivers για άλλη μια φορά βρίσκεται το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και συγκεκριμένα η δραστήρια στον τομέα της ηλεκτροκίνησης ερευνητική ομάδα I-SENSE του Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών (ΕΠΙΣΕΥ). «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που συντονίζουμε την νέα ευρωπαϊκή πρωτοβουλία eCharge4Drivers, στο πλαίσιo της οποίας καταφέραμε να ενώσουμε 32 εκ των σημαντικότερων οργανισμών και εταιρειών στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, για την αναπτύξη λύσεων που αναμένεται να βελτιώσουν αισθητά τις συνθήκες φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων πανευρωπαϊκά. Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί τόσο εθνική όσο και ευρωπαική προτεραιότητα, καθώς και μία από τις βασικότερες επιδιώξεις της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας προς την επίτευξη πολλαπλών στόχων, όπως τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου στον τομέα των Μεταφορών, οι οποίες υπολογίζονται σήμερα στο ¼ των συνολικών εκπομπών σε επίπεδο ΕΕ, την αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και της ηχορύπανσης, αλλά και τη μείωση της μεγάλης εξάρτησης από το πετρέλαιο. Στο eCharge4Drivers εργαζόμαστε για την ανάπτυξη και επίδειξη λύσεων που θα κάνουν την ηλεκτροκίνηση ελκυστικότερη. Οι σχετικές υποδομές φόρτισης και οι διαλειτουργικές υπηρεσίες θα αναπτυχθούν με τρόπο βιώσιμο, έχοντας πάντα ως επίκεντρο τον χρήστη και τη δική του άνεση και εξυπηρέτηση. Δημιουργούμε ουσιαστικά τις συνθήκες για επίτευξη μεγαλύτερης αυτονομίας στα ηλεκτρικά οχήματα, εξέλιξη που αναμένεται να εχει καθοριστικό ρόλο στην ευρύτερη και αποδοτικότερη χρήση τους σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, ενώ παράλληλα διευκολύνουμε τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη δικτύων και εφαρμογών έξυπνης φόρτισης προσφέροντας επιπλέον κίνητρα για την αγορά ενός ηλεκτρικού οχήματος», δήλωσε ο συντονιστής του έργου, Δρ. Άγγελος Αμδίτης, Επικεφαλής της ομάδας I-SENSE και Διευθυντής Έρευνας στο ΕΠΙΣΕΥ. Στο eCharge4Drivers συμμετέχουν 32 εταίροι-οργανισμοί (ΕΠΙΣΕΥ, ABB, ABEE, BMW, BFS, ROBERT BOSCH (RB), BARCELONA DE SERVEIS MUNICIPALS SA, CEA, CHARGERY, CRF, ELECTROMAPS, ERTICO, GAM, GREENPACK, HUBJECT, ICOOR, IDIADA, MOSAIC, NEXXTLAB, SCUTUM, POLIS, POLIBA, POWERDALE, ROUTE220, OTS, SMATRICS, UNIPI, UoS, VERBUND, VCC, VUB, ZES) από 12 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Σουηδία, Τουρκία). Το eCharge4Drivers υλοποιείται με τη χρηματοδότηση της ΕΕ στο πλαίσιο του προγράμματος για την Έρευνα και την Καινοτομία «Ορίζοντας 2020» με αριθμό συμβολαίου 875131. Έχει διάρκεια 4 χρόνια και προϋπολογισμό ύψους 14,4 εκ.€. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19 Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές;
Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11 AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα;
Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55 Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση
Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές Πώς οι «over-the-air» αναβαθμίσεις αλλάζουν το τοπίο στην ασφάλιση αυτοκινήτου και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές σήμερα; Η εποχή όπου... Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07
Η νέα στρατηγική κατά της απάτης με deep learning και data fusion Η ασφαλιστική απάτη δεν είναι απλώς ένα κόστος! Eίναι ένας αόρατος εχθρός που υπονομεύει την αξιοπιστία του συστήματος και μετακυλίει... Γιώργος Μούζος, 14/05/2025 - 09:02
Πώς τα Big Data μεταμορφώνουν τις ασφαλίσεις αυτοκινήτων: Από την πρόβλεψη ατυχημάτων στην εξατομίκευση τιμολογίων Οι ασφαλιστικές αξιοποιούν πλέον τα δεδομένα για να προσφέρουν δίκαιες και κερδοφόρες πολιτικές. Τι σημαίνει αυτό για τον κλάδο; Η δυνατότητα... Γιώργος Μούζος, 12/05/2025 - 08:54
Τα τέσσερα mega-trends που αναδιαμορφώνουν την ασφάλιση οχημάτων ως το 2030 Η ασφάλιση οχημάτων βρίσκεται σε κομβικό σταυροδρόμι. Μέχρι το 2030, τέσσερις ισχυρές τάσεις θα έχουν αναδιαμορφώσει το τοπίο: από τον... Γιώργος Μούζος, 09/05/2025 - 09:06
smart #5: Το νέο premium SUV που αλλάζει τους κανόνες στα ηλεκτρικά οχήματα! Το πρώτο μεσαίο SUV της smart προσφέρει κορυφαία τεχνολογία, ασφάλεια και άνεση και δημιουργεί νέα δεδομένα για τους επαγγελματίες της... Γιώργος Μούζος, 02/05/2025 - 08:59
Ποιος ευθύνεται όταν το αυτοκίνητο οδηγεί μόνο του; Η αυτόνομη οδήγηση αλλάζει τα πάντα στην ασφάλιση οχημάτων: νέες ευθύνες, νέες προκλήσεις και ευκαιρίες για τους ασφαλιστές. Η πρόοδος της... Γιώργος Μούζος, 28/04/2025 - 09:04