close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

H εναλλακτική προσέγγιση της Fiat στα καύσιμα
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
27/11/2019 - 10:20
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

H εναλλακτική προσέγγιση της Fiat στα καύσιμα

Γιώργος Μούζος, 27/11/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Fiat αποτελεί πρωτοπόρο στη χρήση εναλλακτικών καυσίμων με στόχο να προσφέρει οχήματα με χαμηλότερο κόστος χρήσης και συγχρόνως εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές ρύπων.

Παράλληλα με τις σημαντικές επενδύσεις στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, οι οποίες περιλαμβάνουν εκτός των άλλων την κατασκευή του νέου Battery Hub στο Τορίνο, αλλά και τη συστηματική έρευνα στα δίκτυα V2G (Vehicle-to-Grid), η Fiat συνεχίζει την εντατική έρευνα στα εναλλακτικά καύσιμα, τα οποία αποτελούν μια μεταβατική, αλλά άμεσα εκμεταλλεύσιμη και πρακτική λύση για τη μείωση του περιβαλλοντολογικού αποτυπώματος, αλλά και του κόστους χρήσης των αυτοκινήτων. Πριν 40 χρόνια η εταιρεία παρουσίασε το πρώτο μοντέλο που χρησιμοποιούσε για την κίνηση του αιθανόλη, η οποία προερχόταν από την επεξεργασία του ζαχαροκάλαμου, ενώ στα τέλη της δεκαετίας του 90 η Fiat ήταν η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποίησε σε αυτοκίνητο παραγωγής ως καύσιμο το φυσικό αέριο (CNG), εγκαινιάζοντας μια νέα κατηγορία οχημάτων.

Σήμερα η Fiat συνεχίζει την έρευνα με τη δοκιμή σε συνεργασία με τον πολυεθνικό ενεργειακό κολοσσό Eni του νέου καυσίμου «Α20», την περαιτέρω εξέλιξη των συστημάτων CNG, ενώ στη Βραζιλία ετοιμάζεται για ακόμα μία καινοτομία με την εξέλιξη ενός νέου, υψηλής απόδοσης, υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα αιθανόλης άμεσου ψεκασμού που θα ονομάζεται Ε4. Η έρευνα συνεχίζεται ώστε η αιθανόλη να μπορεί να χρησιμοποιηθεί, τόσο στη νέα γενιά υβριδικών οχημάτων, όσο και μελλοντικά σε συστήματα με ενεργειακές κυψέλες. Τα εναλλακτικά καύσιμα αποτελούν σήμερα μια προσιτή και πρακτική λύση μετακίνησης ή οποία υπό συνθήκες είναι πιο φιλική ακόμα και από την ηλεκτροκίνηση, σύμφωνα και με πρόσφατες μελέτες, όπως εκείνη που πραγματοποίησε ο Γαλλικός δημόσιος οργανισμός IFP Energies Nouvelles. Η έρευνα αναφέρει μεταξύ άλλων ότι η χρήση CNG και ειδικότερα βιομεθανίου στην περίπτωση των μικρών οχημάτων, όπως είναι για παράδειγμα τα Fiat Panda CNG και Fiat Professional Fiorino, αποτελεί την καλύτερη επιλογή για την ελάχιστη δυνατή επιβάρυνση του αέρα.

Το φυσικό αέριο (CNG) εκπέμπει σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές από οποιοδήποτε ορυκτό καύσιμο, ενώ η αιθανόλη που παράγεται από ζαχαρότευτλα έχει σχεδόν ουδέτερο ισοζύγιο CO2, αφού οι σχετικές εκπομπές των οχημάτων ισοσκελίζονται σε ποσοστό περίπου 80% από την μετατροπή του αερίου σε οξυγόνο μέσω της διαδικασίας της φωτοσύνθεσης που πραγματοποιούν τα φυτά από τα οποία παράγεται το καύσιμο.

Επίσης τα εναλλακτικά καύσιμα μέσω της καθαρότερης καύσης που προσφέρουν αυξάνουν την αξιοπιστία των μηχανικών μερών, μειώνοντας παράλληλα σημαντικά και τις ανάγκες συντήρησης.

Με αφορμή την επέτειο των 40 ετών από την παρουσίαση του πρώτου αυτοκινήτου παραγωγής που χρησιμοποιούσε αιθανόλη, η Fiat, έβγαλε στο δρόμο για ακόμα μια φορά το πρώτο Fiat 147 με το οποίο ξεκίνησε η χρήση αυτού του καυσίμου. Η εξέλιξη του 147 με το νέο κινητήρα ξεκίνησε το 1976, ενώ το εμπορικό λανσάρισμα πραγματοποιήθηκε τρία χρόνια αργότερα στις 5 Ιουλίου του 1979. Η χρήση της αιθανόλης από ζαχαρότευτλο παρουσίασε αρκετές προκλήσεις σε μηχανολογικό επίπεδο, αλλά τελικά οι μηχανικοί της Fiat κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα σύνολο που εκτός από τη χαμηλή κατανάλωση ξεχώριζε και για την αντοχή του, ολοκληρώνοντας με απόλυτη επιτυχία ένα 12ημερο μαραθώνιο 6.800 χιλιομέτρων στη Βραζιλία υπό ακραίες συνθήκες και θερμοκρασιακές διαφορές που έφταναν τους 30 βαθμούς κελσίου.

Για την επανεμφάνιση στο δρόμο του πρώτο Fiat 147 με κινητήρας αιθανόλης, η Fiat δημιούργησε ένα ξεχωριστό video με το αυτοκίνητο, αλλά και τους ανθρώπους πίσω από την εξέλιξη του.

 

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Fiat

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ανάλυση τηλεματικών δεδομένων: Το «κλειδί» για μείωση ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
    Γιώργος Μούζος, 16/06/2025 - 09:00

    Ανάλυση τηλεματικών δεδομένων: Το «κλειδί» για μείωση ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

  • BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;
    Γιώργος Μούζος, 12/06/2025 - 09:08

    BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;

  • Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης
    Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09

    Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης

  • Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;
    Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00

    Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;

  • Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς

    Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς

    Η ραγδαία άνοδος των υβριδικών αλλάζει τους όρους εκτίμησης κινδύνου και απαιτεί από τους ασφαλιστές νέες στρατηγικές, τεχνογνωσία και εργαλεία. Μέχρι...
    Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00
  • Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές;

    Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές;

    Οι ασφαλιστές καλούνται να αντιμετωπίσουν νέους κινδύνους και να σχεδιάσουν έξυπνες καλύψεις για την εποχή του Internet of Things (IoT). Η...
    Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19
  • AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα;

    AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα;

    Από τα προγράμματα telematics μέχρι το EU AI Act, η ασφάλιση αυτοκινήτου περνά στην εποχή της προγνωστικής τιμολόγησης και αλλάζει...
    Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11
  • Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων;

    Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων;

    Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος...
    Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55
  • Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση

    Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση

    Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές για τις μειωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και την επίδρασή τους στις αποζημιώσεις; Η ταχεία...
    Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55
  • Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές

    Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές

    Πώς οι «over-the-air» αναβαθμίσεις αλλάζουν το τοπίο στην ασφάλιση αυτοκινήτου και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές σήμερα; Η εποχή όπου...
    Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ξεκινά κάλυψη η Mediobanca, βλέπει τιμή στόχο €28,80 - Η κορυφαία ιταλική επενδυτική τράπεζα εκτιμά ότι η μετοχή έχει περιθώριο ανόδου 45%
11:37 ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ξεκινά κάλυψη η Mediobanca, βλέπει τιμή στόχο €28,80 - Η κορυφαία ιταλική επενδυτική τράπεζα εκτιμά ότι η μετοχή έχει περιθώριο ανόδου 45%
  • 10:50 Υποχρεωτικότητα: Crash test για τον ασφαλιστικό κλάδο
  • 10:35 Μελέτη AON: Tα τρία επίπεδα συνταξιοδοτικής επάρκειας στην Κύπρο
  • 10:15 Η αντιμετώπιση των παγκόσμιων προκλήσεων στο γεύμα της Εθνικής Τράπεζας με την αντιπροσωπεία του πανεπιστημίου του Yale που επισκέφθηκε την Ελλάδα
  • 10:08 Φορολογικές δηλώσεις: Πώς να αποφύγετε τον φόρο για ανείσπρακτα ενοίκια
  • 10:00 Διακοπές: Ποια είναι τα δικαιώματα μας όταν «κλείνουμε» κάποιο κατάλυμα
  • 09:35 Επιστροφή ενοικίου: Θα χρειαστούν περίπου 5 εκατ. τροποποιητικές δηλώσεις καταγγέλλουν οι λογιστές
  • 09:30 Μεγάλη έρευνα του «Nextdeal» Υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων και επιχειρήσεων: Πώς οι εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων - Τι αλλάζει στην ασφαλιστική αγορά, οι υποχρεώσεις των οδηγών και οι εξαιρέσεις
  • 09:09 Οι «αρκούδες» δεν ήλθαν στις αγορές, «ταύροι» στα ελληνικά ομόλογα, το κόστος του πολέμου για την Ελλάδα, το σύνθημα του Μητσοτάκη, ο Τέλης, ο Ιβάν και η Θύρα 4
  • 09:00 Χρόνος και Κίνδυνος! Οι δύσκολες αποφάσεις που πρέπει να λαμβάνουν οι ασφαλιστές για λογαριασμό των πελατών τους!
  • 15:35 2ο ΣΦΕΕ Summit: Η Ελλάδα στο Επίκεντρο για ένα Βιώσιμο Σύστημα Υγείας
  • 15:21 Φωτιά στο Γραμματικό: Εντολή για προληπτική απομάκρυνση από Άνω Σούλι και Μαραθώνα - Ενισχύονται και τα εναέρια μέσα
  • 14:40 Σαφάρι για ανασφάλιστα αυτοκίνητα - Πρόστιμα έως 1.000 ευρώ για τους παραβάτες
  • 14:22 Οικονομία της Μακροζωίας: Η Αθήνα στο προσκήνιο του παγκόσμιου διαλόγου
  • 14:10 Πειραιώς: Στηρίζει τη νέα γενιά με το πρόγραμμα «Youth’s Financial Literacy» - Από το σχολείο στην οικονομική αυτονομία
  • 14:02 Εθνική Τράπεζα: Σε ανοδική τροχιά το ΑΕΠ το 1o τρίμηνο του 2025, παρά την απροσδόκητη υποχώρηση των επενδύσεων
  • 13:56 Η Bayer Ελλάς συνεχίζει σταθερά το ταξίδι της δίπλα στην Ομάδα Αιγαίου, υποστηρίζοντας την ισότιμη πρόσβαση για όλους
  • 13:45 CNP Ζωής: Για τις στιγμές που χρειάζεσαι στήριξη, υπάρχει πρόβλεψη!
  • 13:27 Από σήμερα η δωρεάν αποστολή Φαρμάκων Υψηλού Κόστους «Κατ’ Οίκον». Πώς θα ενταχθείτε στο πρόγραμμα!
  • 13:21 Το 23rd CFO Forum της KPMG στην Ελλάδα φέρνει στις 19 Ιουνίου τους κορυφαίους 50 ομιλητές και 450+ CFOs σε μια ημέρα στρατηγικής, ηγεσίας και αποφάσεων για το μέλλον της οικονομίας!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/6 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  2. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  3. 11/6 Το «προσκλητήριο» του Αλέξη, η…αμνησία και τα «μαχαίρια» της Ζωής, η νέα «ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες, η Λάτση στην…Αττική Οδό και ο Παπαστράτος ο καλύτερος εργοδότης
  4. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  5. 11/6 Απεβίωσε σε ηλικία 107 ετών ο καθηγητής Γεώργιος Δαΐκος
  6. 16/6 Οι «βόμβες» στην ελληνική οικονομία, η μεγάλη ανησυχία της κυβέρνησης, η «ιστορική» απόφαση του ΣτΕ και η ηγετική παρουσία της Aktor στη Ρουμανία
  7. 10/6 Κ. Μητσοτάκης για νέο ΚΟΚ: Το 40% των νεκρών στα τροχαία είναι με μηχανή και το 25% δεν φορούσε ζώνη - Δεν θα συνθηκολογήσουμε με το χάος

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube