Γιώργος Μούζος, 2/10/2019 - 14:48 facebook twitter linkedin H Nissan φρόντισε για την ασφαλή μεταφορά του Πάπα! Γιώργος Μούζος, 2/10/2019 facebook twitter linkedin Ένα διασκευασμένο Nissan NP300, χρησιμοποιήθηκε ως το όχημα μετακινήσεων του Πάπα Φραγκίσκου, κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στο νησί του Μαυρίκιου, στον Ινδικό Ωκεανό, τον περασμένο Σεπτέμβριο. Από το 1965, η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία χρησιμοποιεί ειδικής κατασκευής αυτοκίνητα για τον Ποντίφικα, όταν ο Πάπας Παύλος VI χρησιμοποίησε ένα τέτοιο όχημα για να χαιρετήσει τα πλήθη στη Νέα Υόρκη. Με την πάροδο των χρόνων, αρκετοί κατασκευαστές είχαν την τιμή να κατασκευάσουν οχήματα, αλλά αυτή ήταν η πρώτη φορά που τιμήθηκε η Nissan και πιο συγκεκριμένα η Nissan NSC ABC Motors, στο Μαυρίκιο. Η ABC Motors προσέφερε το σασί του Nissan NP300, το οποίο στη συνέχεια στάλθηκε στην θυγατρική εταιρεία ABC Coachworks, για να τροποποιηθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Βατικανού. Επιτηρούμενο από τη Μητρόπολη του Μαυρίκιου, το έργο αυτό ήταν μοναδικό για την εταιρεία, που συνήθως ειδικεύεται στην κατασκευή λεωφορείων, πούλμαν και ασθενοφόρων. Παράλληλα, η συγκεκριμένη εταιρεία τροποποιεί οχήματα για την αστυνομία και την πυροσβεστική. «Η ABC Automobile, ως μια μεγάλη οικογένεια, έβαλε όλη την αγάπη της στο σχεδιασμό ενός οχήματος για τον Πάπα, αντάξιου των προσδοκιών και των προτύπων του Βατικανού», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ABC Automobile, Dean Ah-Chuen. Ο Διευθυντής Πωλήσεων της Nissan Group of Africa, Jim Dando, δήλωσε ότι η απόφαση του Βατικανού να χρησιμοποιήσει το θρυλικό σασί της Nissan, αποτελεί μια απτή απόδειξη της αξιοπιστίας και της δημοτικότητας του οχήματος, σε όλες τις Αφρικανικές αγορές. Το σασί του Nissan NP 300, με τις ειδικές πινακίδες SCV1, συντομογραφία του Λατινικού Status Civitatis Vaticanae (Κράτος της Πόλεως του Βατικανού), θα τεθεί σε μόνιμη έκθεση από τη Μητρόπολη, ως μνημείο της επίσκεψης του Πάπα στο νησί. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00