Γιώργος Μούζος, 29/4/2020 - 14:57 facebook twitter linkedin Πότε ανοίγουν τα ΚΤΕΟ και ποιοι θα είναι οι κανόνες λειτουργίας; Γιώργος Μούζος, 29/4/2020 facebook twitter linkedin Αίρεται από τις 4 Μαΐου 2020 η απαγόρευση λειτουργίας των Ιδιωτικών και των Δημόσιων ΚΤΕΟ, με εγκύκλιο που υπέγραψε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης. Για την εύρυθμη λειτουργία των ΚΤΕΟ, παρατείνεται κατά εβδομήντα (70) ημέρες η διάρκεια ισχύος εκάστου ΔΤΕ κάθε κατηγορίας οχήματος, εφόσον η ημερομηνία λήξης του εμπίπτει εντός της χρονικής περιόδου από τη Δευτέρα 14-3-2020 έως και την Κυριακή 3-5-2020. Συνεπώς, χορηγείται παράταση στα Δελτία Τεχνικού Ελέγχου εκτός από τις 45 ημέρες που είχαν δοθεί, επιπλέον 25 ημέρες. Παράδειγμα: Όχημα με ημερομηνία ισχύος του ΔΤΕ το Σάββατο 14-3-2020, μπορεί να ελεγχθεί εμπρόθεσμα χωρίς την καταβολή του πρόσθετου ειδικού τέλους έως τη Δευτέρα 25-5-2020. Η παράταση κρίνεται αναγκαία για να αποφευχθεί ο συγχρωτισμός από τους πολίτες στα ΚΤΕΟ, που ενδεχομένως να έσπευδαν προκειμένου να κατοχυρώσουν την εμπρόθεσμη προσέλευση. Κατά το διάστημα των 70 ημερών της παράτασης δεν θα επιβάλλεται πρόστιμο. Το Υπουργείο διευκρινίζει ότι για όσα ΔΤΕ λήγουν από την 4-5-2020 και μεταγενέστερα, θα ισχύσει η θεσμοθετημένη συχνότητα ελέγχου. Στις περιπτώσεις που ένα Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου είχε καταστεί εκπρόθεσμο πριν από την ημερομηνία αναστολής της λειτουργίας, στον υπολογισμό της καταβολής του ειδικού τέλους εκπροθέσμου δεν θα υπολογίζεται το χρονικό διάστημα της παράτασης, λόγω της απαγόρευσης λειτουργίας, που ισχύει για κάθε δελτίο. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Παράδειγμα: Εάν ένα επιβατηγό όχημα με αναγραφόμενη ημερομηνία ισχύος 2-3-2020 δεν ελέγχθηκε πριν την εφαρμογή των εκτάκτων μέτρων (το όχημα είχε δικαίωμα για εμπρόθεσμο έλεγχο μέχρι την 9-3-2020). Αν ελεγχθεί για παράδειγμα την 14-5-2020 ήτοι 10 μέρες μετά την άρση των μέτρων) για τον υπολογισμό του εκπροθέσμου δεν θα ληφθεί υπόψη το χρονικό διάστημα που τα ΚΤΕΟ ήταν κλειστά ήτοι από 23-3-2020 έως 3-5-2020. Συνεπώς το όχημα θα θεωρείται εκπρόθεσμο για 23 μέρες. Επίσης, χορηγούνται ανάλογες παρατάσεις για όλες τις κατηγορίες αυτοκινήτων που είχαν απαλλαγεί για διαφόρους λόγους κατά τη χρονική αυτή περίοδο (ταξινόμηση εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων χωρίς ελληνικό δελτίο τεχνικού ελέγχου, μεταβίβαση αυτοκινήτων με δελτίο τεχνικού ελέγχου που είχε λήξει κλπ) από την υποχρέωση να προσέλθουν για τεχνικό έλεγχο. Σύμφωνα με την αναλοίνωση του Υπουργείου, σκοπός είναι η σταδιακή επιστροφή στην κανονικότητα και η αποφυγή του συγχρωτισμού, ενώ ανάλογα με την πορεία εφαρμογής των μέτρων, ενδέχεται να υπάρξει νέα παρέμβαση. Τέλος, με σκοπό την αποφυγή διασποράς του κορονοϊού, κατά τον τεχνικό έλεγχο, επισημαίνεται ότι πρέπει να τηρούνται οι εξής κανόνες: α) Οι ελεγκτές και το λοιπό προσωπικό να είναι εφοδιασμένοι με γάντια και μάσκες. β) Να υπάρχει αντισηπτικό σε εμφανές σημείο. γ) Εντός του χώρου της Γραμματείας - Ταμείου να αποφεύγεται η παραμονή πολιτών εκτός του απαραίτητου χρόνου για την προσκόμιση των απαραίτητων για τον έλεγχο δικαιολογητικών και την παραλαβή του ΔΤΕ. δ) Να λαμβάνεται μέριμνα ώστε ο τεχνικός έλεγχος να πραγματοποιείται κατόπιν ραντεβού για την αποφυγή συγχρωτισμού. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 11/09/2025 - 08:55 Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς
Γιώργος Μούζος, 03/09/2025 - 08:50 Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές; Μετά την αγορά κατοικίας, η επόμενη μεγάλη πίεση για την ασφαλιστική βιομηχανία έρχεται από την ασφάλιση αυτοκινήτου. Η κλιματική αλλαγή δεν... Γιώργος Μούζος, 01/09/2025 - 09:02
Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα; Τεχνητή νοημοσύνη, τηλεματική & big data: Η νέα πραγματικότητα στην απόδοση ευθύνων; Για δεκαετίες, η απόδοση ευθύνης σε ένα τροχαίο βασιζόταν... Γιώργος Μούζος, 29/08/2025 - 08:51
OTA Updates: O νέος πονοκέφαλος του ασφαλιστικού κλάδου Αν οι οδηγοί αγνοούν τις ασύρματες ενημερώσεις, ίσως οι ασφαλιστικές να κληθούν να πληρώσουν μεγάλο λογαριασμό. Η αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει με ρυθμούς... Γιώργος Μούζος, 27/08/2025 - 09:11
Γιατί οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κρατούν σε εγρήγορση τον ασφαλιστικό κλάδο; Η ηλεκτροκίνηση τρέχει, αλλά μαζί της μεγαλώνουν οι κίνδυνοι: πυρκαγιές σε κλειστούς χώρους, ηλεκτροπληξίες, κυβερνοεπιθέσεις, διακοπές λειτουργίας και νέες ρυθμιστικές... Γιώργος Μούζος, 25/08/2025 - 08:50
Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις; Συσκευές παρακολούθησης και έξυπνα προγράμματα υπόσχονται λιγότερα ατυχήματα. Αλλά το κλειδί είναι πώς θα τα χρησιμοποιήσουν οι ασφαλιστικές. Είναι γεγονός πως... Γιώργος Μούζος, 20/08/2025 - 08:55
Ο πιο επικίνδυνος «συνεπιβάτης» του καλοκαιριού δεν είναι η κούραση. Είναι το μυαλό. Η ύπνωση του αυτοκινητόδρομου σκοτώνει χωρίς να το καταλάβεις – κυριολεκτικά. Και ναι, έχεις πελάτες που κινδυνεύουν αυτό το Δεκαπενταύγουστο. Η... Γιώργος Μούζος, 14/08/2025 - 08:49