Γιώργος Μούζος, 6/2/2020 - 15:16 facebook twitter linkedin BMW X2 sDrive16d: Σπορτίφ, πολυτελής κι ασφαλής! Το 3πτύχο της επιτυχίας! Γιώργος Μούζος, 6/2/2020 facebook twitter linkedin Μπορεί να είναι στη βάση της γκάμας, αλλά στην BMW X2 sDrive16d δεν λείπει τίποτε. Ούτε το fun to drive που διακρίνει τα αυτοκίνητα της μάρκας, ούτε η πολυτέλεια του εσωτερικού, αλλά ούτε και η ασφάλεια που είναι και το ζητούμενο από αυτοκίνητα της κατηγορίας. Πριν αναφερθούμε στα τεχνικά κι οδηγικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, αυτό που πρέπει να τονίσουμε ως το μεγαλύτερο μέσο για την ενημέρωση των επαγγελματιών του κλάδου, είναι πως τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα πρέπει να έχουν πλήρη ασφαλιστική κάλυψη. Προ ημερών αναφέραμε τι δεν πρέπει να λείπει από το συμβόλαιο για αυτοκίνητα που κινούνται στο κέντρο (δείτε εδώ). Ως συνέχεια του παραπάνω άρθρου, αυτό που πρέπει να έχετε κατά νου, είτε εσείς ως ασφαλιστές, είτε οι πελάτες σας είναι το εξής: Για αυτοκίνητα που κοστίζουν μια μικρή περιουσία, μην τσιγκουνεύεστε ένα μικτό ασφαλιστήριο. Η αξία του την δύσκολη στιγμή πραγματικά θα σας φανεί αμελητέα. Μιλήστε με τον πελάτη σας και δώστε του αυτό που αξίζει σε αυτοκίνητο τέτοιας κλάσης. Η διαφορετικότητα που χρειάζεστε! Η BMW Χ2 δίνει την ευκαιρία στον premium αγοραστή που αναζητά ένα SUV να βρει το διαφορετικό μοντέλο που θα τον κάνει να ξεχωρίζει. Σπορ εμφάνιση και πιο «ψαγμένο» στυλ, στοιχεία απαραίτητα για την πιο νεανική γκάμα αγοραστών. Τιμολογιακά τώρα, η BMW Χ2 είναι η φθηνότερη στη diesel γκάμα κοστίζοντας 36.850 ευρώ με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Όμως το μεγάλο της ατού είναι ο 1.5 λτ. κινητήρας, ο οποίος κάνει φορολογική τρίπλα, εξασφαλίζοντας σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων 2λιτρων diesel επιλογών. Εσωτερικό: Πολυτελές, πρακτικό και τεχνολογικά προηγμένο Το εσωτερικό της BMW X2 είναι καλοφτιαγμένο, ευρύχωρο και με την τυπική (για μια BMW) διαμόρφωση του ταμπλό. Άρτια κατασκευασμένο και εξαιρετικά στιβαρό, θα σας προσφέρει άπλετες δόσεις πολυτέλειας. Την στιγμή που έχουμε να κάνουμε με ένα μοντέλο της BMW, τα πάντα είναι κατασκευασμένα με επίκεντρο τον οδηγό. Έτσι η κονσόλα είναι στραμμένη προς αυτόν, τα καθίσματα προσφέρουν εξαιρετική πλευρική στήριξη και η γενικότερη αίσθηση που δημιουργείται είναι περισσότερο αυτής μια σπορ κατασκευής, παρά ενός crossover. Ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 470 λίτρα ικανοποιώντας τις απαιτήσεις μιας μέσης οικογένειας. Κάνει τη δουλειά του ο 1.500άρης diesel! Ο κινητήρας του πολυτελούς SUV γερμανικού μοντέλου, με την χωρητικότητα των 1.5 λίτρων, αποδίδει 116 ίππους και 270 Nm ροπής. Διαθέτει γραμμική απόδοση, ενώ το σύστημα «Driving Experience Control», επιτρέπει στον οδηγό να προσαρμόζει τα δεδομένα απόδοσης ισχύος στον ρυθμό που επιθυμεί να κινείται κάθε φορά. Η επιλογή «Eco»,θέτει ως προτεραιότητα την οικονομία καυσίμου, ενώ τόσο η «Comfort» όσο και η «Sport», ζωντανεύουν αρκετά το μυώδες SUV, μιας και κάθε διαφορετικό πρόγραμμα επηρεάζει την απόκριση του κιβωτίου. Στην καθημερινή χρήση, το δίδυμο κινητήρας - κιβώτιο είναι εξαιρετικά, αφού τα πάντα λειτουργούν ραφιναρισμένα, με τους κραδασμούς, παρά την 3κύλινδρη αρχιτεκτονική του κινητήρα, απλά να μην υπάρχουν. Σε χαμηλά επίπεδα βρίσκεται κι ο παραγόμενος θόρυβος. Σε ό,τι αφορά στην κατανάλωση, η BMW X2 sDrive16d δεν είναι λαίμαργη μιας και κατά τις μέρες της δοκιμής μας το trip computer δεν ξεπέρασε τα 6.2 λτ./100 χλμ. Απόλαυση οι διαδρομές μαζί της! Αν σκοπεύετε να αποκτήσετε μια BMW X2 να σας ενημερώσουμε ότι μάλλον θα επεκτείνετε το πελατολόγιο σας αρκετά έξω από το κλεινόν άστυ! Ο λόγος; Μα πολύ απλά δεν θα χορταίνετε να την απολαμβάνετε και θα επιλέγετε διαδρομές αρκετά μεγαλύτερες. Στο δρόμο η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική, όπως και η ηχομόνωση, χαρακτηριστικά που ενισχύουν το πολυτελή χαρακτήρα του μοντέλου. Και μην νομίζετε ότι αν «ρίξετε» την Χ2 σε επαρχιακή διαδρομή με συνεχόμενες καμπές θα δυσανασχετήσει. Τουναντίον! Ειδικά στην έκδοση που είχαμε στα χέρια μας και εξοπλιζόταν με το M Sport πακέτο, με την πιο σπορ ανάρτηση και τα χαμηλού προφίλ ελαστικά (225/45) με τις 19άρες ζάντες αλουμινίου, τα στροφιλίκια είναι απόλαυση. Ο οδηγός κάθεται χαμηλά, με την χαμηλή θέση οδήγησης να σου υπενθυμίζει ότι βρίσκεσαι μέσα σε ένα διαφορετικό SUV από αυτά που μέχρι τώρα ήξερες! Οι κλίσεις είναι μειωμένες, ενώ ακόμα και υπό πίεση η Χ2 θα αντιδράσει ουδέτερα και προβλεπόμενα, με το τιμόνι να παρέχει πλούσια πληροφόρηση. Συνολικά πάντως, η BMW X2 sDrive16d στο δρόμο εστιάζει στην οδηγική ευχαρίστηση προσφέροντας στον οδηγό της όσα δεν έχουν τα υπόλοιπα crossover και SUV της αγοράς. Πίνακας κόστους ασφάλισης Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00