Γιώργος Μούζος, 12/11/2019 - 14:27 facebook twitter linkedin Ποιο είναι το αυτοκίνητο του προέδρου της Κίνας; Γιώργος Μούζος, 12/11/2019 facebook twitter linkedin Τις τελευταίες μέρες στη χώρα μας βρέθηκε ο πρόεδρος της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας, Σι Τζινπίνγκ, ο οποίος συναντήθηκε με την πολιτική ηγεσία της χώρας μας με σκοπό τη σύναψη νέων και ισχυρών επιχειρηματικών συνεργασιών. Ποιο ήταν όμως το αυτοκίνητο που εξασφάλιζε την άνεση και την ασφάλεια στις μετακινήσεις του; Η εντυπωσιακή μαύρη λιμουζίνα που μετέφερε τον Σι Τζινπίνγκ στους δρόμους της Αθήνας, Ν501 κατασκευάζεται από την Hongqi (ο παλαιότερος κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων στην Κίνα) και βασίζεται στην πλατφόρμα του Audi A6L, με το συνολικό μήκος του αμαξώματος να αγγίζει τα 5,48 μέτρα. Η Ν501 κινείται από έναν κινητήρα βενζίνης V8, 4.000 κ.εκ.! Περισσότερες τεχνικές προδιαγραφές για την κινέζικη λιμουζίνα δεν έχουν γίνει γνωστές, ούτε επίσης και τα επίπεδα θωράκισής του. Το όνομα Hongqi σημαίνει «κόκκινη σημαία», το παραδοσιακό σύμβολο για το Κομμουνιστικό Κόμμα. Ξεκίνησε το 1958 από το Group First Auto Works (FAW), ενώ ως και τις μέρες μας η Hongqi ήταν το επίσημο όχημα για υψηλόβαθμους κυβερνητικούς αξιωματούχους εντός και εκτός Κίνας. Στην ιστορία έχει μείνει η επίσκεψη του Αμερικανού προέδρου Ρίτσαρντ Νίξον στην Κίνα τη δεκαετία του 1970, όπου ο Μάο Τσε Τουνγκ χρησιμοποίησε τα αυτοκίνητα αυτά κατά την ιστορική επίσκεψη. Ο Κινέζος πρόεδρος δεν αποχωρίζεται ποτέ την λιμουζίνα του (εκτός από τις επισκέψεις του στις Η.Π.Α. το 2013 και το 2015, όπου χρησιμοποίησε μία Cadillac, και στην Γαλλία το 2014, όπου μετακινήθηκε με μία Citroen C6) και για το λόγο αυτό στο προεδρικό Boeing 747, φορτώνονται δύο πολυτελείς Hongqi οι οποίες ακολουθούν τον Κινέζο πρόεδρο παντού! Δείτε πλάνα με το αυτοκίνητο του προέδρου στους δρόμους της Αθήνας: Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00 Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;
Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00 Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς
Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19 Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές;
Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11 AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα;
Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων; Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος... Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55
Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές για τις μειωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και την επίδρασή τους στις αποζημιώσεις; Η ταχεία... Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55
Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές Πώς οι «over-the-air» αναβαθμίσεις αλλάζουν το τοπίο στην ασφάλιση αυτοκινήτου και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές σήμερα; Η εποχή όπου... Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07
Η νέα στρατηγική κατά της απάτης με deep learning και data fusion Η ασφαλιστική απάτη δεν είναι απλώς ένα κόστος! Eίναι ένας αόρατος εχθρός που υπονομεύει την αξιοπιστία του συστήματος και μετακυλίει... Γιώργος Μούζος, 14/05/2025 - 09:02
Πώς τα Big Data μεταμορφώνουν τις ασφαλίσεις αυτοκινήτων: Από την πρόβλεψη ατυχημάτων στην εξατομίκευση τιμολογίων Οι ασφαλιστικές αξιοποιούν πλέον τα δεδομένα για να προσφέρουν δίκαιες και κερδοφόρες πολιτικές. Τι σημαίνει αυτό για τον κλάδο; Η δυνατότητα... Γιώργος Μούζος, 12/05/2025 - 08:54
Τα τέσσερα mega-trends που αναδιαμορφώνουν την ασφάλιση οχημάτων ως το 2030 Η ασφάλιση οχημάτων βρίσκεται σε κομβικό σταυροδρόμι. Μέχρι το 2030, τέσσερις ισχυρές τάσεις θα έχουν αναδιαμορφώσει το τοπίο: από τον... Γιώργος Μούζος, 09/05/2025 - 09:06