Γιώργος Μούζος, 7/10/2019 - 16:26 facebook twitter linkedin Audi A1 30 TFSI: Για τον premium ασφαλιστή! Γιώργος Μούζος, 7/10/2019 facebook twitter linkedin Το μικρό και πολυτελές μοντέλο της Audi, προσφέρεται πιο πλήρες από ποτέ με δυναμική εμφάνιση, αποδοτικούς κινητήρες ποιοτικό εσωτερικό και με εξαιρετική οδική συμπεριφορά. Εμείς το δοκιμάσαμε στην έκδοση 30 TFSI, η οποία προσφέρεται με τον 1.000αρη TFSI κινητήρα των 116 ίππων. Δυναμικό και πολυτελές «κουστούμι» Στην 2η γενιά του πλέον το Audi A1 βασίζεται στην τρέχουσα πλατφόρμα MQB A0 και προσφέρεται αποκλειστικά ως 5θυρο Sportback, (στην προηγούμενη γενιά το 80% των πωλήσεων αφορούσε αυτή την έκδοση). Πλέον το Audi Α1 διαθέτει μια δυναμική εμφάνιση, η οποία συνδυάζει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την πολυτέλεια η οποία πηγαίνει χέρι-χέρι με τα μοντέλα της Audi. Πλέον το Α1 διαθέτει μεγαλύτερες διαστάσεις με μήκος του να φτάνει τα 4,029 μ. και σε συνδυασμό με τη νέα γραμμή σχεδίασης δείχνει πιο αιχμηρό από πριν, ειδικά στην έκδοση S-Line με τους επιθετικούς προφυλακτήρες. Το εμπρόσθιο μέρος του ξεχωρίζει με την μεγάλη εξάγωνη μάσκα, ενώ κάτω από το άκρο του καπό υπάρχουν τρεις επίπεδες σχισμές, φόρος τιμής στο θρυλικό Sport quattro που κυριάρχησε στα ράλλυ. Για το λόγο αυτό τα φτερά των τροχών εμφανίζονται τονισμένα, ενώ εξίσου μυώδες εμφανίζεται και το πίσω μέρος. Αυτό που προσωπικά μας άρεσε κατά πολύ είναι πως όπως και στα μπροστινά, έτσι και στα πίσω φώτα υπάρχει ένα γραφικό σε στυλ βέλους. Πολυτέλεια, άνεση & ευρυχωρία! NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Το τρίπτυχο της επιτυχίας για το εσωτερικό του Audi A1, το οποίο ενστερνίζεται την νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας. Συνολικά η καμπίνα του Α1, κρίνεται άκρως ελκυστική και εξαιρετικά ποιοτική με χρήση ποιοτικών υλικών, τα οποία έχουν εξαιρετική συναρμογή. Από τη βασική κιόλας έκδοση υπάρχουν ψηφιακά όργανα με οθόνη 10,25 ιντσών, ενώ το Virtual Cockpit έρχεται στον προαιρετικό εξοπλισμό με ελάχιστη επιπλέον χρέωση και πραγματικά αξίζει τον κόπο να το αποκτήσετε. Η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική, με πλήθος ρυθμίσεων, ενώ η κεντρική κονσόλα είναι στραμμένη προς τον οδηγό σε μια άκρως εργονομική διάταξη, η οποία διευκολύνει την καθημερινότητα του οδηγού. Σε επίπεδο χώρων τώρα, οι εμπρός επιβάτες είναι πιο άνετοι, ενώ πίσω ο χώρος για τα γόνατα είναι ικανοποιητικός, ενώ αν πρέπει να καθίσει κι ένας τρίτος στη μέση του πίσω καθίσματος θα δυσκολευτεί ελαφρώς από το τούνελ σε συνδυασμό με το μικρό σχετικά πλάτος. Παρόλα αυτά ο χώρος αποσκευών είναι αυξημένος κατά 65 λίτρα αγγίζοντας τα 335 λίτρα. Μοτέρ διαμάντι! Κάτω από το καπό του Α1 βρίσκεται ο 1.000άρης turbo των 116 ίππων και των 200 Nm, ο οποίος ξεχωρίζει με την σπιρτάδα του. Ζωντανός από χαμηλά, επιταχύνει δυνατά το Α1 και μόνο ψηλά θα γίνει τραχύς, αποκαλύπτοντας την 3κύλινδρη φύση του. Με το μηχανικό σύνολο ταιριάζει γάντι το σοφιστικέ κιβώτιο S-Tronic, το οποίο είναι άμεσο και αναδεικνύει τις αρετές του κινητήρα. Υπάρχουν επιπλέον 4 προγράμματα οδήγησης μέσω του προαιρετικού συστήματος Audi Drive Select, που βελτιώνουν την απόκριση του μοτέρ ή το θέτουν σε πιο «Efficiency» λειτουργία προς όφελος της κατανάλωσης. Σε αυτό το κομμάτι, με χρήση όλων των προγραμμάτων οδήγησης είδαμε τη μέση κατανάλωση να αγγίζει τα 6.5 λτ./100 χλμ., νούμερο πολύ καλό για τα δεδομένα της κατηγορίας. «Παιχνίδι» στο δρόμο To Audi A1 διαθέτει την κλασική διάταξη ανάρτησης με Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο πίσω άξονα. Στο δρόμο, το A1 σε κάθε είδους διαδρομή εμπνέει εμπιστοσύνη στον οδηγό, όντας άμεσο στις εντολές του χειριστή, ενώ οι κλίσεις στις στροφές είναι εξαιρετικά περιορισμένες. Στα χέρια του έμπειρου οδηγού προσφέρει και το ανάλογο fun to drive, με τα περιθώρια πρόσφυσης να είναι μεγάλα. Στο πεδίο της άνεσης, ο συνδυασμός πλαισίου-ανάρτησης φροντίζει ώστε να μπορούν να διαχειριστούν οι ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να κουράζουν τους επιβάτες, οι οποίοι κατεβαίνουν κυριολεκτικά ατσαλάκωτοι, όσα χιλιόμετρα κι αν έχουν καλύψει! Εν κατακλείδι, το νέο Α1 είναι ιδανικό μοντέλο για όσους επιζητούν το design και την πολυτέλεια. Κομψό και δυναμικό, ξεχωρίζει για την κορυφαία τεχνολογία που φέρει και την πολύ καλή οδική συμπεριφορά του. Και επειδή ότι πληρώνεις, παίρνεις σε αυτή τη ζωή, η τιμή απόκτησης του ξεκινάει από τα 18.950 ευρώ! Πίνακας κόστους ασφάλισης Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00