Γιώργος Μούζος, 23/3/2020 - 12:44 facebook twitter linkedin Κορονοϊός: Τα do & dont's για την καμπίνα του αυτοκινήτου! Γιώργος Μούζος, 23/3/2020 facebook twitter linkedin Μπορεί οι μετακινήσεις έπειτα από το χθεσινό διάγγελμα του πρωθυπουργού να έχουν περιοριστεί στις άκρως απαραίτητες, εν τούτοις όλο και κάπου θα χρειαστεί να μεταβούμε με το αυτοκίνητό μας. Δείτε τι πρέπει να έχετε κάνει για το σωστό καθαρισμό του, αλλά και πως λειτουργούμε αν χρειαστεί να έχουμε επιβάτες! Με τον κορονοϊό να έχει γιγαντωθεί για τα καλά και η Ευρώπη να βρίσκεται σε γενικό lockdown, οφείλουμε να είμαστε εξαιρετικά προσεκτικοί σε κάθε μας κίνηση για να μείνουμε προστατευμένοι από αυτή την αόρατη απειλή. Οι άσκοπες μετακινήσεις απαγορεύτηκαν έως και τις 6 Απριλίου (και βλέπουμε έπειτα), αλλά παρόλα αυτά θα πρέπει να προσέξουμε ιδιαίτερα και να είμαστε σχολαστικοί με κάθε μας κίνηση. Για το λόγο αυτό, ιδιαίτερης προσοχής χρίζει και η καμπίνα του αυτοκινήτου μας, για όταν χρειαστεί να εισέλθουμε σε αυτή. Οδηγός και επιβάτες ακουμπάνε πολύ συχνά σχεδόν όλες τις επιφάνειες της καμπίνας του αυτοκινήτου. Είναι ταυτόχρονα γνωστό ότι ο κορωνοϊός επιβιώνει για πολλές ώρες, ίσως και μέρες, επάνω σε διάφορες επιφάνειες. Οπότε, για να είστε ασφαλείς θα πρέπει να καθαρίζετε συχνά το εσωτερικό του αυτοκινήτου (τιμόνι, χειρολαβές, λεβιές ταχυτήτων, χειρόφρενο, κουμπιά και οθόνες αφής στην κεντρική κονσόλα, διακόπτες για υαλοκαθαριστήρες και φλας, χειρολαβές ρύθμισης καθισμάτων κ.α.). Κορωνοϊός: Τι πρέπει να ξέρετε για την απολύμανση της καμπίνας του αυτοκινήτου σας; Μπορεί το εσωτερικό του αυτοκινήτου σας να επιβάλλεται να το απολυμάνετε, αλλά δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να το καταστρέψετε. Με λίγες μόνο εξαιρέσεις, τα οικιακά καθαριστικά που σκοτώνουν τον κορωνοϊό σε σκληρές επιφάνειες στο σπίτι μπορούν επίσης να καθαρίσουν ένα αυτοκίνητο χωρίς να βλάψουν το εσωτερικό του. Ισοπροπυλική αλκοόλη Τα διαλύματα αλκοόλης που περιέχουν τουλάχιστον 70% αλκοόλ είναι αποτελεσματικά κατά του κορωνοϊού, σύμφωνα με το CDC. Ως επί το πλείστον, σχεδόν κάθε εσωτερική επιφάνεια ενός οχήματος μπορεί να καθαριστεί με ισοπροπυλική αλκοόλη. Απαγορεύεται η χλωρίνη κι υπεροξείδιο του υδρογόνου! NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Ό, τι κι αν κάνετε, μην χρησιμοποιείτε χλωρίνη, ή υπεροξείδιο του υδρογόνου στο εσωτερικό του αυτοκινήτου σας. Αν και μπορούν να σκοτώσουν και τον κορωνοϊό στις επιφάνειες, πιθανόν να βλάψουν την ταπετσαρία του αυτοκινήτου σας. Και μην χρησιμοποιείτε καθαριστικά με βάση την αμμωνία στις οθόνες αφής του αυτοκινήτου, καθώς μπορεί να βλάψουν την λεπτή επικάλυψη της οθόνης. Σαπούνι και νερό Το σαπούνι και το νερό είναι επίσης ασφαλή για την καμπίνα του αυτοκινήτου. Ειδικά για τα υφάσματα και το δέρμα που μπορεί να έχει αρχίσει να σπάει από την χρήση πολλών ετών. Απλά φροντίστε να μην τρίβετε πάρα πολύ αυτές τις επιφάνειες. Πανί με μικροΐνες Συνιστάται γενικά να καθαρίζετε όλες τις επιφάνειες στην καμπίνα του αυτοκινήτου με ένα πανί μικροϊνών. Αυτά τα πανάκια είναι κατασκευασμένα από ύφασμα που αποτελείται από μικροσκοπικά εξογκώματα που μαζεύουν τα σωματίδια βρωμιάς και σκόνης χωρίς να χαράζουν ευαίσθητες ή λαμπερές πλαστικές επιφάνειες. Απολυμανθείτε κι εσείς! Μόλις ολοκληρώσετε την απολύμανση της καμπίνας του αυτοκινήτου, μην ξεχάσετε να πλύνετε τα χέρια σας. Μάλιστα, είναι σώφρον μόλις μπαίνετε στο αυτοκίνητο και προτού ακουμπήσετε τίποτα να καθαρίζετε τα χέρια σας με ένα απολυμαντικό μαντηλάκι, ώστε να μην φέρετε τον κορωνοϊό μέσα στην καμπίνα από κάτι που ίσως αγγίξατε έξω. Αυτό θα κρατήσει το τιμόνι και όλες τις άλλες επιφάνειες καθαρές από κορωνοϊό. Βάζουμε συνεπιβάτη στην καμπίνα του αυτοκινήτου; Όταν είναι απόλυτη ανάγκη και εφαρμόζοντας όλα τα μέτρα ατομικής προστασίας, όπως μάσκα και γάντια. Αν είστε μόνοι σας στο αυτοκίνητο η εφαρμογή της μάσκας είναι υπερβολή, εκτός κι αν κάποιος άλλος έχει χρησιμοποιήσει το αυτοκίνητό μας, που δεν ξέρουμε αν νοσεί. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 20/06/2025 - 09:05 Η Τεχνητή Νοημοσύνη αναδιατυπώνει τους κανόνες της ασφάλισης οχημάτων
Γιώργος Μούζος, 16/06/2025 - 09:00 Ανάλυση τηλεματικών δεδομένων: Το «κλειδί» για μείωση ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
Γιώργος Μούζος, 12/06/2025 - 09:08 BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;
Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09 Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης
Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις; Η τεχνολογία blockchain υπόσχεται επανάσταση στη διαχείριση απαιτήσεων, μειώνοντας δραστικά την απάτη και το κόστος για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Οι ψευδείς... Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00
Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς Η ραγδαία άνοδος των υβριδικών αλλάζει τους όρους εκτίμησης κινδύνου και απαιτεί από τους ασφαλιστές νέες στρατηγικές, τεχνογνωσία και εργαλεία. Μέχρι... Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00
Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές; Οι ασφαλιστές καλούνται να αντιμετωπίσουν νέους κινδύνους και να σχεδιάσουν έξυπνες καλύψεις για την εποχή του Internet of Things (IoT). Η... Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19
AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα; Από τα προγράμματα telematics μέχρι το EU AI Act, η ασφάλιση αυτοκινήτου περνά στην εποχή της προγνωστικής τιμολόγησης και αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11
Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων; Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος... Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55
Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές για τις μειωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και την επίδρασή τους στις αποζημιώσεις; Η ταχεία... Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55