Γιώργος Μούζος, 30/4/2020 - 16:58 facebook twitter linkedin Κι η Mitsubishi προχωράει στην online αγορά αυτοκινήτου! Γιώργος Μούζος, 30/4/2020 facebook twitter linkedin H Mitsubishi Motors αναβάθμισε τις online υπηρεσίες της προσθέτοντας τις νέες λειτουργίες Buy-Online και Προσφορές στον ιστότοπο mitsubishi-motors.gr με στόχο την ολοκληρωμένη online εξυπηρέτηση των πελατών της. Οι νέες λειτουργίες προσφέρουν μία μοναδική εμπειρία σε όσους επιθυμούν να πληροφορηθούν ή και να πραγματοποιήσουν την αγορά του νέου Mitsubishi αυτοκινήτου τους από το διαδίκτυο. Λειτουργία buy-online Η συγκεκριμένη λειτουργία εμφανίζει αρχικά τη σελίδα επιλογής μοντέλου και δίνει τη δυνατότητα στον υποψήφιο αγοραστή να διαμορφώσει το αυτοκίνητο που επιθυμεί. Μετά την ολοκλήρωση των επιλογών προτιμήσεων η σελίδα εμφανίζει το τελικό αποτέλεσμα όπου στα αριστερά υπάρχει η δυνατότητα λήψης φυλλαδίου και η επιλογή Αγοράστε ONLINE. Επιλέγοντας το, ο πελάτης μεταφέρεται σε μια φόρμα συμπλήρωσης στοιχείων επικοινωνίας παρόμοια με αυτή των test drive. Στην φόρμα δίνονται επιπλέον οι επιλογές ώστε να δηλώσει τον τρόπο επιθυμητής πληρωμής και εάν υπάρχει αυτοκίνητο για ανταλλαγή. Οι πληροφορίες που λαμβάνονται από κάθε υποψήφιο αγοραστή θα προωθούνται στον αντίστοιχο επίσημο έμπορο της Mitsubishi σε ημερήσια βάση. Έτσι, για την εξασφάλιση της άρτιας εξυπηρέτησης, ο εκπρόσωπος πριν επικοινωνήσει με τον υποψήφιο αγοραστή, θα διαθέτει όλα τα στοιχεία επικοινωνίας, το επιθυμητό μοντέλο καθώς και πληροφορίες σχετικά με την πώληση. Επίσης, εφόσον κάποιος πελάτης επιθυμεί, έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει τη διαδικασία αγοράς εξολοκλήρου ηλεκτρονικά κάνοντας χρήση της ψηφιακής του υπογραφής. Λειτουργία Προσφορές Όλες οι προωθητικές ενέργειες που ισχύουν κάθε μήνα για τα μοντέλα της Mitsubishi Motors είναι πλέον προσβάσιμες με το πάτημα ενός κουμπιού. Ο υποψήφιος πελάτης έχει τη δυνατότητα επιλέγοντας την προσφορά που τον ενδιαφέρει να μεταφερθεί σε επόμενη σελίδα η οποία θα εμφανίζει περισσότερες πληροφορίες και τις επιλογές «Επικοινωνία με επίσημο έμπορο» και «Λήψη Προσφοράς». Η επικοινωνία με επίσημο έμπορο θα τον μεταφέρει στη σελίδα με τον εντοπισμό dealer και η λήψη προσφοράς θα τον μεταφέρει στη σελίδα Buy Online. Τα στοιχεία που θα λαμβάνονται από τον κάθε υποψήφιο πελάτη θα προωθούνται στον αντίστοιχο επίσημο έμπορο ο οποίος χρησιμοποιώντας όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες που θα έχει στη διάθεσή του (μοντέλο, χρηματοδοτικό, ανταλλαγή) και αξιοποιώντας τις σύγχρονες μεθόδους επικοινωνίας μέσω των εφαρμογών τεχνολογίας VoIP (Skype, WhatsApp, Messenger, Viber, Hangouts) θα επικοινωνεί με τον υποψήφιο αγοραστή. Έτσι θα υπάρχει μέχρι και η δυνατότητα πραγματοποίησης video-κλήσης για την παρουσίαση του μοντέλου παρέχοντας παράλληλα την απαραίτητη υποστήριξη στον πελάτη όπου χρειαστεί. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00 Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25 Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι... Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47
Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις! Δίνει ο πελάτης σας στο ανήλικο παιδί του το αυτοκίνητο, έστω και για έναν γύρο στο τετράγωνο; Ενημερώστε τον πως... Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03
Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ Μια «αθώα» συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού, περιπλέκει τις αποζημιώσεις και φουσκώνει τον δείκτη ζημιών. Πώς πρέπει να συμβουλέψετε... Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55
Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας; Μήπως η ανανέωση κρίνεται και από άλλους παράγοντες και δεν είναι μόνο θέμα τιμής; Πώς μπορείτε να διατηρήσετε το χαρτοφυλάκιο... Γιώργος Μούζος, 17/09/2025 - 08:57
Κρύβει τις πινακίδες του ο πελάτης σας; Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται και για τις κρυμμένες πινακίδες προβλέπει αυστηρά πρόστιμα, μέσω του άρθρου 94! Τι πρέπει να... Γιώργος Μούζος, 15/09/2025 - 08:55