Γιώργος Μούζος, 13/3/2020 - 16:42 facebook twitter linkedin Ποιες οι ενέργειες της Nissan για την μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, της 5ηςκύριας αιτίας θανάτου; Γιώργος Μούζος, 13/3/2020 facebook twitter linkedin Σύμφωνα με υψηλόβαθμα στελέχη της ιαπωνικής μάρκας, τα ηλεκτρικά οχήματα μπορούν να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση της κλιμακούμενης ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Στην Ασία και την Ωκεανία, περίπου τέσσερα δισεκατομμύρια άνθρωποι, δηλαδή το 92% του πληθυσμού της Ασίας και του Ειρηνικού, εκτίθενται σε επίπεδα ατμοσφαιρικής ρύπανσης που ενέχουν σημαντικό κίνδυνο για την υγεία. Αυτό τονίστηκε περαιτέρω τον περασμένο Φεβρουάριο, με τη δημοσίευση των σχετικών στοιχείων από την μεγαλύτερη στον κόσμο τράπεζα δεδομένων, σε πραγματικό χρόνο, για την ποιότητα του αέρα, στο πλαίσιο του Προγράμματος των Ηνωμένων Εθνών για το Περιβάλλον (UNEP), υποδεικνύοντας ότι μεγάλο μέρος της συγκεκριμένης περιοχής παραμένει σε “ανθυγιεινά” επίπεδα ποιότητας του αέρα.Στην πραγματικότητα, η ατμοσφαιρική ρύπανση είναι παγκοσμίως η πέμπτη κύρια αιτία θανάτου, με το 9% των θανάτων να προέρχονται από αυτή.Για να αντιμετωπιστεί αυτό το φαινόμενο, στο πλαίσιο της δέσμευσής της για μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, η Nissan, ως κατασκευάστρια του Nissan LEAF, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος (EV) στον κόσμο, ανέλυσε το περιβαλλοντικό αποτύπωμα που είχε το μοντέλο, σε παγκόσμια κλίμακα, από το ντεμπούτο του το 2010. Ταυτόχρονα, η συγκεκριμένη ανάλυση προσφέρει σημαντικά δεδομένα που καταδεικνύουν πώς η ηλεκτρική κινητικότητα μπορεί να αποτελεί μέρος των λύσεων για την αντιμετώπιση των επιπέδων ρύπανσης της ατμόσφαιρας. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μπορεί να εξοικονομήσει 4,6 μετρικούς τόνους αερίων θερμοκηπίου ετησίως, πράγμα που ισοδυναμεί με την φύτευση 209 δένδρων.Μέχρι σήμερα, πάνω από 460.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων LEAF έχουν συνεισφέρει: Περίπου 2,1 εκατομμύρια μετρικούς τόνους εξοικονόμησης CO2. Για να αντιληφθούμε το μέγεθος αυτό, χρειάζονται περισσότερα από 81 εκατομμύρια δέντρα για να “απορροφήσουν” αυτό το μέγεθος CO2, σε ένα χρόνο. Πάνω από 13 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα με μηδενικές εκπομπές, όσο η (υποτιθέμενη) απόσταση οδήγησης στο φεγγάρι για περισσότερο από 33.800 φορές! Με τη μείωση κατά 55% των σημερινών εκπομπών CO2 να είναι ο απαιτούμενος στόχος έως το 2030 για να σταματήσει η υπερθέρμανση του πλανήτη, το 2020 θα μπορούσε να αποτελέσει μια καταλυτική χρονιά, όπου μια μεγάλη μερίδα του αγοραστικού κοινού θα επιλέξει ένα ηλεκτρικό όχημα. Επιλογή που θα βοηθήσει άμεσα στην μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας; Ένα στοιχείο ασφαλείας που πολλοί δεν γνωρίζουν, αλλά επηρεάζει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις περισσότερο από όσο νομίζετε. Οι μαύρες κουκίδες γύρω από... Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10