Γιώργος Μούζος, 29/4/2020 - 14:57 facebook twitter linkedin Πότε ανοίγουν τα ΚΤΕΟ και ποιοι θα είναι οι κανόνες λειτουργίας; Γιώργος Μούζος, 29/4/2020 facebook twitter linkedin Αίρεται από τις 4 Μαΐου 2020 η απαγόρευση λειτουργίας των Ιδιωτικών και των Δημόσιων ΚΤΕΟ, με εγκύκλιο που υπέγραψε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης. Για την εύρυθμη λειτουργία των ΚΤΕΟ, παρατείνεται κατά εβδομήντα (70) ημέρες η διάρκεια ισχύος εκάστου ΔΤΕ κάθε κατηγορίας οχήματος, εφόσον η ημερομηνία λήξης του εμπίπτει εντός της χρονικής περιόδου από τη Δευτέρα 14-3-2020 έως και την Κυριακή 3-5-2020. Συνεπώς, χορηγείται παράταση στα Δελτία Τεχνικού Ελέγχου εκτός από τις 45 ημέρες που είχαν δοθεί, επιπλέον 25 ημέρες. Παράδειγμα: Όχημα με ημερομηνία ισχύος του ΔΤΕ το Σάββατο 14-3-2020, μπορεί να ελεγχθεί εμπρόθεσμα χωρίς την καταβολή του πρόσθετου ειδικού τέλους έως τη Δευτέρα 25-5-2020. Η παράταση κρίνεται αναγκαία για να αποφευχθεί ο συγχρωτισμός από τους πολίτες στα ΚΤΕΟ, που ενδεχομένως να έσπευδαν προκειμένου να κατοχυρώσουν την εμπρόθεσμη προσέλευση. Κατά το διάστημα των 70 ημερών της παράτασης δεν θα επιβάλλεται πρόστιμο. Το Υπουργείο διευκρινίζει ότι για όσα ΔΤΕ λήγουν από την 4-5-2020 και μεταγενέστερα, θα ισχύσει η θεσμοθετημένη συχνότητα ελέγχου. Στις περιπτώσεις που ένα Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου είχε καταστεί εκπρόθεσμο πριν από την ημερομηνία αναστολής της λειτουργίας, στον υπολογισμό της καταβολής του ειδικού τέλους εκπροθέσμου δεν θα υπολογίζεται το χρονικό διάστημα της παράτασης, λόγω της απαγόρευσης λειτουργίας, που ισχύει για κάθε δελτίο. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Παράδειγμα: Εάν ένα επιβατηγό όχημα με αναγραφόμενη ημερομηνία ισχύος 2-3-2020 δεν ελέγχθηκε πριν την εφαρμογή των εκτάκτων μέτρων (το όχημα είχε δικαίωμα για εμπρόθεσμο έλεγχο μέχρι την 9-3-2020). Αν ελεγχθεί για παράδειγμα την 14-5-2020 ήτοι 10 μέρες μετά την άρση των μέτρων) για τον υπολογισμό του εκπροθέσμου δεν θα ληφθεί υπόψη το χρονικό διάστημα που τα ΚΤΕΟ ήταν κλειστά ήτοι από 23-3-2020 έως 3-5-2020. Συνεπώς το όχημα θα θεωρείται εκπρόθεσμο για 23 μέρες. Επίσης, χορηγούνται ανάλογες παρατάσεις για όλες τις κατηγορίες αυτοκινήτων που είχαν απαλλαγεί για διαφόρους λόγους κατά τη χρονική αυτή περίοδο (ταξινόμηση εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων χωρίς ελληνικό δελτίο τεχνικού ελέγχου, μεταβίβαση αυτοκινήτων με δελτίο τεχνικού ελέγχου που είχε λήξει κλπ) από την υποχρέωση να προσέλθουν για τεχνικό έλεγχο. Σύμφωνα με την αναλοίνωση του Υπουργείου, σκοπός είναι η σταδιακή επιστροφή στην κανονικότητα και η αποφυγή του συγχρωτισμού, ενώ ανάλογα με την πορεία εφαρμογής των μέτρων, ενδέχεται να υπάρξει νέα παρέμβαση. Τέλος, με σκοπό την αποφυγή διασποράς του κορονοϊού, κατά τον τεχνικό έλεγχο, επισημαίνεται ότι πρέπει να τηρούνται οι εξής κανόνες: α) Οι ελεγκτές και το λοιπό προσωπικό να είναι εφοδιασμένοι με γάντια και μάσκες. β) Να υπάρχει αντισηπτικό σε εμφανές σημείο. γ) Εντός του χώρου της Γραμματείας - Ταμείου να αποφεύγεται η παραμονή πολιτών εκτός του απαραίτητου χρόνου για την προσκόμιση των απαραίτητων για τον έλεγχο δικαιολογητικών και την παραλαβή του ΔΤΕ. δ) Να λαμβάνεται μέριμνα ώστε ο τεχνικός έλεγχος να πραγματοποιείται κατόπιν ραντεβού για την αποφυγή συγχρωτισμού. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας; Ένα στοιχείο ασφαλείας που πολλοί δεν γνωρίζουν, αλλά επηρεάζει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις περισσότερο από όσο νομίζετε. Οι μαύρες κουκίδες γύρω από... Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10